Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
heeft iemand ervaring met jef wauters rent a priest?
Dag iedereen, heeft er iemand ervaring met Jef Wauters van rent a priest? Wij trouwen op 15 augustus.
Voorbereiding Reacties: 1 6-3-2008 20:21:39

Sofie
Hoe ziet jullie bruidskapsel eruit?
Hallo iedereen,Daar ik zelf nog niet weet wat met mijn eigen (te korte) haar te doen, had ik graag eens geweten wat jullie ermee doen? Hoe lang is jullie haar? Hoe wordt het opgestoken? Welke haarversiering gebruiken jullie?Alvast bedankt!Sofie
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 6-3-2008 19:59:36

Sofie
Kerkboekjes: 2 praktische vragen
Hallo!Ik heb twee vraagjes over het kerkboekje:- Hoe ziet jullie voorpagina eruit? (staat daar bvb. de naam van de priester op vermeld?)- Vermelden jullie de namen van de lezers? (met als risico dat iemand op het laatste moment afzegt maar de boekjes...
Andere Reacties: 6 6-3-2008 19:56:23

Kim
Videograaf - Limburg
Hoi bruidjes,We wilden eerst ook geen videograaf maar nu begin ik te twijfelen. Onze ouders willen dit (terecht) niet betalen omdat ze al de rest al betalen. Maar mijn collega's zeggen dat een video toch heel speciaal is. Je beleeft na x-aantal jaar ...
Video Reacties: 6 6-3-2008 19:20:03

Kim
Supersteil schouderlang haar in laagjes...
Hai beste bruidjes!Nog 121 dagen op mijn teller, de spanning begint te komen :-)Maar goed, nu een vraag! Ik heb halflang (tot op schouderlengte) supersteil haar. Het is ook geknipt in laagjes om er wat meer model in te krijgen. Mijn probleem: ik zou ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 6-3-2008 19:18:52

Claudia
Trouwbeurs Utrect
Hey hey allemaal !Wij trouwen op 19juni 2009 (nog zooover af...), maar we zouden graag op 30 maart (2008 :-)) naar de trouwbeurs gaan in Utrecht. Eindje rijden, want we zijn van Limburg (België) maar we willen er echt wel naar toe.. ik weet nu n...
Andere Reacties: 2 6-3-2008 19:11:44

Nanouchka
help help help!!!
hey bruidjes! Help! Ik moest vandaag voor mijn 1ste pas gaan, ik trouw op 3 mei. Ik heb de laatste maanden heel intensief gesport, nl. X-bike ( zo 1uur op fietsen afzien ), maar ik heb veel spieren gekweekt, ook bovenbuikspieren en wat is nu het prob...
Andere Reacties: 9 6-3-2008 17:31:46

Wendy
ceremoniemeester omgeving Gent
Hallo, weet iemand een goede ceremoniemeester? ervaring met die persoon?en prijsklasse? Heb daar geen flauw idee van wat duur of goedkoop is.Alvast bedankt
Ceremonie Reacties: 3 6-3-2008 17:22:16

sonja
goedkope zaal
hoi mijn ventje en ik geven elkaar het ja woord op 08-08-08 en eigenlijk heb ik zowat alles geregeld behalve .... locatie, wij werken met een rent a priest dus wij opzoek naar een zaal op dergelijke om met ongeveer 40 personen te vertoeven tijdens de...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 6-3-2008 16:47:08

Lore
bruidsmake-up
hello!ik trouw op 12 april en zit nog met een groot probleem: ik heb nog niemand gevonden om mij en mijn mama op te maken op mijn huwelijksdag! ons tijdschema is behoorlijk krap vind ik zelf en weet daarom niet goed of ik wel iemand professioneel moe...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 6-3-2008 16:30:02

sandra
trouwkleed prijs?
hey iedereen,ik ben eraan aan het twijfelen om mijn trouwjurk te verkopen (ben nog niet helemaal zeker, denk er nog over na). het is eentje van rembo styling, 2delig en een bijpassende stola. ik heb er 1600 euro voor betaald.is het te veel of te wein...
Andere Reacties: 4 6-3-2008 16:22:41

delphine
twijfel aan fotograaf
Wij hebben een fotograaf voor ons huwelijk op 28/06/2008. Na de afspraak gemaakt te hebben met de fotograaf, zegt hij dat niet hij maar zijn vrouw de foto's zal komen nemen. Zij doet dit in bijberoep, ze is eigenlijk lerares. De bedankingskaartjes ku...
Fotografie Reacties: 6 6-3-2008 15:52:24

Liesbeth
fotolocaties Moorsel of Lede
hey bruidjes!!Weet er iemand leuke fotolocaties in Moorsel of Lede (of ertussen in?)Wij hebben ons kerkelijk huwelijk in Lede en de feestzaal is in Moorsel vandaar...We hebben het liefst iets met de natuur, maar aangezien je in België niet echt ...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 6-3-2008 15:35:43

ellen
beadystops bruidskapsel
Hallo,heeft er iemand al ervaring met zulke kleine kristalletjes "beadystops" die je in het bruidskapsel kan verwerken? Ik wil mijn kapsel graag eenvoudig houden en er toch een klein accentje in leggen.Indien ja, zou er mij iemand een foto ...
Andere Reacties: 6 6-3-2008 14:17:43

Sandra
zonnebank
Hallo iedereen!Graag zou ik naar de zonnebank gaan voor mijn grote dag, niet met de bedoeling om bruin bruin te zijn, maar gewoon een gezonde tint zodat het ergste wit wat verdwenen is.Ik ben echter nog nooit eerder nr de zonnebank geweest. Hoeveel t...
Andere Reacties: 11 6-3-2008 13:38:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...