Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

debora
rent a priest
Hallo,Wij trouwen 24 mei en zouden graag weten of al iemand ervaring heeft met rent a priest.GroetjesDebora en Jan
Ceremonie Reacties: 2 7-3-2008 15:23:05

Tilly
Madelien Waegemans?
Hallowie heeft er ervaring met Madelien Waegemans van Gent???mercikes
Fotografie Reacties: 4 7-3-2008 15:17:19

Marjan
@ Jitse
Hoi Jitse,Ik las dat jij al ongeveer een jaar aan Infraligne doet. Ik zou ook graag zoiets willen doen, maar ik heb absoluut geen idee van de prijs... En helpt het echt?Marjanxxx
Andere Reacties: 3 7-3-2008 13:19:33

Inge
versiering kerk + intredelied
Hallo iedereen,Twee kleine vraagjes: Hoe versieren jullie de kerk? Zijn er mensen die soms foto's hebben van versiermogelijkheden? Wij zouden liefst alles zelf doen om het niet te duur te maken.Wat met het intredelied? Bij ons zullen eerst mijn vrien...
Ceremonie Reacties: 8 7-3-2008 13:08:34

Wendy
vraag ivm verlof
Ik heb zojuist gevraagd hoeveel dagen verlof ik heb bij onze trouw. Wij trouwen op 25/07/08, en dat valt te midden van mijn verlof (bouwverlof). Ik heb recht op drie dagen, maar ik geraak deze dagen kwijt omdat ze in mijn verlof vallen.. :-s is dit ...
Andere Reacties: 11 7-3-2008 12:14:02

Inge
hoeveel accessoires??
Hallo,Graag zou ik willen weten of een sluier nog veel gedragen wordt? Ik heb een trouwkleed met een opstaande kraag (die kan ik wel afnemen) en ik vraag mij af of het mooi zou zijn als ik dat combineer met een sluier. Ik ga wel een stola dragen, een...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 7-3-2008 10:54:45

katleen
Cyprus - Paphos amathus beach
Hallo,Is er iemand die dit hotel ook uitgekozen heeft voor zijn huwelijksreis of er al geweest is?Wij zouden daar graag op huwelijksreis gaanGroetjes
Andere Reacties: 6 7-3-2008 10:35:47

Laura
Curaçao of Aruba
Hey, Heeft er iemand al ervaring met deze 2 bestemmingen als huwelijksreis? Zou juli daar een goeie maand voor zijn? Hotels? Is er iets te zien? en via welke agentschap boek je die bestemmingen?Dank u al op voorhand !!Laura www.lauraenkoenraad.bruilo...
Andere Reacties: 7 7-3-2008 8:25:59

Kim
huwelijksreis
Hoi bruidjes,Gisteren hebben we onze "huwelijksreis" geboekt.We trouwen op 2/08/2008 en vetrekken op 04/08/2008 voor 5 daagjes op citytrip naar Málaga. Niet echt een traditionele huwelijksreis omdat we er gewoonweg het budget niet voor...
Huwelijksreis Reacties: 10 7-3-2008 7:31:42

Evelyn
Hof Vandeputte
Hallo,Wij trouwen in het najaar en hebben nu zaterdag een afspraak voor een rondleiding in hof vandeputte is Brakel. Wie heeft hier ervaring mee? Wordt er sowieso met catering gewerkt of kan dit ook met een andere traiteur?Groetjes,Evelyn
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 6-3-2008 21:42:59

sarah
thema - verhalen
Heeft er iemand teksten met een dieper verhaal of betekenis voor tijdens de huwelijksviering voor te lezen en waarrond ik eventueel een thema kan maken voor het huwelijk?Ook welkom per mail sarahvermeir@pandora.be
Andere Reacties: 4 6-3-2008 21:20:42

KELLY
HUWELIJKSREIS
wij trouwen in september we zouden graag ee nmooi huwelijksreis maken maar september is zo ambetant met die zware winden we wouden naar dominicaanse gaan.ken er iemand andere oorden?
Huwelijksreis Reacties: 12 6-3-2008 21:17:13

Sam
teksten
hallo iedereenhet valt op dat hier niet echt veek lanne zijn.Ik zit met een probleem. wij doen een vrijzinnig huwelijk en ik ben niet echt sterk in mij verbaal uit te drukken. Heeft iemand van jullie teksten die mij in de goede richting kunnen helpen...
Andere Reacties: 3 6-3-2008 21:12:14

Sam
teksten
hallo iedereenhet valt op dat hier niet echt veek lanne zijn.Ik zit met een probleem. wij doen een vrijzinnig huwelijk en ik ben niet echt sterk in mij verbaal uit te drukken. Heeft iemand van jullie teksten die mij in de goede richting kunnen helpen...
Andere Reacties: 0 6-3-2008 21:12:12

sarah
verhalen met een boodschap
Dag iedereen, Ik ben op zoek naar verhalen met een boodschap dat ik eventueel kan linken aan een thema voor ons huwelijk, wie kan me helpen?? Mag ook per mail doorgestuurd worden.sarahvermeir@pandora.beBedankt
Andere Reacties: 0 6-3-2008 20:44:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...