Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ingrid
Feestzaal De Venkel
Hoi, wij trouwen op 16 sept en het feest gaat door in De Venkel in Kortenberg - ik weet dat het vrij laat is on te checken en ik wil zeker niet van gedacht veranderen maar is er misschien iemand die ervaring heeft met die zaal? Op het forum was er no...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-7-2006 11:02:37

Katrien
Laatste tips - nog 36 dagen te gaan
Hallo,Vraag eerder naar de bruidjes die ook met de laatste voorbereidingen bezig zijn of die al getrouwd zijn.Wij hebben nog 36 dagen te gaan en 't gaat vlug, amai. Nu hoop ik niets te vergeten (de trouwkaars was al bijna een van die vergeten dingen ...
Andere Reacties: 5 13-7-2006 10:37:21

Katleen
Bruidsjurk passen
Hallo, bij het passen van trouwjurken viel het mij op dat ik soms kleedjes paste van bruidjes die klaar hingen. Nu, ik moet zeggen dat ik de gedachte dat mijn kleed door andere bruidjes gepast worden, niet zo leuk vind. Ik zou niet graag hebben dat h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-7-2006 10:29:58

Katrien
Trouwkaars
Helaba,Wij trouwen op 18 augustus - nog 36 dagen te gaan dus - e kregen pas vorige week van de pastoor te horen dat we zelf voor de kaars moeten kijken. Weet iemand waar we hiervoor terecht kunnen? We wonen in Denderleeuw dus mss iets in de buurt (wa...
Andere Reacties: 3 13-7-2006 10:27:34

Marisa
fotoreportage aan zee of in west-vlaanderen
Hallo allemaal. Ik heb net het fantastische nieuws gehad van mijn baas dat mogen vliegen in zijn privé helikopter. Ik had gedacht die te gebruiken voor onze fotoreportage.Ons feest gaat door in manoir stuivenberg te Jabbeke, dus we zetten daar d...
Ideeën Reacties: 3 13-7-2006 10:07:30

Katrien
Ik geef het nog niet op !!!
Hoi bruidjes en bruidegommen,Ik heb enkele dagen geleden nog een berichtje gepost hierover, maar ik probeer het nog eens: IK BEN ECHT WANHOPIG OP ZOEK NAAR EEN AUDI CABRIO !!!!Vandaag weer een mogelijkheid om aan een audi TT te geraken gemist: iemand...
Andere Reacties: 5 13-7-2006 9:45:55

karolien
feestzaal de beekhoeve
Dag iedereen,wij zijn op zoek naar een feestzaal voor volgend jaar augustus of september, liefst in de regio groot Limburg. Aangezien we op het avondfeest zo'n 200 p. willen uitnodigen is dit geen eenvoudige zaak.Heeft er iemand ervaring met feestzaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-7-2006 9:07:32

Cindy
bruidskindjes
Hallo,Ik heb twee bruidskindjes, eentje van nog geen twee, de andere 3.5jaar. We zouden hen de ringen laten brengen in onze viering (niet voor kerk, maar zelf ineen gestoken met vriend als ceremoniemeester, in een kapellek); Mijn vriend komt als eers...
Andere Reacties: 1 13-7-2006 8:30:46

soetje
uitnodiging en bruidsboeket
Hoi,Al weer een heel eind geleden, maar we hebben het ook zo druk hé. Ben superenthousiast, want vandaag mochten we eindelijk onze uitnodigingen versturen! joepie!!! dit geeft zo écht het gevoel van : dit is officieel naar iedereen toe. En ...
Andere Reacties: 1 13-7-2006 1:23:38

An
Wanted: tips/ideetjes vr vrijgezellenavond
Vandaag zijn we net 333 dagen gehuwd! En ja hoor, ik kom nog regelmatig piepen. Ik kan het niet laten, ik kijk met heimwee terug naar die voorbereidingen en vooral die mooie dag. t Was echt super. Ondertussen zijn we aant bouwen, van een zwart gat is...
Andere Reacties: 6 12-7-2006 23:30:10

Miet
bruidswagen
HalloWe zijn op zoek naar een leuke bruidswagen maar willen hier geen fortuin aan spenderen... Het liefst zouden we zelf rijden, maar dat hoeft niet per se...Heeft er iemand tips? (vb. particulier die auto verhuurt of wat dan ook...)Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 1 12-7-2006 23:02:42

carry
Overnachting
Hallo allemaal,Ik zit met een probleempje. We zouden volgende zomer trouwen in zaal Den Ast in kampenhout. Nu ziet de familie het niet zitten om s'avonds nog naar huis te gaan, en zouden ze daar graag in de buurt van de feestzaal overnachten. Ik heb ...
Andere Reacties: 2 12-7-2006 23:01:21

Astrid
Huwelijkskaars - paniek
AAAAH,sorry even stoom aflaten. We bestelden begin juni reeds onze huwelijkskaars, nu belde ik maandag om te vragen wanneer we die konden afhalen. Nu blijkt die nog niet binnen te zijn! Ze komt normaal gezien donderdag binnen in de winkel. Het is te ...
Voorbereiding Reacties: 4 12-7-2006 21:17:30

Silvie
kapsel
Hier nog even Silvie.Ik zie dat ik een woordje vergeten ben in mijn vorig berichtje.Het moet dus zijn "op welke site ik mooie (half)opgestoken kapsel kan vinden"
Andere Reacties: 0 12-7-2006 19:59:13

Silvie
Bruidskapsel
Heeft er iemand een idee op welke ik mooie (half)opgestoken kapsels kan vinden. Ik heb al heel wat sites bekeken, maar het zijn allemaal zo'n strakke kapsels. Ik ben op zoek naar iets wat een beetje meer nonchalant is, met bellen en losse lokjes haar...
Andere Reacties: 1 12-7-2006 19:57:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...