Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marleen
Steven Goffin van StuBru: hoe contacteren?
Weet iemand hoe Steven Goffin te contacteren is? Hij heeft ooit op het feest van mijn vriendin gespeeld, en was goed, doch ze vindt zijn contactgegevens niet meer terug...Marleen6.7.7
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 1-12-2006 23:25:16

Hannah
twee keer trouwen??
Hallo,Ik zit met een moeilijke vraag. Mijn verloofde is van Engeland en wou graag daar trouwen. Vooral omdat je daar in een keer trouwt, hij vindt trouwen op het stadhuis maar stom, in Engeland trouw je zowel voor de wet als de kerk in een keer. We z...
Andere Reacties: 6 1-12-2006 22:54:47

Sarah
Schoonzus bevalt 8 dagen voor ons huwelijk.
Hallo,ik zit met een serieus "ei". Mijn vriend zijn schoonzus moet bevallen 8 dagen voor onze trouwdag en is van plan om dat babyke dan mee te nemen naar ons feest. Haar kennende zal ze dat doen om zelf op die dag in de belangstelling te st...
Andere Reacties: 19 1-12-2006 18:06:01

SYLVIA
franse openingsdans
Hallo, ik ben op zoek naar een mooi franstalig liedje om te gebruiken als openingsdans. Wie kent er mooie Franse slows?
Openingsdans Reacties: 7 1-12-2006 17:08:32

ilse
winkel "Mia Monta" te Zottegem
Hoi lieve medebruidjesBinnenkort mag ik op zoek gaan naar mijn trouwkleed maar ik ben nog aan het twijfelen naar welke winkel ik zou gaan. Nu heb ik onlangs van een vriendin veel goeds gehoord van de winkel Mia Monta in Zottegem. Heeft iemand van j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 1-12-2006 15:31:10

evelien
trouwen in andere parochie?
Hey iedereen,aangezien je ongeveer een jaar op voorhand je kerkelijk huwelijk moet beginnen regelen, even een vraagje: mijn vriend en ik zijn vorig jaar gaan samenwonen in Sint-Niklaas. We willen graag in een andere parochie trouwen, dan die waar we ...
Ceremonie Reacties: 8 1-12-2006 14:57:43

sid
bruidswinkel primo piano
Hey bruidjes, ik moet mijn zoektocht nog beginnen naar mijn trouwkleed. Ik vraag me af of iemand al 'ns naar Primo Piano in Genk, E&R in Beverlo en Couture Paule Le Chapeau in Bree en je ervaring met deze winkels, prijsklasse...GroetjesSidney01-0...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 1-12-2006 14:36:18

annelies
prijs voor drank
Hallo,Kan er iemand mij vertellen hoeveel drank voor een hele avond kost wanneer je verbonden met een feestzaal? Zowel met als zonder forfaitair bedrag.Hoeveel rekenen ze zo per persoon?Ik weet dat dat voor iedere zaal anders is maar dat geeft niet. ...
Andere Reacties: 7 1-12-2006 14:23:12

Kristine
Hoeveel schuimwijn, wijn, fruitsap voorzien?
Wij zorgen zelf voor de hapjes en de drank voor de receptie. We nodigen 150 volwassenen, en 50 kinderen (waaronder ook hele kleintjes) uit. Niet iedereen zal komen veronderstel ik. Nu vraag ik me af hoeveel schuimwijn, en eventueel ook witte en rode ...
Andere Reacties: 4 1-12-2006 11:24:51

Suryani
Stola
Hallo iedereen,vermits wij midden in de winter trouwen ( 3 februari) heb ik toch wel een stola of een jasje of iets dergelijks nodig.Zo een 'bonten' stola of kleine cape vind ik wel iets hebben. Heeft iemand enig idee waar ik dit zou kunnen vinden aa...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 1-12-2006 2:40:30

Suryani
Fotograaf à la...
Hallo iedereen,over 2 maandjes, op 3 februari, is het dan eindelijk zover! Klein probleem : onze fotograaf, Tim Huybrechts ( www.timhuybrechts.com) heeft pas nu afgezegd wegens te druk...Dus moeten we noodgedwongen op zoek gaan naar een andere fotog...
Fotografie Reacties: 13 1-12-2006 1:41:10

Marleen
Studio Happy Music
Iemand ervaring met deze DJ of DJ's? Graag hulp, want het is zo moeilijk iemand te boeken waarvan je nooit een feest meegemaakt hebt. We willen zeker geen hoempapa muziek, of aan de noordzee kusten toestanden, of kabouter plop toestanden...Heeelp!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 30-11-2006 22:51:10

sandrien
tiara
weet er iemand een website waar tiara's te koop zijn? groetjes sandrien
Kledij - Accessoires Reacties: 4 30-11-2006 16:52:26

Kristine
Zaal gezocht omgeving sint-niklaas
zaal waar je zelf de hapjes en drank kan verzorgen. Dus geen all-in feestzaal... voor 9/6/2007...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 30-11-2006 16:26:13

Stefanie
Help!! Test voor bedankingskaartje
Hallo,Wij zijn ondertussen al meer dan 150 dagen getrouwd. Graag zou ik nog bedankingskaartjes sturen naar iedereen maar ik vind geen tekstjes als bedanking.We zouden dan ook Zalig Kerstmis en Gelukkig Nieuwjaar erop zetten.Kunnen jullie mij helpen ?...
Andere Reacties: 2 30-11-2006 14:40:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...