Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Véronique
Ceremoniemeester omgeving Mortsel
Wij zijn op zoek naar een ceremoniemeester. Ik weet echt niet wie ik daar voor moet aanspreken.Kennen jullie soms een goede ceremoniemeester in het Antwerpse?Alvast bedankt,Véro
Andere Reacties: 3 6-12-2006 12:13:22

Hilke
DSO Music DJ
Wij zijn getrouwd op 30/09/2006, hadden DSO Music (Manu Roofthooft) geboekt en voorschot betaald met opmaak van een contract. all-in tot 5 u na openingsdans. twee dagen voor huwelijk is ie beginnen zagen over overuren. niet zoals in het contract ston...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 6-12-2006 11:12:58

Vicky
Nicky Vankets
Welke bruidswinkels in de omgeving van Leuven heeft de collectie van Nicky Vankets/Mathyro en waar zijn ze niet te opdringerig??? Ik wil namelijk een jurk laten maken op basis van enkele Vankets jurken... maar wil toch wel eens passen wat me het best...
Andere Reacties: 3 6-12-2006 9:31:20

ilse
ceremoniemeester of niet?
Hallo,iedereen is hier zo ijverig bezig over ceremoniemeesters...maar heb je die eigenlijk wel echt nodig? Heb gezien dat dit meestal minstens 200€ is voor ongeveer 4 uur...is dit wel lang genoeg? Wat doet die ceremoniemeester eigenlijk allemaa...
Ceremonie Reacties: 25 5-12-2006 23:39:56

ilse
bruidsmodeshow??? Waar? Wanneer?
Dag dames (én de enkele mannen op deze site ;-))wij hebben beslist om volgende zomer te trouwen dus nu zijn we volop met de voorbereidingen bezig. Tot hiertoe ligt enkel de zaal nog maar vast dus nog héél véél te doen...maar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 5-12-2006 23:34:38

Ellen
Dansschool Arabesk
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met dansschool arabesk in Gent? We zouden graag onze openingsdans wa specialer willen maken en niet staan dansen op 1 tegel, daarom hadden we gedacht aan privédanslessen. Bij arabesk waren ze toch heel vri...
Openingsdans Reacties: 2 5-12-2006 21:31:25

Nadine
Salons Vaernewijck - Kuurne
Hallo ! Wij hebben bijna beslist ons huwelijksfeest in mei volgend jaar te laten doorgaan in Salons Vaernewijck in Kuurne, maar we hadden graag ook de mening gehoord van mensen die er al eens op een (trouw)feest geweest zijn. Alvast bedankt !Nadine
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 5-12-2006 21:07:24

mieke
ideeën tss burgerlijk huwelijk en avondfeest
hallo,hebben sommige mensen ideeën wat je kan doen als je familie naar burgerlijk huwelijk komen en te ver wonen om terug naar huis te gaan? we huwen om 10.45 en ons avondfeest begint pas rond 18 u, dus lange periode die overbrugt moet worden......
Voorbereiding Reacties: 9 5-12-2006 19:36:54

Van Daele
uittrede lied
Hallo medebruidjes,Ik had graag een aantal tips gehad voor ons uittrede lied, we kunnen namelijk geeb keuze maken.Alle tips zijn welkom want volgende week is het al zover.Groetjesen alvast bedanktAn16/12/06
Andere Reacties: 9 5-12-2006 18:30:49

Liesbeth
feest "beetje anders"
Hallo, wij gaan in september trouwen en wij willen wel een feest, maar niet duur en 'eens iets anders" iemand tips?
Andere Reacties: 6 5-12-2006 17:14:02

Gregory
Faculty Club - Felix Alen
We hebben de knoop doorgehakt!Op 17-11-2007 zal onze feest plaatsvinden in de Faculty Club in Leuven met als cateraar Felix Alen van Hof te Rhode. Aan alle mensen die op zoek zijn naar een feestzaal in Vlaams-Brabant zou ik zeggen zeker een kijkje ga...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 5-12-2006 17:00:18

Kim
huwelijksreis
Hey Vero!bedankt voor je reactie! We zijn ook op zoek naar iets speciaals en dachten ook aan Thailand.... Maar is het regenseizoen in juli daar? En hebben jullie een goed packet kunnen vinden, want de prijzen die wij krijgen/vinden zijn een beetje bo...
Huwelijksreis Reacties: 5 5-12-2006 16:57:55

valerie
juwelen sophie sposa
Ik zoek een welbepaald juweel van sophie sposa maar ik ken de verkoopspunten niet. De link via hun site werkt niet en ik krijg ook geen mail terug op mijn vraag. Heeft iemand onder jullie recent de lijst van verkoopspunten kunnen bemachtigen?Groetjes...
Andere Reacties: 3 5-12-2006 16:36:19

Siska
Bruidsmeisjes - the amerikan way
Hallo,Wie heeft er ervaring met bruidskindjes EN bruidsmeisjes?? Ik heb 3 bruidskindjes en zou mijn 2 beste vriendinnen ook als bruidsmeisjes willen laten meedoen. Alleen weet ik niet goed waar ze moeten lopen als we de kerk binnenlopen... Tussen de ...
Ceremonie Reacties: 3 5-12-2006 16:31:57

Kim
huweljksreis
Hey bruidjes in spe,ik trouw op 21 juli 2007 in Portugal en we zijn nog steeds op zoek naar een leuke plek om onze huwelijksreis door te brengen. Hebben jullie een tof idee?En waar kan je leuke, mooie teksten vinden voor de kerk? Wij doen een Portuge...
Andere Reacties: 3 5-12-2006 16:12:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...