Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Peggy
Welke reisagent heeft mooie aaniedingen???
Hey iedereen,We zijn aan het pubt gekomen dat we de huwelijksreis willen vastleggen. Zijn er toekomstige/ of al reeds getrouwde bruidjes die toffe voorstellen hebben?We zien het net iets verder dan anders, dus het mag buiten europa zijn. Toch willen ...
Voorbereiding Reacties: 5 26-11-2006 9:23:47

tamara
DJ regio Limburg
Hoi,wij gaan volgend jaar in september trouwen, maar ik heb geen enkel idee voor een DJ. Kennen jullie een goede DJ regio Limburg en wat zijn de kosten? Groetjes, Tamara
Andere Reacties: 4 26-11-2006 0:13:18

Kelly
Kado getuigen
Hey,Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in de zomer. Wij weten nog niet wat we aan onze getuigen kunnen geven als dank.Heeft er iemand een idee om iets te origineel te geven aan deze mensen?Groetjes
Andere Reacties: 3 25-11-2006 23:02:31

Nathalie
fotograaf Limburg
Kan iemand mij een idee geven van goede fotografen in Limburg? En eventueel een idee van hoeveel jullie betaald hebben voor de reportage en foto-album?Groetjes Nathalie
Fotografie Reacties: 4 25-11-2006 22:02:19

yasmine
Jurk gevonden - Koonings te Deurne (NL)
Hallo damesvandaag had ik een afspraak bij Koonings te Deurne (in Nederland) - wel ver rijden, maar zó erg de moeite!Super vriendelijk, niet opdringerig, geduldig, weten precies wat je bedoelt na enkele fotos te tonen en lekker passen!!!Je voelt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 25-11-2006 20:02:11

natascha
kleur bruidsboeket bij roze kleed???
Hallo allemaal,Ik heb een roze bruidsjurk gekozen, maar weet nu niet wat ik moet zeggen wat ik wil van bruidsboeket. Als ik een stukje stof meegeef aan mijn ventje, kan hij zo al raden welke jurk het zal worden. Heeft iemand tips voor de kleur of wat...
Bruidsboeket Reacties: 8 25-11-2006 17:15:37

Sofie
bruidskingerie
Hallo,heeft iemand een goed adres in het Antwerpse voor bruidslingerie?
Kledij - Accessoires Reacties: 1 25-11-2006 12:16:41

isabelle
Atame Leuven
Hallo allemaal,heeft er iemand ervaring met Atame Leuven? Prijsklasse?Alvast zeer bedankt voor reacties!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-11-2006 9:42:59

nathalie
dj partysound
Een tijdje geleden vroeg ik op dit forum raad bij de keuze van een dj.Ik had toen beloofd aan Anke dat ik het resultaat kenbaar zou maken wie het zou worden.Gisteren zijn we langs geweest bij dj Partysound en legden hem vast voor ons huwelijk volgend...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 25-11-2006 9:35:48

sarah
dank viering
hoi, volgend 30/06/2007 treden ik en mn toekomstig ventje in t huwelijk. Voor mij de 1ste maal voor hem de 2de maal, maar wel de laatste keer zene.Alles is eigenlijk al vastgelegd. En nu ben ik stilletejs aan al bezig met andere voorbereideingen voor...
Voorbereiding Reacties: 0 25-11-2006 0:03:18

an
zandberghoeve
wat weten jullie over feestzaal de zandberghoeve in oedelem/sysele?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-11-2006 19:20:31

Veerle
Bruidsjurk Patience
Hallo iedereen,ik heb een klein vraagje:Heeft er iemand van jullie een bruiskleed van "Patience" (ontwerpster uit Overijse of was het Hoeilaart) of weet iemand waar daar meer info kan over gevonden worden?groetjes,Veerle25/08/07
Andere Reacties: 0 24-11-2006 18:21:27

fee
huwelijksreis
Hoi,Momenteel ben ik op zoek naar een huwelijksreis, en ik kan erm aar niet uitkomen waar naartoe... Malediven, Mauritius, Antigua, Tobago,... Heeft er iemand goede tips of ervaringen? Onze voorkeur gaat vooral uit naar Malediven, maar dit is natuur...
Huwelijksreis Reacties: 4 24-11-2006 18:20:29

Christel
vraagje over de suite
Hallo iedereenIn onze suite lopen onze ouders, grootouders en getuigen; wij hebben geen broers of zussen.Mijn vriend zijn getuige is getrouwd, maar mijn getuige is aleenstaande.Hij vroeg me daarnet of hij dan "alleen in de suite" moest lope...
Ceremonie Reacties: 2 24-11-2006 16:52:46

mieken
Videoreportage
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar een "betaalbare,kwaliteitvolle" videoreportage!!Regio West-vlaanderen.Iemand suggesties of referenties??
Fotografie Reacties: 15 24-11-2006 16:46:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...