Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Kasteel van Moerkerke
hallo bruidjes,Heeft er al iemand een huwelijk meegemaakt in de laaste 3j in het kasteel van Moerkerke ?Hoe was het eten daar ?Zijn er aan of afraders ?Bedankt en suc6 met de voorbereidingen !Mieke
Andere Reacties: 4 5-12-2006 15:05:27

Wendy
Wettelijk huwelijk 7/7/7: ringen, gelofte?
Hallo iedereen. Wij trouwen op 7/7/'07, enkel voor de wet.Toen ik de datum vastlegde kreeg ik vreselijk weinig informatie op het gemeentehuis. Werd haast buitengegooid door die vrouw. :)Maar wat ik uit hun agenda kon opmaken was dat er maar een half ...
Ceremonie Reacties: 14 5-12-2006 14:12:30

peggy
misboekje??
hallo lieve bruidjes,wij trouwen op 22/09/07.Volgende week hebben wij een afspraak bij de pastoor maar weten jullie hoe je aan een misboekje moet beginnen?Of hebben jullie mss voorbeelden?Heb er geen flauw idee van wat er allemaal in moet staan.groet...
Andere Reacties: 6 5-12-2006 13:02:32

inge
Openingsdans Kane
Hallo, Ik vroeg mij af welk liedje van Kane jullie denken dat het best gaat als openingsdans, ze hebben er verschillende waar de tekst wel juist zit maar of ze wel allemaal evengoed dansbaar zijn weet ik niet;
Openingsdans Reacties: 4 5-12-2006 12:57:54

fabienne
kinder patroon
kan iemand mij helpen ik ben op zoek naar kleding patroon voor suite meisje van 10 jaar maar ze heeft al maat 176 ,bedankt
Kledij - Suite Reacties: 3 5-12-2006 12:36:01

Mieke
fotolocatie Brugge
Hallo,Kent er iemand van jullie nog leuke plekjes om foto's te nemen regio Brugge ( en omstreken ) ?Maar dan niet de alom gekende plekken zoals de reitjes, de parkjes in Brugge.. ?Alvast bedankt,Groetjes Mieke
Andere Reacties: 6 5-12-2006 11:44:40

Sandrine
Bruidssuite Kallo-Beveren-Antwerpen
Hallo lieve bruiden, wij trouwen in Hof Ten Damme in Kallo(Beveren), kent iemand een superromantische bruidssuite in omgeving Beveren of Antwerpen? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-12-2006 10:28:06

Evelien
Godshuis en B&B Createring
Hallo,Wij trouwen op 17 maart 07 in het Godshuis te St Laureins en hebben voor traiteur B&B Createring gekozen. Zij verzorgen ook de keuken in Hof ter Delft in Ekeren.Graag jullie mening of ervaring!Groetjes,Evelien
Andere Reacties: 5 4-12-2006 22:16:12

Els
Iemand ervaring met fotograaf Bert Stephani van X-Pose?
Hallo,Wij hebben al een paar fotografen ontmoet voor onze huwelijksreportage. Bert Stephani van X-Pose heeft een goede indruk nagelaten. Heeft iemand ervaring met hem?
Fotografie Reacties: 1 4-12-2006 21:52:55

A
Waar kan je retouches laten doen?
HoiWeet er iemand waar je retouches kan laten uitvoeren aan suitekledij in de omgeving van Antwerpen?Graag adresjes waar je goeie ervaringen mee hebt!Bedankt!GroetjesMieke
Kledij - Suite Reacties: 2 4-12-2006 20:42:28

Liesbet
DJ Ludwigs' discobar
Wij trouwen op 18 mei 2007 en zouden ludwig's als DJ nemen. Iemand ervaring mee?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 27 4-12-2006 14:07:44

ilse
Help!!! Hof van Wayenborch(Hove) of Hof van Beatrijs(Lier)?
Hallo allemaal, volgende zomer zouden wij graag trouwen in één van deze twee zalen...maar..we geraken er niet zo goed uit...kunnen jullie ons jullie ervaringen laten weten en ons zo een beetje helpen?Alvast bedankt!Groetjes,Ilse
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-12-2006 13:36:05

My
Kasteel van Laarne
Hallo,Gisteren hebben we een optie genomen op het zaaltje bij het kasteel van Laarne. Aangezien de voorgestelde menu's nogal beperkte keuzemogelijkheden aanbieden, vroeg ik me af of iemand daar onlangs een feest heeft meegemaakt of in het restaurant ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-12-2006 13:30:32

Marleen
Aankondiging versus uitnodiging
Hallo, OP een van de voorbije berichtjes (ivm gescheiden ouders en al dan niet vermelding namen op uitnodiging) spreekt iemand van aankondigingen en uitnodigingen. Is er een verschil? Zijn dit verschillende zaken? Hoe doen jullie dat?GroetenMarleen
Uitnodigingen Reacties: 8 4-12-2006 13:12:31

wendy
huwelijkskaars
Hey iedereen,Weten jullie hoeveel een huwelijkskaars zoal kost en waar ze wat specialere, moderne kaarsen verkopen?groetjes,Wendy
Andere Reacties: 5 4-12-2006 11:10:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...