Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

A
Gekleurde schoenen maat 39 gezocht
Hoikes iedereenMijn droomkleedje van Linea heb ik al gevonden! Ik begin nu uit te kijken naar elegante bijpassende schoentjes.Wat ik zoek- maat: 39- kleur: (parelmoer)rose of brons- geen al te hoge hak- in prima staatVerkoop jij je trouwschoenen en d...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 6-12-2006 21:54:21

debbie
goedkope fotograaf
hey, hier ben ik weer.kent er iemand van jullie een goedkope fotograaf in de omstreken van knesselare?wij hebben een heel klein budget om te trouwen maar we willen toch graag wat mooie en originele foto's van onze dag. wij kunnen ons echt geen huweli...
Andere Reacties: 2 6-12-2006 21:40:36

debbie
nieuwe collecties trouwringen?
hallo, wij trouwen op 10/08/07en zijn nu al aant het rondkijken voor trouwringen.weet er misschien iemand van jullie wanneer de nieuwe collecties uitkomen?we hebben wel al een paar op het oog dat ons echt aanspreekt, mar we willen toch wel wa verder ...
Andere Reacties: 2 6-12-2006 21:37:59

debbie
nieuwe collecties trouwringen?
Andere Reacties: 0 6-12-2006 21:36:13

mieke
hortensiahoeve
Hallo allemaal,We gaan volgende week kijken bij de Hortensiahoeve. Is iemand bekend met deze locatie? Is het een beetje betaalbaar?groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-12-2006 19:37:33

Maartje
Goede fotograaf uit antwerpse
Hey iedereen,Wij zijn nog op zoek naar een goede fotograaf.Mijn vriend kent wel iemand, maar die laat niets van zich horen. Daarom dus dat we nog op zoek zijn. Liefst naar iemand uit het Antwerpse (liefst omgeving Kalmthout, Brasschaat, Kapellen, St ...
Andere Reacties: 2 6-12-2006 18:30:03

Mathias
Schotse Doedelzakspeler te huur!
Wil je eens iets anders op je trouw, kies dan voor een Schotse doedelzakspeler in een prachtig uniform.Meer info en boekingen: www.piper-mat.be
Andere Reacties: 0 6-12-2006 16:53:59

Mathias
Schotse Doedelzakspeler te huur!
Wil je eens iets anders op je trouw, kies dan voor een Schotse doedelzakspeler in een prachtig uniform.Meer info en boekingen: www.piper-mat.be
Andere Reacties: 2 6-12-2006 16:49:55

Marleen
Huwelijksreis met peuter van 20m: liefst verdere bestemming?
Wij hebben al een peutertje dat op onze trouw 19.5 maanden oud zal zijn. Iemand tips of ervaring met bestemming voor onze huwelijksreis? We zouden haar erg graag meenemen, gezien we 3 of 4 weken gaan. Ze hoort er trouwens bij. We dachten zelf aan Cos...
Huwelijksreis Reacties: 3 6-12-2006 16:12:08

Elise
DJ
Hallo, wij willen op zoek gaan naar een DJ. Welk budget voorzien jullie hiervoor. Wij hebben echt geen idee. dank, Elise
Andere Reacties: 11 6-12-2006 15:50:32

Ina
intredelied
Welke intredelied gebruiken jullie in de kerk?Wij geraken er maar niet uit,ons misboekje is klaar maar daar twijfelen we nog over.Alvast bedankt voor de raad.Groetjes Ina (trouwdatum 28/4/2007)
Ceremonie Reacties: 3 6-12-2006 15:11:03

Ingeborg
Kapper Brugge
Ik ben nu al weken opzoek naar een goede kapper in Brugge die op afspraak werkt, en mooie bruidskapsels kan leveren! (of iemand die thuis komt vind ik ook goed...) Maar ik word een beetje van het kastje naar de muur gestuurd... Nu ben ik totaal niet ...
Andere Reacties: 5 6-12-2006 14:53:02

Ilse
nieuwe collecties suitekledij (???)
Hallo,Kan er mij iemand vertellen wanneer de nieuwe collecties voor suitekledij in de winkels komen?Bvb. van Linea of Oni Onik?Alvast bedankt.Groetjes,Ilse12 mei 2007
Kledij - Suite Reacties: 5 6-12-2006 13:47:56

Evelyn
suitekledij
Hallo, Ik trouw enkel voor de wet en ben aan 't overwegen om een suitekleed te dragen i.p.v. een tradioneel wit trouwkleed.Weet iemand wat de gemiddelde prijsklasse is van een suitekleed (bv. van Linea Raffaelli) ? En is de leveringstermijn korter d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-12-2006 12:51:34

Els
origineel ontwerp menu
Hallo iedereen,hebben jullie ideeën of tips voor een originele menu? een gewone menukaart vinden we te simpel, we zouden graag iets creatievers hebben (maar toch haalbaar). alle tips zijn welkom! alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 4 6-12-2006 12:20:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...