Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

patricia
alternatief voor feest?
hallo, effen een vraagske , wij trouwen op 16 juni 2007 enkel voor de wet daar het voor beiden de 2de keer is hebben jullie ideen om het toch wat feestelijk te maken zijn in totaal met 25 gasten een etentje nadien of?groetjes
Ideeën Reacties: 5 29-6-2006 22:01:45

Sarah
Voetgangerstunnel Antwerpen
Hoi bruidjes, wij gaan onze foto's nemen in de buurt van de voetgangerstunnel in Antwerpen (linkeroever). Kent er iemand daar in de buurt nog mooie plaatsen voor foto's? Ons feest is in Kallo in Hof Van Keulen.Alvast bedankt!!Sarah
Locaties - Fotografie Reacties: 5 29-6-2006 21:51:30

Katrien
Tybeert Lokeren
Hey!!Ik ben vorige week langs geweest bij Tybeert in Lokeren. Ik vond de zaal wel mooi maar kon ze mij niet versiert voorstellen...Heeft er toevallig iemand foto's of een filmpje van deze zaal (wanneer ze af is)? Het zou me echt wel helpen om een g...
Andere Reacties: 2 29-6-2006 21:22:56

Kelly
vraagje burgerlijk huwelijk
Hoi, Misschien een domme vraag maar worden eerst de ringen omgedaan en daarna het trouwboekje getekend of juist andersom?groetjes Kelly
Andere Reacties: 7 29-6-2006 20:48:05

Karen
Vertaling liedjes
Hoi hoi, Iemand een gedacht op welke site ik teksten v liedjes kan terugvinden? Ik heb zo'n aantal liedjes die ik heel mooi vind, maar waarvan ik nt weet of de tekst wel zo geschikt is vr i/e mis...Alvast bedankt vr de tips!!Groetjes,Karen30-06-07
Andere Reacties: 3 29-6-2006 19:59:51

Karen
leeftijd bruidskindjes
Hoi, Wij hebben 2 schattige kindjes in de familie die we graag als bruidskindjes willen vragen. Mss een kleine hinderpaal, ze zullen beiden net 2 jaar zijn... wat denken jullie hierover? Is dit te klein? Ervaringen mee?We dachten ze al maar alleen de...
Andere Reacties: 3 29-6-2006 19:23:03

Mieke
08/07/2006
Hallo,Wou gewoon eens weten wie hier nog allemaal trouw volgende week zaterdag 8 juli??Heb eens gekeken naar het weer op skynet en ziet er nog niet zo denderend uit in feite, begin al beetje te panikeren.Want wij hebben paard en koets als vervoer, du...
Andere Reacties: 7 29-6-2006 15:54:17

Sofie
RIKSJA gezocht
Hallo bruidjes -en gommetjes,Ik ben hopeloos op zoek naar een RIKSJA of iets in die aard. Mijn vriend en ik zijn overtuigde fietsers, en we willen ook op onze grote dag fietsen, maar met mijn jurk kan ik zelf niet trappen. Vandaar de riksja, alleen v...
Ceremonie Reacties: 4 29-6-2006 12:03:15

Elke
een jaar
Over een jaartje is het eindelijk aan ons!!! Toch leuk om aan te denken. Bij deze; heeft iemand ideeen voor de opbouw van het misboekje?
Andere Reacties: 1 29-6-2006 11:53:21

Saar
Website
Hey bruidjes, ik wil graag ons website-adres toevoegen op de site www.forum.trouwen.com, maar lukt me niet. Kan iemand mij uitleggen hoe ik onze site daar bij kan zetten?www.saarenfrank.beAlvast bedankt!Groetjes,Saar (25/08/06)
Andere Reacties: 5 29-6-2006 11:17:50

Karen
Rolls Royce Silver Cloud
Dag AllemaalWeet er iemand waar ik zo een oldtimer kan vinden voor een iet of wat schappelijke prijs? (Liefst regio Antwerpen -Limburg)Groetjes,Karen22.12.2006
Andere Reacties: 1 29-6-2006 10:37:32

maaike
toespraak
hallo, kan er me iemand helpen met men toespraak. als iedereen aan tafel zit, komt de toespraak. maar ik zit met een probleem. ik weet niet hoe er aan te beginnen, hoe spreek je de mensen aan?groetjes.
Andere Reacties: 1 29-6-2006 9:06:17

maaike
muziek voor de receptie
hallo, kent er iemand een groepje ofzo voor tijdens de receptie? wij touwen op 16/09/2006.groetjes
Andere Reacties: 4 29-6-2006 8:57:31

griet
muziek mis
Hallo,We hebben vandaag al onze liedjes voor in de mis gekozen maar we zitten nog met een leeg plaatsje. We hebben nog geen uittredelied. We zouden graag iets hebben dat toch wel wat opgeeft en dus geen traag nummertje. Kan iemand ons helpen?Groetjes...
Religie Reacties: 16 28-6-2006 23:32:30

griet
tafelschikkding/afroeping
Hallo,Waarschijnlijk is die vraag al veel gesteld maar ik ben er hier toch ook nog eens mee.Wij zouden graag op een originele manier de tafelafroeping/schikking doen. Iets dat de mensen lang bij blijft. Maar we geraken er maar niet aan uit. En aangez...
Ideeën Reacties: 1 28-6-2006 23:30:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...