Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joke
Klassieke muziek kerk
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar een klassiek ensemble (bv viool, cello, piano, al dan niet met zang)die huwelijksvieringen opluisteren voor een betaalbare prijs. Goede amateurs kunnen ook.Heeft er iemand tips / ervaring?Alvast bedankt!
Muziek - Live Reacties: 4 3-12-2006 21:35:20

P
privé danslessen regio Zuid-West-Vlaanderen
Hoi, wij hebben geen slow gekozen als openingsdans. We willen voor een originele openingsdans zorgen, maar kunnen helemaal niet dansen.Graag zouden we een dans laten maken op ons liedje en privé-danslessen volgen. Heeft daar iemand uit de regio ...
Openingsdans Reacties: 4 3-12-2006 20:24:55

Kirsten
Kan ik in die auto met mijn kleed...?
Hoi bruidjes,Via-via kunnen we op onze trouwdag een cabrio-sportauto lenen, een MG, om zelf mee te rijden. Nu kwam mijn moeder plots met de bedenking of ik wel in zo'n sportauto zou kunnen met mijn kleed. Heeft iemand hier ervaring mee?Alvast bedan...
Ceremonie Reacties: 3 3-12-2006 18:29:52

Lobke
kapsel zelf (laten) opsteken
Hallo,Ik ben op zoek naar plaatjes, werkwijzen, ideeën, websites,... over kapsels die je eventueel zelf kan laten uitvoeren door bijvoordbeeld een handige moeder, schoonmoeder of zus. Al dan niet met behulp van bepaalde hulpstukjes. Ik herinner ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 3-12-2006 18:16:01

Jessika
reacties op Nathalie, Joke, Vanessa, Veronique en Maaike.
Hey Nathalie, Joke, Vanessa, Veronique en Maaike. Ik wist niet goed waar ik mijn reacites op jullie berichtje moest zetten, maar heb het dus maar achter die van jullie gezet na mijn vraag ;-)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 3-12-2006 17:55:03

an
aan sigrid
Ben jij sigrid die met bart C. gaat trouwen? zo ja, waar gaan jullie trouwen?an
Andere Reacties: 1 3-12-2006 17:33:32

Ellen
zwanger
Hallo lieve bruidjes,Enkele weken geleden heb ik een zwangerschapstest gedaan en wat bleek: ik ben zwanger! Onze huwelijksdatum is 31 maart 2007 en dat zou dus betekenen dat ik op de dag van mijn huwelijk 5 maanden zwanger ben. Mijn vriend en ik zijn...
Andere Reacties: 9 3-12-2006 15:57:00

Caroline
ervaringen met De Waterhoek-Geetbets?
Hallo,wij denken er over om ons trouwfeest te laten doorgaan in zaal "De Waterhoek" in Geetbets. Heeft iemand van jullie hier al een feest meegemaakt, en wat vonden jullie er dan van?Wij hebben bijvoorbeeld al van verschillende mensen gehoo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-12-2006 14:43:02

Caroline
ervaringen met De Waterhoek-Geetbets?
Hallo,wij denken er over om ons trouwfeest te laten doorgaan in zaal "De Waterhoek" in Geetbets. Heeft iemand hier al een feest meegemaakt, en wat vond je er dan van?Wij hebben bijvoorbeeld al van verschillende mensen gehoord dat het een mi...
Andere Reacties: 0 3-12-2006 14:39:09

Evelien
Vrijgezellendag
Hallo bruidjes!Binnenkort organiseren vriendinnen van mij mijn vrijgezellendag en ze vroegen mij op te schrijven wie ik er allemaal bij wou hebben...Nodigen jullie je moeder -en schoonmoeder ook uit of houden jullie het gewoon onder vriendinnen? En b...
Andere Reacties: 4 3-12-2006 10:50:48

Elke
kris baele
Hallo iedereen,Is er toevallig al iemand naar de opendeurdag bij Kris Baele (juwelier) geweest. Of koppels die hun ringen daar besteld hebben? Wat zijn jullie ervaringen?Groetjes
Andere Reacties: 4 2-12-2006 21:11:56

Jessika
trouwjurk: wanneer, waar, wat???
Dag collega's ;-)Vandaag pas deze site en vooral dit forum ontdekt en meteen een schot in de roos --> ben al serieus tijdje blijven hangen. Als ik dit zo allemaal lees, dan begin ik een beetje nerveus te worden wat mijn planning betreft. Wij hebbe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 2-12-2006 16:01:28

Eva
Ceremoniemeester gezocht
Hallo allemaal!Ik heb al heel veel via dit forum gevonden en nu hoop ik dat jullie me kunnen helpen bij de keuze van een ceremoniemeester. Onze trouw gaat door te Zottegem en nu heb ik al contact opgenomen met een zekere Van den Rijse uit Herzele. Aa...
Ceremonie Reacties: 3 2-12-2006 13:20:17

Marleen
Aan dj Kris: ivm eerder bericht over DJ's
Zeg Kris, Je schreef dat het voor de prijs van 575€ (+nog 75€) -> 650€ tot 4:30 dan wel echt AF moest zijn. Wat vind je er dan van dat in die prijs slecht basis belichting inbegrepen is (statief met 4x spot par56 en lichtsturing ...
Andere Reacties: 4 2-12-2006 13:06:11

sid
huren van ferrari
Hallo bruidjes, weet iemand misschien waar we een ferrari kunnen huren in het limburgse?GroetjesSidney01-09-2007
Andere Reacties: 1 2-12-2006 10:28:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...