Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
dj Infinity
Hallo, heeft iemand van jullie ervaring met "dj infinity" uit Esen (Diksmuide)? Zou graag weten of hij veel verschillende stijlen aan kan. Kan iemand mij anders een goede dj uit de streek diksmuide-roeselare-kust aanraden?? groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 28-2-2008 16:48:59

Debby
een vraagje over kleding!!
Hallo iedereen,ik heb een vraagje,mijn neef trouwt op 5 april en zijn uitgenodigd voor de ceremonie en 's avonds een drankje en te feesten in de feestzaal van de beerschot(echt een knappe zaal)!Nu was mijn vraag,wat doe je dan aan?Cocktailkleding?Avo...
Kledij - Suite Reacties: 2 28-2-2008 15:59:45

Peggy
tijdsindeling feest
Hey bruidjes,Wij trouwen op 8/8, dat is een vrijdag. Nu zou ik mijn feest toch in 3 delen willen opsplitsen nl. een receptie, avondfeest met eten en enkel dansfeest.Ik zou dit zo opdelen:receptie van 16u30 tot 18u30start avondfeest om 19u: ontvangstd...
Voorbereiding Reacties: 4 28-2-2008 15:52:49

kelly
gezocht
Ik ben op zoek naar een kartoonist. Ik zou graag hebben dat hij een paar sfeerbeelden schets van gasten en omeving zodat ik deze in een bundel kan doen en ze dan als bedanking kan opstuuren.Iemand die me kan helpen?
Andere Reacties: 1 28-2-2008 15:51:39

Jennifer
Labaere zottegem: ervaringen?
Hallo iedereen,Heeft iemand ervaringen bij het huren van een kostuum bij Labaere?Is er een goede service? Waren ze vriendelijk?Groetjes jenn
Andere Reacties: 8 28-2-2008 15:34:50

dorien
Kalligrafie op uitnodigingen?
Hallo bruidjes,Ik heb onlangs een uitnodiging gezien voor een trouwreceptie en de tekst was opgemaakt met Kalligrafie. Ik vond dit echt héél mooi. Nu is mijn vraag: moet je daar speciaal een cursus voor volgen of bestaan er mooi geïllu...
Andere Reacties: 5 28-2-2008 14:47:54

katleen
boetiek maya
halloheeft iemand ervaring met boetiek maya uit Hemiksem?Zijn ze er vriendelijk, behulpzaam,...?groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 28-2-2008 14:42:51

Sarah
Liedjes gezocht huwelijksmis
Hey bruidjes,Wij trouwen op 7 juni 2008, mijn misboekje is al in orde het enige dat ik nog zoek zijn gepaste liedjes voor in de kerk, we zouden deze dan op cd zetten.. Heeft er iemand ideetjes voor me?? Iemand zin om te mailen, steeds welkom!! En als...
Andere Reacties: 2 28-2-2008 13:54:57

dorothee
nog 8 dagen te gaan ! ZENUWEN !!!!
Hallo bruidjes, nog 8 dagen te gaan voor mij....juist uit interesse: zijn er nog bruidjes die in het huwelijksbootje stappen op 08 maart? en zijn jullie al zenuwachtig??? bij mij begint het toch te komen hoor...ik kan mij nauwelijks nog concentreren...
Andere Reacties: 5 28-2-2008 12:40:30

FABIENNE
Uitnodigingen
Hey iedereen, zowel mijn vriend als ik hebben beide kinderen uit een vorig huwelijk. Wij trouwen in augustus en ik zou onze kids ons huwelijk willen laten aankondigen op de uitnodigingen maar heb mij al suf gepiekerd over hoe ik dit zo leuk mogelijk ...
Uitnodigingen Reacties: 3 28-2-2008 12:26:31

Els
winkel turkse uitbaters
Halloiemand ervaring met bruidswinkels met turkse uitbaters? Hebben vaak heel mooie kleedjes en niet al te duur. Zie zo een gekleurd trouwkleed volledig zitten.Liefst ergens regio Limburg.Groet
Andere Reacties: 11 28-2-2008 11:47:28

katleen
paul heirbaut
HalloIemand ervaring met fotograaf Paul heirbaut?Positief en negatief.Groetjes,Katleen
Fotografie Reacties: 1 28-2-2008 11:39:56

katrien
help busje gezocht
Hallo allemaal, voor onze trouw op 2/8/08 zijn wij op zoek naar een busje (in de aard van een mercedes vito) om onze familieleden thuis op de pikken en hopelijk in de vroege ochtend weer thuis af te zetten. Wij hebben al enkele maatschappijen gebeld,...
Andere Reacties: 1 28-2-2008 11:35:05

katleen
amantes
Hallo,Iemand van jullie ervaring met de groep Amantes voor het opluisteren van de huwelijksviering?Is er iemand die binnenkort huwt en hen gekozen hebben voor tijdens de viering? Zou het mogelijk zijn jullie huwelijksviering bij te wonen? Waar en wan...
Muziek - Ceremonie Reacties: 15 28-2-2008 11:05:48

Sofie
witte bruidsduiven
Hallo, wij hadden graag een paar witte bruidsduiven los gelaten bij het verlaten van het stadhuis. Weet iemand een adresje?? Wij wonen in west-vlaanderen. thx, grtjs Sofie
Andere Reacties: 6 28-2-2008 10:57:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...