Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
Bedankt iedereen
Ik wil iedereen bedanken voor de steunbetuigingen,doet deugd in deze zware dagen!Nu rest mij nog de taak om een tekst voor te bereiden om voor te lezen in de kerk vrijdag,bompa wil persé dat ik da doe,hoe moet ik daar in godsnaam aan beginnen?Gr...
Andere Reacties: 2 4-3-2008 7:56:19

Inge
Partituur Axelle Red en Guus Meeuwis gezocht
Hoi medebruidjesWij trouwen op 13 juni en hebben EINDELIJK een duo gevonden die onze mis willen opluisteren. We willen hen graag het liedje Parce que c'est toi van Axelle Red laten spelen maar ze hebben hier geen partituren van. Ze willen het heel gr...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 3-3-2008 21:35:12

Liesbet
fotograaf in Limburg?
Hey hey,Wie kan ons een betaalbare en toch originele fotograaf in het Limburgse aanbevelen? Voor ons liefst geen stereotiepe trouwreportage met trouwalbum en de typische foto's, maar liever iets volledig anders! Iemand ideeën?Groetjes, Liesbet
Fotografie Reacties: 11 3-3-2008 21:30:26

Pamela
Feestzalen omgeving Oostende
HalloIk ben op zoek naar een gezellige feestzaal omgeving oostende. Heeft er iemand een suggestie welke feestzaal een aanrader is?alvast bedanktPamela
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-3-2008 20:54:24

Eva
harten ballonnen
Hallo, wij hebben een zaal waar niet veel versiering is. Nu willen we in elke hoek van die mooie rode hartenballonnen zetten/hangen met hellium. Weet iemand waar ik van die ballonnen kan vinden of zo een firma. Liefst in de omgeving van lommel, limbu...
Voorbereiding Reacties: 4 3-3-2008 20:36:20

ingrid
burgerlijk huwelijk
hallo iedereen, ik heb een vraagje in verband met het burgerlijk huwelijk. Wij trouwen in Laakdal en ik wou weten of er nog koppels zijn die daar getrouwd zijn. Er is geen kerkelijk huwelijk daar we een tweede maal huwen. Is er tijd voorzien om ook r...
Ceremonie Reacties: 1 3-3-2008 19:32:35

Darcy
live zang tijdens huwelijksviering in tuin
hoi allemaal,Op 8 augustus dit jaar trouwen we in de tuin van kasteel van Saffelaere om alles zo amerikaans en romantisch mogelijk te maken hadden we er graag live-muziek bij. Heeft iemand tips ivm romantische muziek eventueel ook in regio oost-vlaan...
Muziek - Live Reacties: 19 3-3-2008 18:30:40

Nele
wat met mijn kleed na het huwelijk
Hallo,we trouwen op 2 mei en ik droom er van om mijn kleed achteraf op een paspop uit te zetten. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Hoe zit het dan met stof en verkleuren? Iemand een beter idee?Alvast bedankt,Nele
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 3-3-2008 18:26:02

evelien
twee stuks, suitekledij te koop
Ik en mijn moeder verkopen ons suitekleed dat slechts één maal gedragen is. Mijn moeder het hare is een blauwe rok met topje er op, maat 46 en zijzelf is 1M65mijn kleed is lila van kleur en maat 44. Ik ben zelfde als mijn ma 1M64.Er staan f...
Kledij - Suite Reacties: 0 3-3-2008 17:53:22

evelien
twee stuks, suitekledij te koop
Ik en mijn moeder verkopen ons suitekleed dat slechts één maal gedragen is. Mijn moeder het hare is een blauwe rok met topje er op, maat 46 en zijzelf is 1M65mijn kleed is lila van kleur en maat 44. Ik ben zelfde als mijn ma 1M64.Er staan f...
Kledij - Suite Reacties: 0 3-3-2008 17:53:20

Manon
Tegoedbon aangeboden
Hallo allemaal, Ik heb een tegoedbon van Linx te hasselt (concept store Linea Raffaelli) ter waarde van 650 Euro.Deze wil ik graag verkopen voor 500 Euro.Groetjes,Manon
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 3-3-2008 17:53:05

Liesbet
mijngebouwen Winterslag?
Dag allemaal!Weet er iemand of het nog mogelijk is om een huwelijksfeest te organiseren in de mijngebouwen van Winterslag in Genk?Mijn ouders zijn er een tijd geleden naar een trouwfeest geweest, maar ik vind van deze locatie niets terug op internet....
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-3-2008 17:31:01

roggen
kapper
Weet er iemand een kapper in de buurt van Puurs die mooi kan opsteken.27/06/2008
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 3-3-2008 17:14:15

sarah
Een diep dal
Vorige week hadden we er nog over op het forum,wat als je nu met een overlijden wordt geconfronteerd,k'had toen al gezegd dat het met mijn oma nie goed ging. Nu heb ik vanmorgen het bericht gekregen dat ze overleden is.Dit voelde we al enkele weken a...
Andere Reacties: 13 3-3-2008 15:54:27

valentine
Lang geleden
Hallo, Ben vandaag gelijk weer een beetje herrezen na mijn sinusoperatie. Moet over een goed uurtje de tampons laten verwijderen dus dan kan het enkel maar beter gaan zeker?In tussentijd is er toch al weer heel wat verandert: we hebben onze uitnodigi...
Andere Reacties: 1 3-3-2008 14:41:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...