Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katleen
Hartensnoepjes
Weet er iemand waar ze van die hartvormige snoepjes (licht roze, wit, ...) verkopen met daarop altijd een (lief) woordje ? Groetjes
Andere Reacties: 8 10-12-2006 10:27:27

Caroline
bruidsjurk: moeilijk kunnen kiezen
Hallo,Ik weet niet of er hier nog bruidjes zitten met hetzelfde probleem als mij... intussen ben ik in twee winkels gaan passen. Gisteren in de D-Couture in Gent, een heel mooie jurk. Van die jurk stond een fotootje in een boekje, dus die kan ik reg...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-12-2006 10:26:38

Katleen
Fotolocatie Gent
Hallo, Nog 2 weken en het is zover ! We zijn echter nog op zoek naar fotolocatie. Heeft iemand ervaring met het Designmuseum, Monasterium of andere toffe locaties ? Ik heb gehoord van een vriendin dat ze laatst een koppel trouwfoto's zag trekken in h...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 9-12-2006 22:24:23

inge
Volgorde suite
Hallo allemaal,Nog een weekje en dan is het eindelijk onze grote dag ... spannend!Ik had nog een vraag over de samenstelling van de suite. Kan er iemand nog eens uitleggen hoe het zit met het binnen-en buitengaan uit de kerk? Aan welke kant lopen d...
Andere Reacties: 3 9-12-2006 19:48:47

Evelyn
Anne Belin
Hallo,Heeft iemand een jurk van Anne Belin gekocht? Weten jullie wat de prijsklasse is van haar trouwjurken?Alvast bedanktgroetjesEvelyn
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-12-2006 18:13:57

peggy
bruidshuis kapellen of jagré antwerpen?
hallo bruidjes, heeft er soms iemand enige ervaring met het bruidshuis of jagré?Zou je op verschillende locaties gaan kijken voor een trouwjurk?ben bang dat het personeel te opdringerig gaat zijn,dat het op den duur een verplichting word daar te...
Andere Reacties: 8 9-12-2006 18:08:14

saskia
locatie knokke
Hallo,Ik zou samen met mijn toekomstige man graag onze fotos nemen in knokke. Kent iemand originele plaatsjes in de buurt.
Locaties - Fotografie Reacties: 1 9-12-2006 15:36:13

mieken
Originele foto album
Hallo,Ik ben op zoek naar originele foto albums. Ik stel zelf een digitaal album samen,maar ik zou ook graag een "klassiek" album samen stellen. Kennen jullie leuke,originele winkels waar ze deze albums verkopen.Alvast bedankt!!
Andere Reacties: 1 9-12-2006 15:32:38

natascha
speelplein in buurt van diksmuide, gistel
Hallo allemaal,Ik ben er verzot op om foto's te gaan nemen op een speelplein. Ik zoek nu alleen een speelplein dat niet te ver van ons ligt en waar het een beetje mooi is. Ik had al 'de Mote' in Koekelare, maar dat vind ik niet zo een mooi speelplein...
Fotografie Reacties: 1 9-12-2006 10:51:37

pieter
Enkele danslessen in de buurt van Leuven
hallo iedereen,heeft iemand een adresje of zitten hier mensen die mij en m'n toekomstige vrouw enkele danslessen kunnen geven?Openingsnummer zal een slow zijn, maar we kiezen liever niet voor een klassieke slow. Beiden hebben echter weinig danservar...
Openingsdans Reacties: 1 8-12-2006 22:11:20

patricia
trouwkleed passen
joepi ik ga morgen eindelijk gaan passen,ga naar anastasia in nieuwegein.zou ik foto's mogen trekken van wat ik aan heb en wat dan mijn keuze zou zijn?weet dat iemand
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 8-12-2006 21:37:53

Marleen
Videomanie: iemand al ervaring met deze cameraclub?
Iemand ervaring met de mensen van Videomanie? We staan op het punt om ons contract te tekenen, maar heb nu 2 vrij negatieve commentaren gekregen. Help! GroetenMarleen6.7.7
Andere Reacties: 9 8-12-2006 21:22:18

an
kapster kajos
Heeft iemand ervaring met deze kapster?
Andere Reacties: 0 8-12-2006 18:55:52

peggy
lokatie ekeren-brasschaat foto's?
hey,weet er soms iemand een goede locatie om onze foto's te trekken in de buurt van ekeren -brasschaat?wij wonen hier nog niet zo lang en weten de mooie plekjes hier nog niet.groetjes
Andere Reacties: 1 8-12-2006 16:08:04

Sofie
Lokatie foto's regio roeselare-kortrijk
Heeft iemand een idee voor een toffe lokatie regio roeselare-kortrijk? Wij trouwen op 18/08 en zouden natuurlijk graag buitenfoto's laten nemen. Maar we zouden toch wel rekening houden met slecht weer en eventueel een lokatie kiezen waar beiden mogel...
Fotografie Reacties: 4 8-12-2006 15:54:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...