Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
huwelijkswebsite maken
Hoi hoi iedereen,Wij trouwen op 29/06/07 en ik zou doodgraag zo'n site aanmaken, zeker omdat we (unief-)vrienden hebben over heel België en enkele die momenteel stage lopen in het buitenland. Het kost enorm veel tijd en geld om iedereen up-to-da...
Voorbereiding Reacties: 4 20-11-2006 8:35:05

Nele
DSO Music?
Hey ladies!Heeft iemand ervaring met DSO Music voor het opluisteren van de huwelijksviering? Positieve ervaringen? Ik wens graag wat referenties...Groetjes, Nele.
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 19-11-2006 19:22:58

lex
Wie nog scarpeliini te oostende?
Wie heeft er nog zijn kleedje gekocht bij scarpellini?
Andere Reacties: 4 19-11-2006 14:16:20

lex
Wie nog schoenen met strasssteentjes?
Ik trouw pas volgende zomer,heb mijn kleedje deze week gekozen,en ben al volop aan het kijken om de gepaste schoenen,maar helaas niks naar mijn zin,heb al gans het internet afgezocht.Tja en in de winkels moet ik wachten op de zomercollecties natuurli...
Andere Reacties: 4 19-11-2006 14:06:24

Nele
Kledij bruidskinderen
Hallo allemaal,Welke kledij laten jullie de bruidskinderen dragen? Waar koop je die kledij trouwens?Wij zijn van regio Gent, hebben twee jongetjes als bruidskindjes.Kan iemand me winkels adviseren?Thanks en groetjes, Nele.
Kledij - Suite Reacties: 6 19-11-2006 13:28:49

saskia
fotolocatie lede
Heyik hoorde via een vriendin dat er in Lede aan t station een mooie fotolocatie zou zijn... Een domein met een vervallen kasteeltje of zoiets. Je zou wel toestemming moeten vragen aan de gemeente. Weet iemand hier iets meer van? Wat is er juist te v...
Andere Reacties: 2 19-11-2006 13:25:43

cathleen
abdijhoeve kelchterhoef
hallo allemaal, heeft er iemand al ervaring met deze feestzaal?? ik heb de indruk dat het daar wel goed verzorgt is enzo...Groetjes Cathleen
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-11-2006 12:30:39

Katrien
leeftijd getuigen?
Hallo,Ik zou graag mijn zusje als getuige hebben voor de wet maar zij is op dat moment nog maar 17 jaar. Weet er iemand of het mogelijk is dat de ouders op één of andere manier toestemming kunnen geven zodat zij toch getuige kan zijn?Bedank...
Andere Reacties: 4 19-11-2006 12:16:20

A
Wie behoort er allemaal tot de suite?
HalloWie wordt er eigenlijk allemaal tot de suite gerekend?Al zeker:bruidspaar ;)bruidskindjesoudersgetuigenWat met:broers en zussen van het bruidspaar?grootouders?zie ik nog iemand over het hoofd?Bedankt voor je reactie!groetjesA
Ceremonie Reacties: 9 18-11-2006 21:11:24

Kristel
Getuigen kerk gedoopt?
Hoi,Weet er iemand of je getuigen ook gedoopt moeten zijn?Hoeveel getuigen mag je er hebben? Mijn vriend wil er 2, ik 1. Kan dit? En voor de gemeente?Alvast bedankt!Groetjes, Kristel
Religie Reacties: 3 18-11-2006 20:51:50

Kim
ian stuart bruidskleding
HallookesVolgend jaar 07-07-2007 trouwen wij. Ik wil een opvallend kleed van ian stuart kopen maar heb totaal geen idee van zijn prijzen, iemand een gedacht?Groetjes
Andere Reacties: 7 18-11-2006 20:06:34

Marylene
tip suite en feestkleding
tip : was net bij Couture Paule ( Le Chapeau) in Bree. wegens verbouwing op de suite kleding tot 50% korting. Heb mooie schoentjes van Liena Raffaelli aan 50% op de kop getikt. en de verkoopster was zeeer vriendelijk - ik mocht passen wat ik wilde
Kledij - Suite Reacties: 0 18-11-2006 16:45:04

chantal
uitnodging
hallo allemaal , wy trouwen volgend jaar en ik heb reeds een zoontje van 7 jaar , mijn vriend heeft geen kinderen .Ik wil mijn zzontje zoveel mogelijk betrekken op onze dag , hij gaat al voorlezen in de kerk maar graag zou ik nog een toepasselijk te...
Andere Reacties: 2 18-11-2006 16:17:32

chantal
overleden papa
HOI , wy trouwen op 14 april en mijn vriend zijn papa zal da 1,5 jaar overleden zijn .Wij gaan die dag zeker langs het kerkhof gaan maar ik had in de kerk toch ook graag iets gezegd dat aan hem herrinnerd . Hebben jullie misschien een ideetje of zij ...
Andere Reacties: 4 18-11-2006 15:46:02

chantal
bedankjes ouders
Hallo allemaal ,graag had ik geweten wat jullie geven als bedanking voor de ouders .Bloemen vinden we maar niks hebben jullie misschien leuke ideén .Groetjes Chantal
Andere Reacties: 9 18-11-2006 15:15:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...