Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Saskia
Schoenen Sophie Sposa model Karen
Hallo Ik ben op zoek naar schoenen in tweedehands merk Sophie Sposa model Karen maat 39/40. Kan iemand mij helpen?Alvast bedankt Saskia
Andere Reacties: 2 21-11-2006 16:49:46

Saskia
ervaring met Emmen schoenen Nederland
Heeft er iemand ervaring met online bestellen bij Emmen schoenen in Nederland? Je kunt er schoenen van Sophie Sposa kopen voor heel wat minder dan in andere winkels. Groetjes Saskia
Andere Reacties: 0 21-11-2006 16:15:55

Iene
pottemaeckershoeve
zijn er mensen die dit jaar ook huwen in de Pottemaeckershoeve in Meetkerke? Zo ja, welke traiteur nemen jullie dan of wat is jullie ervaring met die traiteur. Wij geraken er niet aan uit. groetjesIene 18/08/07
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-11-2006 16:12:06

ELLEN
Moeilijke juridische kwestie
Graag zou ik een reactie krijgen van meisjes die in dezelfde situatie zitten als ik, of hebben gezeten.Eerst en vooral ik zie mijn toekomstige man doodgraag, maar nu zijn we zover dat we een notaris akte moeten opmaken. Ik zou graag van jullie weten...
Juridisch Reacties: 9 21-11-2006 15:16:50

Sabine
Hotel in Oudegem-Dendermonde of omstreken?
HalloWij trouwen op 9/6/2007 en wij houden ons feest in zaal Hof Ter Meyghem in Oudegem vlakbij Dendermonde - Appels. Graag zouden wij in de buurt overnachten. Kent er iemand daar een tof hotelletje? Enige voorkeuren?Groetjes!
Locatie Reacties: 5 21-11-2006 14:25:42

Mieke
Teksten
Dag bruidjes,Ik zoek nog teksten zoals het genre van de man en de fluit,teksten met inhoud ( maar ook nie te cliché ).Kan er mij nog iemand helpen ?Groetjes en alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 2 21-11-2006 14:20:29

Annelies
Zaal receptie in omgeving Kontich
Hallo, Wij zijn op zoek naar een locatie voor onze receptie (enkel receptie). Vermits mijn vriend kok is willen we de hapjes en de drank zelf in handen hebben. Daarom zoeken we een zaal waarbij je niet gebonden bent aan een traiteur, in de omgeving v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-11-2006 13:40:55

Ellen
Salons Carlton
Hallo iedereen,Een tijdje geleden plaatste ik hier een berichtje om mij te helpen. Onze zaal , San Marco, was toen afgesprongen en we waren op zoek naar een andere zaal voor de magische datum 7/7/'7. Salons Carlton waren toen nog vrij en ja hoor, we ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-11-2006 13:13:00

Vicky
DJ Nico Stijnen / DJ Jo De Weerdt
Wie heeft er ervaring met één van deze DJ's op een huwelijk- Nico Stijnen van Freaky Music- Jo Deweerdt (D&A / DJ Mojo / All inc. / Musicafé / Café de Rector)Met vriendelijke groeten,Vicky
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 21-11-2006 11:28:49

Nele
ELM Events?
Hey iedereen,Heeft iemand ervaring met ELM Events (Christophe Versaevel) voor het opluisteren van huwelijksvieringen? Goede/slechte ervaringen?Groeten,Nele.
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 21-11-2006 11:25:18

Annelies
Hoeveel schuimwijn, hoeveel wijn?
Wij kopen voor ons trouwfeest zelf onze wijn en schuimwijn voor de receptie. Weet er iemand hoeveel we ongeveer per persoon moeten voorzien? Wij dachten aan 2 glazen schuimwijn per persoon en een halve fles wijn per persoon? Is dat te veel of te w...
Andere Reacties: 12 21-11-2006 8:38:21

A
Trouwjurk genre Linea Raffaelli gezocht!
HalloIk ben op zoek naar een trouwjurk in het genre van Linea Raffaelli, maat 40. Liefst geen broek, maar een lang kleed, zonder sleep (of een heel kleintje). Mag ook iets van de suitecollectie zijn!Ben je recent getrouwd en verkoop je je kleedje? ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-11-2006 22:48:25

Marisa
partituren
Dames, er zijn een paar liedjes die ik graag tijdens onze huwelijksmis zou hebben , die een kennis van ons zal zingen. Ze heeft er echter de partituren niet van , en zonder partituren kan ze die niet zingen.heeft iemand - of weet je waar ik het kan v...
Muziek - Live Reacties: 4 20-11-2006 20:54:38

ilse
feestzaal
Hallo allemaal,Volgend jaar op 1 september 2007 trouwen wij. Wij hebben ons oog laten vallen op feestzaal Bargli te Kessel. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring? Zowel positief als negatief.Bedankt,Ilse
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-11-2006 20:03:15

Isabel
ervaringen met Foto Wilga Grembergen
Hallo mede-bruidjes,wij trouwen op 110807. Wij hebben al een hele tijd geleden onze fotograaf vastgelegd. Ik wou nu vragen of er mensen zijn die ervaring hebben mat de fotograaf van Foto Wilga? Alvast bedankt,Isabel
Fotografie Reacties: 2 20-11-2006 19:10:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...