Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
zekerheid van zang in de kerk?
Hallo iedereen,Mijn vriend en ik vroegen ons af hoe jullie de zang in de kerk vastleggen? Daarmee bedoel ik, hoe zorgen jullie ervoor dat de zang gegarandeerd wordt op je trouwdag? Stel dat de zanger(es) opeens geen zin meer heeft en afbelt,maar ook ...
Andere Reacties: 2 29-2-2008 17:17:26

Eva
cermo turnhout, wanneer kleedje betalen?
Hallo, ik ben in oktober mijn kleedje gaan bestellen bij cermo. Ik heb toen de helft betaald. Op 10 mei moet ik terug voor te passen. Wanneer moet ik de rest betalen? Is dat dan of pas als ik het ga halen ???Weet iemand dit? groetjes ...
Voorbereiding Reacties: 5 29-2-2008 17:00:06

Vanessa
Originele fotolocatie gezocht!
Dag medebruidjes!Ik trouw eind juni en ben reeds op zoek naar een geschikte fotolokatie. Ik zoek iets origineels regio Kortrijk - Waregem zoals bijvoorbeeld een verlaten fabriekspand, een kasteel :-), ... Iemand ideeën??Alvast bedankt!Groetjes...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 29-2-2008 16:48:45

Liesbeth
Bruidstaart
HalloIk ben zelf gek op van die amerikaanse bruidstaarten, zien er ook ontzettend lekker uit.Zijn er onder jullie nog die speciaal een bruidstaart laten maken? Zo ja, door wie? En voor welke stijl hebben jullie dan gekozen, of een speciale kleur.Groe...
Andere Reacties: 7 29-2-2008 16:29:51

cynthia
vrijgezellenavond
hey,Mijn zus trouwt 4 apr en als getuige heb ik de moeilijke taak om de vrijgezellen-avond te organiseren.Zijn er mensen die mss leuke ideeën hebben?Want ik zou toch graag er een leuke avond van willen maken.Wij wonen in de provincie Oost-vlaand...
Ideeën Reacties: 4 29-2-2008 16:29:27

sabien
kerkje Mullem (Oudenaarde)
Heeft iemand onder jullie ervaring met dit kerkje als trouwlocatie ? Wij zouden er ook dolgraag trouwen, maar vrezen dat het misschien wat te klein is ... Enig idee hoeveel mensen er eigenlijk binnen kunnen ? Ook vrezen we dat er maar heel weinig par...
Religie Reacties: 2 29-2-2008 16:21:16

Elke
Discobar
Hallo, allemaal, heeft iemand van jullie al ervaring met discobar de Dolle Kever uit Begijnendijk? Ik vind het echt moeilijk om daar een keuze in te maken, als je de mensen niet zelf gehoord hebt. (Wij amuseren ons in alle geval fantastisch op een Q-...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 29-2-2008 15:54:52

Cathy
Verhuizing
Hoi hoi, ik zit met een niet-trouw gerelateerd probleem, maar hoop dat één van jullie toch tips heeft,hier zitten immers nog bruidjes & bruidegommen die in het buitenland zitten of met een buitenlander trouwen. Wij gaan dus een maand vo...
Andere Reacties: 4 29-2-2008 15:39:58

nele
SUITE - PROBLEEM KLEDIJ
Beste medebruidjes,Met nieuwjaar hadden we tegen de suite gezegd dat de vrouwen in het lang moesten zijn. Toen kwam er daar geen negatieve reactie op.Nu blijkt dat een nicht van me (die samenloopt met een broer van mijn verloofde) een kleed gekocht h...
Kledij - Suite Reacties: 30 29-2-2008 14:41:24

Leen
ervaring met deze visagisten?
Hey bruidjes,ik ben ook ah zoeken naar een visagiste. Heb er al enkele gevonden. Wou eens informeren naar jullie mening over volgende visagisten:Cindy Dumoulinskin.comEllen VranckxStefanie Ceulemans.Laat maar horen zowel pos als neg!grtzL
Andere Reacties: 4 29-2-2008 14:40:38

evi
tafelplaatsen
Dag bruidjes,Wij trouwen 4 april en ik heb er echt al van genoten om alles te organiseren.Alles is gedaan maar nu begint het moeilijkste vind ik...nl de tafelplaatsen,waar zet je wie en bij wie....Ik dacht dat dit echt heel makkelijk zou zijn maar is...
Andere Reacties: 2 29-2-2008 13:06:15

danielle
nylonkousen
hoi,heb kleine discussie met de mama... ik trouw op 08/08/2008 (midden zomer dus.) Mijn mama vind dat je nylonkousen (niet per sé van die witte, maar dan huidskleur) moet aandoen onder je kleed. Ik was dat niet echt van plan, omdat het dan toch ...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 29-2-2008 12:44:00

Petra
Versiering voor de auto enz...
Hallo, weet er iemand van jullie een winkel in Oost-vlaanderen of Antwerpen of zo waar je allerlei spulletjes kan kopen zoals versiering voor de auto (van die just-married dingen), enveloppedozen en zo ...Alvast bedankt !!!PS: Wij trouwen op 22/08/08...
Andere Reacties: 1 29-2-2008 11:56:16

karolien
liedje van nathalia
hallo , ik ben op zoek naar het liedje van you are van nathalia maar ik vind alleen de versie van dolly parton , kan iemand mij aan dat liedje helpen mijn e-mail adres is karolien_boffin@hotmail.comgroetjes karolien08/08/2008
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 29-2-2008 11:43:14

Lobke
Video voor 1 jaar getrouwd
Hallo,Op 6 juli zullen mijn ventje en ikzelf 1 jaar getrouwd zijn. Een datum waar we met plezier aan terug zullen denken!Op het huwelijk zelf hadden we een vriend die filmde. Voor onze verjaardag zou ik voor mijn man graag een reportage laten maken v...
Video Reacties: 6 29-2-2008 11:18:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...