Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Kasteel Coninxdonck of Kasteel Van Wippelgem
Wij twijfelen nog tussen het kasteel van Wippelgem (Evergem)en kasteel Coninxdonck (Gentbrugge). Weet iemand ons te vertellen hoe het eten is bij beide locaties? Wat met dansvloer? In wippelgem ligt deze een beetje uitzicht voor sommige tafels. Bij C...
Andere Reacties: 5 28-11-2006 9:48:09

Kirsten
Veranderen van getuige
Hoi,Ik heb misschien een beetje eer rare vraag. Wat als de getuige op het laatste moment door omstandigheden niet aanwezig kan zijn op het huwelijk? Tot hoeveel tijd voor de trouw kan er nog van getuige veranderd worden? Weet iemand dat?Bedankt!Gro...
Andere Reacties: 4 28-11-2006 9:22:37

Véronique
Bruidsschoenen
Dag allemaal,Op 31 augustus 2007 is het onze grote dag. Onlangs ben ik kleedjes gaan passen in Het Bruidshuis in Merksem en ik heb er volledig mijn goesting gevonden.Tijdens het passen gaf die dame me schoenen van Linea Raffaelli om aan te doen. Het ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 28-11-2006 9:05:48

Véronique
Feestzaal Bloemenhof in Brasschaat
Wij zijn volop ons huwelijk aan het plannen en dus volop op zoek naar een mooie zaal.Heeft er soms iemand ervaring met Het Bloemenhof in Brasschaat?Groetjes,Véro
Andere Reacties: 4 28-11-2006 7:51:24

A
Huwelijksreislijst
HalloWeet iemand van jullie waar je in de regio Antwerpen - Kempen terecht kan voor een 'huwelijksreislijst'? Daarmee bedoel ik dat de mensen die iets zouden willen schenken voor ons huwelijk een bijdrage doen voor onze huwelijksreis, in de vorm van...
Huwelijksreis Reacties: 4 28-11-2006 6:36:04

K
Mooie teksten burgerlijke viering
Hallo,Wij zouden een gepersonaliseerde burgerlijke viering geven. We mochten zelf teksten naar persoonlijke voorkeur inlassen.We waren echter nog op zoek naar een mooie originele tekst die hierbij gebruikt zou kunnen worden. Iets in het genre van Too...
Andere Reacties: 1 27-11-2006 22:12:04

vanessa
bruidsschoenen sophie sposa
hallo medebruidjes,ik heb mooie schoenen van sophie sposa zien staan in wat bruidsboekjes, maar nu vroeg ik me af waar in belgie (west of oostvlaanderen) kan je die kopen?Groetjes,Vanessa14/07/2007
Kledij - Accessoires Reacties: 8 27-11-2006 19:26:21

yasmine
Ceremoniemeester Willy Brys
Iemand reeds een ervaring met ceremoniemeester Willy Brys?groetjesYasmine
Ceremonie Reacties: 3 27-11-2006 18:07:05

Claude
Kostprijs trouwen voor de kerk
Hoeveel kost het eigenlijk om voor de kerk te trouwen in België? En welk budget kan je best voorzien als je ook nog bloemen wil voorzien in de kerk? Claude
Andere Reacties: 9 27-11-2006 17:13:18

eveline
basisstappen slow
Hey, wij trouwen in maart en kunnen absoluut niet dansen. We overwegen danslessen maar voor een gewone slow zijn die bijna niet te vinden. Kan iemand ons alvast de basisstappen van de man voor een gewone slow geven? (bv achter, achter, voor) Ik weet ...
Openingsdans Reacties: 4 27-11-2006 17:02:14

Barbara
Ervaring met Thierry
Hallo allemaal,Wij zijn nog op zoek naar een betaalbare fotograaf. Nu vroegen we ons af of er iemand ervaring heeft met Thierry die hier op de site ook reclame maakt? Zowel positieve als negatieve reacties zijn welkom!Alvast bedankt voor de info!!! G...
Fotografie Reacties: 10 27-11-2006 16:18:07

catherine
drankje na de mis
Ik zou de mensen graag een drankje aanbieden na de mis maar weet niet goed op welke manier. Zijn er nog koppels die dit doen of gedaan hebben? zoja, hoe heb je dit gedaan en hoe lang blijf je dan zelf ter plaatse?bedankt,catherine
Andere Reacties: 3 27-11-2006 16:02:58

Franciska
Vader als getuige. Kan niet???
Een vraagje. Ik was erover aan het denken om mijn broer te vragen als getuige voor de kerk en mijn vader als getuige voor de wet. Nu zeggen er mensen dat dat absoluut 'not done' is, je vader als getuige vragen. Om dat je vader je weggeeft. Nu, ik ben...
Andere Reacties: 9 27-11-2006 15:39:16

K
Kledij bruidegom
Hallo,Kan iemand ons soms adressen aanraden waar we leuke kledij voor de bruidegom kunnen kopen? Liefst in de omgeving van Gent - Aalst?Alvast bedankt!
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 27-11-2006 15:38:53

Jarl
Locatie met grote tuin gezocht
Hallo,Wij trouwen in juni 2007 en zijn op zoek naar een mooie locatie voor het avondfeest. We zoeken eerder een park,domein of een oude fabriek/loods met indien mogelijk een vijver of rivier in de buurt. We zouden er een tent kunnen opzetten maar al...
Andere Reacties: 2 27-11-2006 15:33:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...