Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debra
Aan Skally
Hoi,Ik zag zojuist jou bericht in het gastenboek van de zustersite.Wat begrijp je niet?Wel als je idd inlogt met 'Forum 'en als paswoord 'Wijtrouwen' dan kom je idd terug op de oorspronkelijke zustersite maar al de gegevens zijn ervan verdwenen. Daar...
Voorbereiding Reacties: 5 18-11-2006 15:14:49

Debra
Zustersite
Hoi,Zoals je al eerder kon lezen zou ik graag de zustersite terug wat kleur geven! Daarom spreek ik jullie, toekomstige bruidjes, aan om op de zustersite, onder de link 'even voorstellen' jullie foto te plaatsen, jullie namen, waar jullie van afkomst...
Voorbereiding Reacties: 1 18-11-2006 14:43:50

Debra
Wie heeft huwelijkswebsite???????
Beste bruidjes,Mijn ventje en ik zijn reeds 99 dagen getrouwd en het was de mooiste dag van ons leven. Ik heb heel veel gehad aan de 'zustersite' van wijtrouwen. Die site is enkele weken terug verdwenen en dat vond ik zo jammer want ik heb er doorhee...
Voorbereiding Reacties: 6 18-11-2006 14:24:14

Ellen
avondfeest in strijboshof
Hoi iedereen,Ik heb reeds van iemand een overzicht gekregen van hun avondfeest/hele dag qua feest. We vinden het erg moeilijk om te beslissen wat we zouden doen: een diner 's middags voor de suite is al beslist, maar voornamelijk het avondfeest is mo...
Andere Reacties: 1 18-11-2006 11:29:47

A
Waar terecht voor maquillage in Schoten?
HalloIk ben op zoek naar iemand die in Schoten de maquillage kan verzorgen voor ons huwelijk.Ik las over 't Paradijsje. Heeft iemand hier ervaring mee? Andere tips natuurlijk altijd welkom!Dankjewel!Groetjes,Mieke
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 17-11-2006 21:32:36

debbie
wij trouwen vrijdag de13de
hallo iedereen zeg ik wou graag eens weten of er net als ons mensen zijn die gaan trouwen op vrijdag 13juli2007 of is iedereen bijgelovig en alleen wij niet?
Andere Reacties: 6 17-11-2006 20:59:48

an
kapster
Wie kent een goede kapster die aan huis komt? regio Brugge-Beernem-Aalter.bedankt
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 17-11-2006 20:02:44

Nele
Muziek kerk
Hey medebruidjes.Wij zijn nog op zoek naar mensen die onze muziek live kunnen verzorgen in de kerk.Ik droom ervan om een saxofoon in de kerk te hebben, omdat ik bepaalde liedjes gevonden heb die ik akoestisch heel mooi zou vinden met saxofoon in een ...
Muziek - Live Reacties: 3 17-11-2006 17:54:33

Nele
Wie trouwt er nog op zaterdag 9/6/2007?
Hey meiden!Ik wou gewoon ff weten of er nog koppeltjes op dit forum zitten die gaan trouwen op zaterdag 9/6/2007. Hoever zitten jullie al? En van waar zijn jullie?Groetjes, Nele.
Andere Reacties: 4 17-11-2006 17:46:16

Elke
Vervoer
Hallo iedereen,Wij trouwen in juni 2007 maar hebben nog steeds geen keuze gemaakt voor ons vervoer. Dachten eerst aan een bus maar zouden nu toch liever auto's hebben. Maar zal dit niet allemaal te 'stijf' overkomen? Hoe hebben jullie je keuze gemaak...
Andere Reacties: 9 17-11-2006 11:52:53

Karen
ervaring met huisDJ kasteel d'Aertrijcke Torhout
hallo iedereen, Wij trouwen op 08.09.2007 in Brugge en ons feest gaat door in kasteel d'Aertrijcke in Torhout. Wij zijn nog op zoek naar een goede DJ die onze muziekstijl kan draaien (gaande van de klassiekers tot trance). Onze feestzaal zelf kan een...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 17-11-2006 9:58:58

Nele
Aan Silke uit regio Wetteren
Hey Silke,Je wou graag iets meer weten over ceremoniemeester Guido De Maerschalck uit Wetteren.Vooreerst hier zijn gegevens:Guido Maelbroekstraat 2 9230 Wetteren 09 369 54 25 guido.dm@telenet.be Voor de rest kan ik je vertellen dat hij heel professio...
Ceremonie Reacties: 5 17-11-2006 9:43:40

Lisa
tip openingsdans/intredelied
Hoi iedereen,Ik denk even aan een tip dat ik heb gelezen. (in trouwen voor dummies :)Nl. goed letten op de tekst + context van het lied.Bv. I will always love you van whitney houston is een mooi lied, maar gaat over een koppel dat uit elkaar is. even...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 16-11-2006 23:03:15

Lobke
Aan Emmy-opera Gent
Nee, Emmy, jammergenoeg nog geen antwoord gehad. Ik heb vandaag nog proberen te bellen maar op het ene nummer namen ze niet op en op het andere nummer kwam ik bij de Opera van Vlaanderen terecht. En deze konden mij niet helpen. Ik blijf proberen!!Gro...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 16-11-2006 22:12:49

annabel
mislukte videoreportage !!!
Hallo toekomstige bruidjes,Ik kan het nog altijd niet geloven, maar na enige andere miserie kunnen we nu nog iets toevoegen aan ons lijstje: onze trouwdvd.Bij het bekijken was ik echt compleet over mijn toeren !! Er zat bijna op de gehele film een be...
Andere Reacties: 10 16-11-2006 21:43:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...