Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jesse
DJ omgeving essen
Hey trouwers,wij trouwen 16 augustus en zijn op zoek naar een goede dj,liefst iemand uit de omgeving Essen. Kent er iemand een goede dj, welke voor iedereen wat wils draait? wat hoempapa voor de oudjes, genre stubru, hedendaags,...?Groetjes, en allen...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 1-3-2008 21:19:13

christel
dj
hallo heeft er iemand enige ervaring met dj rik uit maldegem
Andere Reacties: 1 1-3-2008 20:22:30

San
Annulaties avondgasten
Dag allemaal, ik heb een vraagje in verband met de uitnodigingen. De eerste week van feb hebben wij de uitnodigingen gestuurd. Omdat er altijd zo een misverstanden zijn over wel of niet verwittigen hebben wij besloten om te vragen dat ze altijd iet...
Andere Reacties: 9 1-3-2008 19:42:36

didin
TE KOOP SUITEKLEED VOOR DE MOEDER VAN DE BRUID
HoiIk ben vorige zomer getrouwd. Ook mijn mama straalde in haar kleed. Nu willen we haar jurk verkopen vandaar deze advertentie. Het betreft een prachtig, bronskleurig kleed van het merk MODECA maat 44. Mijn ma is 1.67cm.Het kleed is nieuw gekocht b...
Kledij - Suite Reacties: 1 1-3-2008 19:42:27

Sofie
Indeling v/d dag
Hallo, wij zitten met een "gat" in onze dagindeling. Wij trouwen om 13u30 in het stadhuis en om 18u begint de receptie in de feestzaal. Wij zitten dus met een gat van ongeveer 2,5 uur waarin we niet weten wat te doen?? De foto's worden in d...
Andere Reacties: 4 1-3-2008 19:28:04

An
Huwelijksreis verrassing
Hi Bruidjes, Zijn er onder jullie nog dames wiens toekomstige de huwelijksreis volledig regelt. Voor mij is het een complete verrassing, ik begin stillekes zot te worden van nieuwsgierigheid ...Groetjes,An
Huwelijksreis Reacties: 4 1-3-2008 18:53:07

valentine
pijn :-(
Dag bruidjes!Ben al enkele dagen niet op het forum geweest Omdat ik een chronische sinuslijder ben had ik besloten een sinusoperatie te ondergaan om op onze dag de kans op hoofdpijn of stemverlies ... te verkleinen Kan niet omschrijven hoeveel last ...
Andere Reacties: 5 1-3-2008 18:31:17

olivia
live muziek huwelijksmis
Hallo, onze huwelijksmis wordt live opgeluisterd door DSO Music, is er iemand die binnenkort trouwt en ook deze live band neemt? Misschien kan je even doorgeven waar en wanneer je trouwt dan kunnen wij misschien komen luisteren en weten we meteen hoe...
Muziek - Live Reacties: 0 1-3-2008 18:19:06

sarah
ouders/getuigen bedanken
Een vraagje,de bedankjes voor ouders en getuigen, wanneer worden die gegeven,is dit vlak voor de openingsdans of...?Alvst bedankt sarah18/07/08
Andere Reacties: 1 1-3-2008 17:33:21

dennis
kostuumverhuur de zon berlaar
Hoi!Heeft er iemand ervaring met 'de zon' in berlaar voor het huren van de kostuums voor de mannen in de suite? Op de site ziet het er allemaal wel ok uit en we wonen daar nog redelijk dichtbij...Bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 2 1-3-2008 16:46:47

Suzan
Prijzen jurk
Hallo allemaal,Binnenkorts ga ik mijn jurk uitkiezen. Eigenlijk weet ik al wel welke jurk ik wil hebben, maar toch. Nou vraag ik me af of de prijs van een jurk per winkel kan verschillen of zijn de prijzen voor dezelfde jurk overal hetzelfde?Alvast b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 1-3-2008 16:36:42

brendy
trouwkleed gevonden
Dag allemaal,Heb zonet mijn kleed gevonden bij Linx in Hasselt. Ben super content, echt loop hier al de hele tijd met een snile op mijn gezicht. Juist een klein kind.Wou dit gewoon effe delen met iedereen :))Kan bijna niet wachten tot de dag zelf dat...
Andere Reacties: 9 1-3-2008 16:17:20

olivia
Nathalie Meirezonne
Heeft er iemand ervaring met fotografe Nathalie Meirezonne? Alvast bedankt.
Fotografie Reacties: 2 1-3-2008 15:15:41

d
trouwjurk
hallo iedereen mijn dag zit er al op maar nu was mijn vraag weet er iemand in west vlaanderen waar ze tweedehands trouwjurken verkopen zou de mijne willen verkopen maar heb geen flauw idee waar.bedabkt
Andere Reacties: 1 1-3-2008 14:16:46

Rik
a
Andere Reacties: 0 1-3-2008 13:34:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...