Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tine
Enkel uitgebreide receptie - tips?
Wij zouden na de kerkdienst een uitgebreide (buffet) receptie willen voor iedereen. Iedereen blijft dus rechtstaan en wordt bediend met allerlei kleine en grotere hapjes. Er mogen ook wel wat standjes met hapjes enzo in de zaal staan!Alle zalen die d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 1-3-2008 13:25:35

Tine
Enkel een uitgebreide (buffet)receptie als feest. TIPS?
Wij zouden na de kerkdienst een uitgebreide (buffet) receptie willen voor iedereen. Iedereen blijft dus rechtstaan en wordt bediend met allerlei kleine en grotere hapjes. Er mogen ook wel wat standjes met hapjes enzo in de zaal staan!Alle zalen die d...
Andere Reacties: 1 1-3-2008 13:24:39

Tine
Denotter Zedelgem?
Hallo iedereen!Ik was enthousiast over Salons Denotter in Zedelgem, maar ik hoorde mensen zeggen dat het daar nogal 'gewoontjes' is.Zijn er mensen die daar een feest hebben meegemaakt en hun mening kunnen geven?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-3-2008 13:23:03

Leen
ceremoniemeester Mondy Beveren-Leie
Dag Iedereen,heeft iemand ervaring met ceremoniemeester Mondy uit Beveren-Leie aub?Alvast bedankt!Leen
Ceremonie Reacties: 0 1-3-2008 13:16:28

Sarah
Bachata Rosa
Ik zag hier tussen de vraagjes een voorstel staan om ipv een salsa, een bachata te te dansen, zoals bvb. Bachata Rosa van Juan Luis Guerra, en dat is inderdaad een mooi nummer. Maar kan er iemand mij vertellen hoe een bachata wordt gedanst?
Openingsdans Reacties: 0 1-3-2008 12:48:34

Sarah
She's a rainbow - Rolling Stones
Zoals vele bruidjes onder jullie wil ik ook geen traditionele openingsdans, en eveneens geen cliché plakkerig nummer. Mijn vader gaf me de tip om een liedje van de Rolling Stones te gebruiken, nl. "She's a rainbow". En het is inderdaad...
Openingsdans Reacties: 0 1-3-2008 12:46:09

evi
4 april
Hallo,zijn hier nog koppeltjes die trouwen op 4 april?Zou tof zijn te weten dat er hier nog koppeltjes zijn die dezelfde dag trouwen als wij.Groetjes Evi
Andere Reacties: 5 1-3-2008 12:27:08

Chris
hoe lang wachten op uitnodigingen?
Hoi iedereen, ik heb eens een vraagje voor jullie. Wij trouwen 12 juli en ik zou onze uitnodigingen dus in mei willen opsturen. Wanneer zou ik ze dan bij een drukker moeten gaan bestellen? Weten jullie een goede drukker in de omgeving van Kapellen.Al...
Andere Reacties: 5 1-3-2008 12:24:21

kelly
pasbeurt
donderdag mag ik mijn kleedje nog eens gaan passen. Best wel spannend zeker nu ik toch een aantal kilo's af ben.Nu zouden mijn aanstaande zijn tante en nichtje graag mee gaan word dit eigenlijk nog gedaan?
Andere Reacties: 3 1-3-2008 11:44:28

Valérie
partituren hedendaagse muziek
goeie morgen,Vorige zondag zatten we samen met het meisje dat gaat zingen tijdens onze mis. We beslisten te gaan voor 'You are' van Dolly Parton, 'A perfect day' van Lou Reed, 'Ain't no mountain high enough' van Sister act en 'ik heb je lief' van pau...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 1-3-2008 10:54:05

Kelly
suite kledij
Hallo,wij trouwen op 16/08/08 en mijn zus zou in de paasvakantie beginnen kijken naar kleren. Nu was mijn vraag of jullie winkels weten (oost of west vlaanderen)waar je suite kledij kunt vinden. Het moet gewoon, maar ook niet te gewoon zijn. Teveel s...
Andere Reacties: 4 1-3-2008 9:49:33

Liesbet
De waterhoek Geetbets
Hallo,Is er iemand van jullie al getrouwd in feestzaal De Waterhoek ?groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 1-3-2008 9:47:28

Eva
Morgen schoenen gaan kopen voor mijn aanstaande -->> broek meenemen
Hallo, mijn aanstaande heeft zijn kostuum al maar geen schoenen. We willen daar morgen voor gaan kijken bij van loock in zandhoven. Maar hoe weten wij dat die schoenen mooi gaan zijn onder zijn kostuum? Nemen jullie de broek van het kostuum mee of ho...
Voorbereiding Reacties: 5 29-2-2008 23:02:11

Jill
Oldtimerbus
Hey,heeft iemand ervaring met het huren van een oldtimerbus bij Lauwers of de blauwvoet in balen?TnxGroetjes,Jill
Andere Reacties: 3 29-2-2008 22:00:31

katrien
zingen in kerk
Wij zijn op zoek naar iemand of een klein groepje die kan zingen tijdens onze huwelijksviering in Oudenaarde (Eine) op 8 november. Alle ideeën en contactgegevens ervan welkom....
Muziek - Live Reacties: 19 29-2-2008 21:48:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...