Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debby
schoenen
Hallo iedereen,Ik vind dat de meeste trouwschoenen zo een punt hebben van voor...bestaan er ook schoenen met een ronde tip?Zo een beetje retro achtig?groetjes,Debby8/8/2009
Kledij - Accessoires Reacties: 8 28-2-2008 10:38:25

Debby
Trouwlaarsjes
Hey iedereen,Ik had eens in een boekje gezien dat er ook laarsjes bestaan voor onder het trouwkleed..die laarsjes waren helemaal in het kant...Weet iemand waar ik hier nog iets kan over vinden?thanks!Debby8/8/2009
Kledij - Accessoires Reacties: 2 28-2-2008 10:32:30

Wendy
feestzalen omgeving gent
voorstellen van mooie zalen liefst met aangrenzende tuin voor receptie die redelijk zijn van prijs? Ik had de renard in gedachte maar 120 euro/pers vind ik toch wel duur hoor en naar 't schijnt niet veel eten en aangezien wij als belg toch goeie bour...
Andere Reacties: 9 28-2-2008 10:06:41

Sofie
live muziek tijdens receptie??
Hey, ik heb een bandje gevonden die kan spelen op ons huwelijk. Het is akoestische muziek en er wordt acapella gezongen, heel mooi dus... Ik vraag mij af ik ze tijdens de receptie moet laten zingen of bij de start van het dessertbuffert later op de a...
Muziek - Live Reacties: 4 28-2-2008 9:53:03

Els
dilemma muziek mis
Dag medebruidjes,mijne toekomstige (Mario) en ik zitten met een klein dilemma.Wij zijn beiden grote aanhangers van Muse en zouden in onze mis dan ook graag "Sing for absulotion" willen afspelen.Is er iemand die dat nummer kent? Zoja, vinden...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 28-2-2008 8:43:04

Karolien
ceremoniemeester Valère Peeters
Ik begin me een beetje zorgen te maken over onze ceremoniemeester Valère Peeters. Eind vorig jaar zei hij dat hij ons begin 2008 ging contacteren voor de verdere besprekingen en ik heb nog steeds niets van hem gehoord. Vorige week heb ik hem een...
Ceremonie Reacties: 2 28-2-2008 8:38:09

tytgat
hoe oud zijn jullie
.
Andere Reacties: 45 27-2-2008 22:58:13

Annelies
bloemversiering kerk
Hoi bruidjesIk heb een vraagje: welke versiering moeten we voorzien voor de kerk? altaarstuk, krans rond de kaars en versiering aan de hoekstoelen? Of vergeet ik iets? Hoe zit het met de hoekstoelen, moeten die allemaal versierd worden of enkel de ee...
Bruidsboeket Reacties: 6 27-2-2008 22:19:50

Kelly
Hoe oud zijn jullie?
haaj meiden,wij trouwen 17 mei 2008... en grmmzz ik haat de mensen hun geklets... ze zitten namelijk constant te klagen en zagen over dat wij nog wat jong zijn om te trouwen.. ik ben namelijk 21 en mijn toekomstige 23.. pff dat is toch onze keuze.. o...
Andere Reacties: 30 27-2-2008 21:23:36

Kelly
Hoe oud zijn jullie?
haaj meiden,wij trouwen 17 mei 2008... en grmmzz ik haat de mensen hun geklets... ze zitten namelijk constant te klagen en zagen over dat wij nog wat jong zijn om te trouwen.. ik ben namelijk 21 en mijn toekomstige 23.. pff dat is toch onze keuze.. o...
Andere Reacties: 3 27-2-2008 21:23:34

SOFIE
sharp three
hela,Is er hier iemand die sharp three al heeft horen zingen in een kerk?Hadden vandaag normaal afspraak, maar is door omstandigheden niet kunnen doorgaan, en gaan nu alles via mail regelen.Ben hier wel gerust in hoor! Maar toch spijtig dat onze afsp...
Andere Reacties: 3 27-2-2008 20:20:23

ANN
dringend hulp gevraagd voorblad misboekje
We trouwen op 29 maart 2008 en mijn pc had de geest gegeven. Hierdoor ben ik mijn voorblad voor mijn misboekje kwijt.Kan iemand me uit de nood helpen aub en zijn voorblad doormailenalvast bedanktludwigann@hotmail.com
Andere Reacties: 0 27-2-2008 20:15:37

Cindy
help!!! ik word bijna gek
Met nog 2,5 weken te gaan komt er vandaag een familielid met iets op de proppen dat toch mijn aandacht heeft getrokken. Mijn vriend en ik hebben kindjes en hun juffen hebben het initiatief genomen om de ouders van hun klasgenootjes zover te krijgen o...
Andere Reacties: 8 27-2-2008 19:14:49

Lieselot
Stoffenwinkel gezocht!
Hoi!Mijn mama zou haar suitekleed graag laten maken bij een naaister. Maar ik heb er geen idee van waar we goeie stoffenwinkels kunnen vinden.. Iemand een idee? Ik hoorde van een stoffenwinkel in Wetteren? Iemand ervaring hiermee?Liefst stoffewinkels...
Kledij - Suite Reacties: 11 27-2-2008 18:33:51

Katrien
bruidsjurk
Hey, mijn vriend en ik trouwen in augustus en nu begint iedereen aan mn oren te zagen dat het toch wel tijd wordt om naar een jurk te zoeken!!! Ze hebben eigenlijk wel gelijk, maar ik zie er een beetje tegen op ... Kan er mij iemand een leuke winkel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 27-2-2008 18:18:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...