Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sandra
kousen
halloIk heb een kousenbandje voorzien voor op de grote dag, ik vraag me echter af hoe dit gedragen wordt, op blote benen of op panty's? Je kunt toch geen stay-ups combineren met kousenband? Iemand tips?Ik zou toch graag iets van kousen aan doen voor ...
Andere Reacties: 2 6-3-2008 13:36:02

Sandra
bruidslingerie
halloiemand een idee waar je veel keuze aan bruidslingerie (bustier/corset) hebt regio west-vlaanderen, kust
Andere Reacties: 4 6-3-2008 13:33:59

sarah
haaraccesoires
nog 2 maanden en dan is het zover (10 mei om precies te zijn). Ik ben stilaan aan het kijken naar kapsels. Ik zou graag iets doen met witte bloemetjes of 1 grote witte bloem. Maar ik weet niet waar ik leuke haaraccesoires kan vinden (liefst in de reg...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 6-3-2008 13:25:38

Hilke
Tips verkopen van bruidsjurk
Hoi!Ik ben benieuwd of er misschien mensen zijn die al getrouwd zijn (net als ik) en die hun bruidsjurk willen verkopen. Ik vind het zo jammer om de mijne te laten verstoffen in de kast... en misschien kan ik er iemand anders nog een plezier mee doen...
Andere Reacties: 1 6-3-2008 13:15:18

katleen
Fairytales
Hallo,Iemand van jullie ervaring met de firma Fairytales?Wij zouden op hen beroep doen voor ceremoniewagens en ceremoniemeester.Groetjes
Ceremonie Reacties: 0 6-3-2008 11:25:13

Eva
vandaag precies 100 dagen op de teller!
Ja ja het komt steeds dichterbij. Nog 100 dagen. Zijn er nog bruidjes die nog 100 dagen te gaan hebben. SPANNEND !!!
Voorbereiding Reacties: 4 6-3-2008 11:22:00

valérie
Keuze tussen passade-venkel-dapellegrino
Hallo, kan iemand ons helpen in de keuze van onze feestzaal ? We twijfelen tussen Passade in Mechelen, De Venkel in Kortenberg, en Dapellegrino in Diegem. Hebben jullie feedback of ervaring in een van die zalen ? groetjes, Valerie
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 6-3-2008 11:13:53

Amber
Ringen?
Wij zijn er nog niet uit welke ringen we gaan kiezen. Wel weten we dat het van Aurodesign ofzo gaat komen. Maar ik vroeg me af: aan welke hand gaan jullie je ring dragen? Zelf denk ik eraan om hem gewoon bij mijn verlovingsring te schuiven, aan de li...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 6-3-2008 10:11:19

roggen
kledij moeder
Hey,Ik zou met mijn moeder voor kledij moeten gaan zien. Weet er iemand toffe winkels regio Antwerpen/Mechelen/Sint-Niklaas? Het hoeft niet echt suitekledij te zijn maar het mag wel een beetje speciaal zijn?ThanksEls26/07/2008
Kledij - Suite Reacties: 6 6-3-2008 10:10:32

Nathalie
Kledij bruidskindjes - welke kleuren?
Hallo, Er werd ons gevraagd welke kleuren de kindjes in de suite mogen dragen. Iedereen mag van wat ons betreft dragen wat hij wil maar het zou idd wel leuk zijn als de kindjes een beetje dezelfde stijl hebben...Welke kleuren / ideeën hebben mee...
Kledij - Suite Reacties: 8 6-3-2008 8:16:27

sarah
menukaart bij walking dinner??
vraagje..wij doen dus een walking dinner. Volgens de feestzaal (en mijn aanstaande) zetten ze dan geen menukaarten op tafel.Ik ken echter mezelf en als ik op een feest zit, dan weet ik ook heel graag wat er komt..Zou ik er toch op tafel zetten?? of b...
Andere Reacties: 3 6-3-2008 8:10:15

kurt
danslessen
hallo allemaal, wij zijn op zoek naar een geschikte dansschool of dergelijke in limburg om een geschikte openingsdans te leren e.d.; Kunnen jullie ons helpen met adressen en referenties?Thanx
Andere Reacties: 2 5-3-2008 23:05:45

Liesbet
leuke feestzaal in de buurt van Hasselt?
Dag allemaal,Zit een beetje met de handen in het haar. We hebben een optie genomen om ons feest te houden in Den Lavaar in Heusden (op 20/12/2008). Nu is mijn verloofde niet meer zo zeker van deze locatie. Misschien dat we iets te snel een optie geno...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-3-2008 22:46:58

Daisy
De architect in Lennik
Hallo iedereen, wij zijn enorm geïnteresseerd om de architect in lennik te gebruiken als feestzaal. Heeft iemand hiermee ervaring en kan iemand me hierover iets meer vertellen. zijn deze schappelijk qua prijs??
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 5-3-2008 21:26:19

Kirsten
lingerie bruid
Hallo,ik heb een vraagje waar vind ik bruidslingerie?In Limburg?Groetjes
Andere Reacties: 5 5-3-2008 21:25:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...