Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Domein Martinus (Halle-Zoersel)
Hallo allemaal,Wij zijn sinds kort bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk en ons oog is gevallen op Domein Martinus (Halle-Zoersel). De feestzaal zag er dik in orde uit, maar wij hadden toch graag enkele reacties gekregen van mensen die daar r...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-11-2006 18:17:07

Vicky
Domein Martinus (Halle-Zoersel)
Hallo allemaal,Wij zijn sinds kort bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk en ons oog is gevallen op Domein Martinus (Halle-Zoersel). De feestzaal zag er dik in orde uit, maar wij hadden toch graag enkele reacties gekregen van mensen die daar r...
Andere Reacties: 0 20-11-2006 16:22:37

Eva
Fotograaf
Hey !Wij trouwen in september 2007 en ik ben nog op zoek naar een goede en niet te traditionele fotograaf in de omgeving van Zottegem! Kan iemand mij een paar personen aanraden ?Vele groetjes,Eva
Fotografie Reacties: 8 20-11-2006 16:13:11

beatrijs
Pierre-Yves Brussel
Hey allemaal! Ik heb nu zaterdag (25/11) een afspraak bij Pierre-Yves in Brussel. Ze hebben me telefonisch laten weten dat ze een grote collectie hebben van Rembo Styling (die kleedjes vond ik op internet toch al heel mooi). Iemand ervaring met deze ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-11-2006 15:58:40

Isabel
Sopraan en/trompet
Wij trouwen volgend jaar in september in de omgeving van zuid Oost-vlaanderen in een klein kerkje. Graag hadden wij een sobere maar toch stijlvolle misviering. Kan iemand ons helpen onze droom waar te maken. Wij zijn op zoek naar een sopraan eventu...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 20-11-2006 15:47:45

Isabel
DJ Sally
Een paar jaar geleden ben ik naar een feest geweest met DJ Sally uit Kluisbergen. Kan me iemand zeggen of hij dit nog steeds doet en hoe ik hem zou kunnen bereiken, alvast bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 20-11-2006 15:41:33

Mieke
Ian stuart waar?
Ik ben ondertussen al in 3 winkel gaan passen en heb mijn kleed nog niet gevonden. Overal waar ik ga hebben ze maar 3 of 4 kleedjes van I S, maar het zijn nooit die die ik graag zou willen passen. Ik had er namelijk een paar op de site gezien maar di...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-11-2006 15:34:19

gerda
info feesten
heeft er iemand een huwelijksfeest- receptie meegemaakt in St-Martinushoeve Halle- Zoersel
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-11-2006 15:24:46

Katrien
Dj Harley
Hey,wij trouwen op 18 augustus en zijn nog op zoek naar een dj. Een vriendin van mij heeft Dj Harley uit lille / Poederlee aangeraden. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes Katrien (18/08/2007)
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 20-11-2006 14:42:11

chantal
versiering kerk
Hallo ,Heeft er iemand leuke ideetjes om de kerk te versieren liefst met matriaal dat nt te duur is .Groetjes Chantal
Andere Reacties: 2 20-11-2006 14:34:13

yasmine
Koonings te Deurne (NL)
Hallo mede-bruidjesOp de trouwbeurs te Antwerpen heb ik kennisgemaakt met Koonings te Deurne (Antwerpen) - ze kwamen echt supervriendelijk en professioneel over, en ze hebben zo'n ruime keuze dat het me de verplaatsing waard lijkt. Nu heb ik zaterda...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-11-2006 13:41:48

Sofie
Eerste lezing
Hallo iedereen,Zijn op zoek naar een originele tekst als eerste lezing. Niks gevonden tussen de hoop eerste lezingen die de pastoor ons gaf en die dus ook in vele misboekjes staan. Hopelijk kunnen jullie ons helpen?Alvast bedankt en groeten,Sofie.
Religie Reacties: 7 20-11-2006 13:39:41

Dominique
Dit weekend trouw ik eindelijk!!!
Dag medebruidjes,na hééél lang aftellen, ik zit hier al sinds het nog 118dagen te gaan was, is het zaterdag eindelijk zover! Nog "slechts" 5 dagen te gaan maar nog zoveel te doen. Ben zaterdag mijn kleed laatste keer gaan pas...
Andere Reacties: 9 20-11-2006 11:56:15

Els
Kleed gevonden bij Moderna Fashion!
Zaterdag ben ik voor het eerst (en dus ook voor het laatst) gaan trouwjurken passen.Bedankt aan iedereen die mijn post over Moderna Fashion in Schepdaal beantwoordde. Ze waren inderdaad súper vriendelijk en niet opdringerig. En zoveel keuze! I...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-11-2006 11:55:55

Ellen
wie doet er make-up regio Stabroek-Kapellen?
Hoi hoi iedereen,Ik trouw op 29/06/07 (vrijdag). Enkele dagen geleden heb ik een trouw-make-over laten doen in The Body Shop. Ik was enorm blij met het resultaat, maar ik kan mijn make-up daar niet laten doen de dag zelf (ook de afstand is heel moeil...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 20-11-2006 8:41:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...