Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wim
zangeressen die meerstemmig zingen met begeleiding door akoestische gitaar
Hallo!Volgend jaar op 20 oktober 2007 trouwen wij en aangezien we heel graag akoestische gitaar horen zijn we nog op zoek naar een live-groepje die meerstemmig/canon zingen. Heeft er iemand goede ervaringen?GroetjesWim
Muziek - Live Reacties: 3 22-11-2006 20:22:49

Elise
schoen Rainbow
Hallo, weet iemand waar je schoenen van het merk Rainbow kan kopen? Ik heb gehoord dat het de ideale schoenen zijn voor het huwelijk omdat ze in stof zijn en later heel mooi geverfd kunnen worden. dank! elise
Andere Reacties: 2 22-11-2006 19:46:00

A
Attentie voor de kindjes aan gemeentehuis?
HoiWij trouwen enkel voor de wet, niet voor de kerk. Bij het buitenkomen aan de kerk wordt er meestal een attentie gegeven aan de kindjes. Wordt dit aan het gemeentehuis ook gedaan wanneer je niet voor de kerk trouwt of wordt dat niet gedaan?Als je...
Ceremonie Reacties: 4 22-11-2006 19:21:38

Karine
Viering in openlucht
Wij zouden graag voor de kerk huwen maar de viering zouden we graag in openlucht willen houden.Kan iemand ons aan een priester helpen die dit zou willen doen(omgeving Boechout).
Religie Reacties: 5 22-11-2006 15:47:11

Ingrid
De Venkel = aanrader
Ik zie dat veel mensen zich bij een bezoek aan De Venkel laten afschrikken door de "rare" baas - laat dit je keuze aub niet beinvloeden. Wij hebben er ons feest georganiseerd en het was AF. Net zoals Sarah hebben wij ook van vele gasten com...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-11-2006 12:24:23

Katleen
Rode loper
Hallo bruidjes,Ik vroeg me af of jullie een rode loper voorzien. De kerk voorziet er ene tot het portaal, maar onze ceremoniemeester raadt ons aan om er ook één te leggen op de trappen buiten. We trouwen nl. in december en hij zegt dat dit ...
Ceremonie Reacties: 5 22-11-2006 11:27:17

Natacha
huwelijksnacht brugge
Hallo,weet er iemand een gezellig hotel zijn in de omstreek van Brugge - kust voor de huwelijksnacht?groetjes Natacha
Andere Reacties: 7 22-11-2006 9:53:42

A
Jullie trouwdata!
Hallo,voor onze zustersite ben ik nog altijd op zoek naar zo veel mogelijk koppels met wie we mogen mee aftellen naar hun grote dag. Bovendien is het ook leuk om te zien welke mensen in dezelfde periode als jou trouwen. Ook zin om mee te doen (we zij...
Andere Reacties: 53 22-11-2006 9:52:01

Els
Ludo en Babette
Via trouwen.startpagina.be kwamen wij bij Babette en Ludo terecht voor live muziek in de kerk. Hun prijs is echt interessant en je mag volledig vrij de liedjes kiezen. Er staan demo's op de site maar we kunnen niet onmiddellijk naar een repetitie o...
Muziek - Live Reacties: 3 22-11-2006 9:42:17

Asselman
Schoenen Nina Fiarucci
Hoy allemaal,Ik heb mooie schoenen gezien op een site van nina Fiarucci.Weet er iemand waar men deze verkoopt? Welke winkel eventueel? Voor de rest wil ik iedereen nog eens bedanken die me heeft teruggemaild, ik heb er al heel veel aan gehad!Groetjes...
Ideeën Reacties: 2 22-11-2006 8:42:45

Evelyn
Fiat 500
Hallo,Wij zijn op een zoek naar een Fiat 500 als bruidswagen (waarmee we zelf mee mogen rijden). Kan iemand ons hiermee helpen, wij wonen in de regio van Ieper (Zuid-Westvlaanderen)
Ceremonie Reacties: 4 21-11-2006 21:50:01

mieken
Royal astrid hotel te oostende
Hallo,Zijn er mensen die deze feestzaal ook hebben of al ervaring hebben met feesten in deze zaal??Alvast bedankt!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-11-2006 20:45:31

eveline
betaalbare uitnodigingen
We zijn op zoek naar betaalbare uitnodigingen. Eventueel zouden we onze uitnodigingen zelf ontwerpen maar we weten eigenlijk niet of dat goedkoper zou uitkomen. Heeft iemand reeds ervaring met de uitnodigingen? Verschillen de prijzen veel per drukker...
Uitnodigingen Reacties: 2 21-11-2006 20:00:36

Yves
i.v.m. discobar zeer goed
Hallo iedereen ik hoorde van deze site van een vriend. Ik heb moest onlangs naar een huwelijksfeest en de dj was discobar Infinity. Ik moet zeggen het was echt top. Hij is zeker een aanrader voor iedereen die een huwelijksfeest geeft; Gans de avond s...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 21-11-2006 19:34:12

fee
Huis van dijck
Hoi,Iemand ervaringen met Huis van Dijck te Mechelen?
Andere Reacties: 1 21-11-2006 19:13:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...