Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Daisy
Goede disc-jockey
Hallo,Kent iemand een goed dj die op mijn trouw zou kunnen komen. Het moet wel een jonge zijn van geest want ik hou wel van de commerciële muziek die je op de radio hoort; R&B, een beetje jaren 80 heb ik ook graag en er mag ook wat jump tuss...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 15 5-3-2008 18:17:18

Daisy
Feestzaal - eten en taart
hallo,Ik zou de familie en dichtste vrienden uitnodigen voor de receptie en het eten. De receptie zou zijn tussen 18H00 en 19h30. Tegen 20h00 zouden we dan aan het diner beginnen. Ik wou dan graag de rest van de vrienden uitnodigen tegen 22h00 voor h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-3-2008 18:13:22

Daisy
Feestzaal in Vlaams-Brabant (regio Halle)
Hey,Wij zijn verliefd op de feestzaal in Gooik (Krekelhof). Heeft iemand hier al ervaringen mee gehad? Kent iemand nog mooie feestzalen in vlaams brabant (ik woon in de omgeving van Halle).
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 5-3-2008 18:09:31

Daisy
Forfait voor dranken na het eten
Hallo,Ik heb al een feestzaal gevonden en bij hen is voor alles een forfait voorzien. Ik betaal 13 euro per persoon voor de drank na het eten. Deze forfait geld ongeveer tot 03h00. Nu is het mogelijk nog een forfait te nemen vanaf 03h00 maar ik vraag...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 5-3-2008 18:08:03

Daisy
Wat de doen bij slecht weer voor de foto's
Hallo,Ik zou graag foto's laten maken in een mooi park of in de tuin van onze feestzaal want die is echt prachtig maar wat wordt er gedaan indien het echt slecht weer zou zijn?
Locatie Reacties: 3 5-3-2008 18:04:22

Daisy
Trouwjurk vlaams brabant
Hallo,Ik trouw in september en weet nog altijd niet goed waar ik terecht kan voor trouwkledij. Er zijn wel verschilldende winkels maar heeft iemand al ervaring met winkels in de regio halle of vlaams brabant?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 5-3-2008 18:03:03

Daisy
Zelf uitnodigen maken van begin tot einde
Hallo,Ik ben van plan om zelf mijn uitnodigingen te maken. De tekst heb ik al in mekaar gestoken. Nu zou ik deze ook zelf willen afdrukken of speciaal papier (ik zou dit gemakkelijk kunnen op het werk of thuis met een goede printer) maar ik weet niet...
Uitnodigingen Reacties: 6 5-3-2008 18:01:49

Daisy
Goede fotograaf in vlaams brabant
hallo,Kent iemand een goede fotograaf in vlaams brabant? Ik woon in de omgeving van Halle GroetjesDaisy
Fotografie Reacties: 13 5-3-2008 17:59:13

Daisy
Wat te doen met familie tijdens het maken van foto's?
hallo,Wij gaan op 12 september 2008 trouwen en ik zit nog met zoveel vragen vooral over de organisatie. Wij trouwen op een vrijdag en moeten om 14h30 op het stadhuis zijn. De ceremonie duurt ongeveer 20 min dus tegen 15h00 zou dit dan gedaan zijn. Ik...
Fotografie Reacties: 9 5-3-2008 17:57:09

sira
kousenband
Hey, wij trouwen over een maandje en vandaag sprak ik met enkele collega's en zij vroegen me of wij het bieden om de kousenband gingen doen...Nu zegt mij dat helemaal niets... Ken dat niet :sWat houdt dit in? Wat moeten wij doen? Is dat iets dat vaak...
Andere Reacties: 8 5-3-2008 16:56:34

ellen
binnenlocatie huwelijksreportage
Hallo,wij trouwen in september en ik ben nog op zoek naar een geschikte binnenlocatie of een overdekte locatie voor het nemen van onze trouwfoto's in geval van slecht weer. Weet iemand leuke plekjes in de buurt van Hasselt-Genk-Diepenbeek-Bilzen?groe...
Andere Reacties: 2 5-3-2008 16:38:43

Joke
zelf uitnodigingen ontwerpen en maken
even een vraagje over uitnodigingen om zelf te maken...ik ben net naar de AVA geweest om proefpapiertjes te gaan halen om onze uitnodiging zelf te maken. Ik vroeg hen hoeveel het kost om dit te laten doen (dus zelf ontwerpen en laten drukken bij hen)...
Uitnodigingen Reacties: 7 5-3-2008 16:06:58

wendy
waar na toe
hallo ik heb een vrag je mijn toekomstige schoonmoeder wil morgen met me gaan winkelen iv m kleding onze trouw waar moet ik met haar na toe iemand iedee groetjes wendy 23/08/2008 ps omgeving limburg xx
Kledij - Suite Reacties: 6 5-3-2008 15:36:10

Angela
uitnoding voor schieting
Dag medebruidjes,Nog 108 dagen, dus het begint echt te korten.We hebben dan ook een datum vast gelegd voor de schieting die enkele dagen ervoor plaats vind.Maken jullie hiervoor een uitnoding? Zoja, hoe stellen jullie deze dan op? Zonee, hoe laten ju...
Uitnodigingen Reacties: 7 5-3-2008 15:03:43

Bianca
trouwen in Griekenland
Hallo,wij willen eventueel in Griekenland gaan trouwen. Heeft iemand hier wellicht ervaring mee en kan wat zeggen over de globale kosten hiervan? We willen wel wat familie meenemen die daar ook zullen overnachten, maar het is nog niet duidelijk in ho...
Locatie Reacties: 6 5-3-2008 13:40:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...