Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nicolas
Faculty club te Leuven
Hallo,Heeft er iemand ervaring met Faculty club te Leuven? Goede en slechte ervaringen? Hoe was de decoratie gedaan?Bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 29-2-2008 11:09:24

nancy
hoelang van te voren
hoikeswie kan me zeggen hoelang van te voren het beste is da je proefkapsel laat maken .Ik geraak er niet uit wat ik wil ik had iets gevonden nu heeft mijn vriend een kroontje gekocht voor mijne valentijn om in mijn haar te steken als we trouwen nu m...
Andere Reacties: 7 29-2-2008 10:58:46

fien
bruiloft feestzaal fabriekspand
We zijn op zoek naar 'hippe' trouwlocatie tussen Gent en Tongeren. Het fabriekspand te Roeselare is wat we zoeken, maar ligt niet tussen Gent en Tongeren. Iemand andere referenties ?Dank je wel voor jullie reactie !! Fien
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 29-2-2008 10:52:29

sira
To the moon and back
Hey,voor onze viering met Rent-a-Priest werken we dus rond een thema en voor ons is dit van het kinderboek 'to the moon and back' (raadt eens hoeveel ik van je hou)Nu zouden we ook kleine bedankjes moeten vinden die linken aan dit thema en die dus ti...
Andere Reacties: 3 29-2-2008 10:45:13

Nathalie
Bedankjes met foto
Hoi,Wij zouden de gasten graag een bedankje geven met foto's van de dag zelf. We zitten enkel vast met de layout van ons bedankje: hoeveel foto's, op-naast-in-elkaar...Heeft er iemand ook bedankjes met foto, en kunnen jullie dat doorsturen naar fikac...
Fotografie Reacties: 0 29-2-2008 10:22:12

Evi
nog vw kevers gezocht
Hallo,We trouwen op 8 augustus 2008 in Lanaken en hebben tot nu toe al zeker 4 vw kevers, maar we hebben er 7 à 8 nodig. Wie ons hiermee kan helpen tegen een redelijke prijs mag ons altijd iets laten weten.Ons e-mail adres is Serge.thijsen@telen...
Andere Reacties: 1 29-2-2008 10:19:38

Nele
DJ... gezocht
Wij zijn nog dringend op zoek naar een "goede" DJ! Eerste probleem: onze zaal (in het antwerpse) heeft een huisdj maar na enig speurwerk zijn we toch niet van plan hiermee in zee te gaan. Het tweede probleem is dat we wel de installatie mo...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 33 29-2-2008 10:07:38

sandra
canvasdoek
Hey iedereen,ik ben weg van zo een 'canvas-doeken' (foto op doek zonder kader, of hoe noem je zoiets). zou daar graag onze trouwfoto op laten zetten en in de woonkamer hangen!heeft er iemand een idee waar ik zoiets kan laten doen? hoeveel kost dit on...
Andere Reacties: 8 29-2-2008 10:01:14

Peggy
huwelijksreis met zoontje van 2,5
Hallo bruidjes,Wie heeft er tips voor een zonnige maar niet té hete huwelijkreis mét ons zoontje die in september bijna 2,5 zal zijn?Groetjes!
Huwelijksreis Reacties: 6 29-2-2008 9:25:08

marina
Feestzaal WPC Hoeselt
Heeft er iemand referenties van een feest in the Loft van WPC Hoeselt?
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 29-2-2008 8:08:54

Nanouchka
3 mei '08
Hey bruidjes,de teller staat al op 64 dagen te gaan! Plots komt het er wel snel aan, zeg! Wie trouwt er nog op 3 mei '08? Ook bezig met de laatste voorbereidingen nu? Ik verlang echt ongelooflijk erg...Veel succes met de voorbereidingen allemaal!Groe...
Andere Reacties: 3 29-2-2008 7:37:19

Sabine
Kleur van m'n bruidsboeket
Stel: je hebt een kleed met 2 kleuren. D.w.z. dat er 2 kleuren in elkaar geweven zijn. Afhankelijk van hoe het licht erop valt zie je de ene of de andere kleur.Mijn kleed heeft dit effect: heel donker bordeau - zwart.Nu is mijn vraag: wat soort (kle...
Andere Reacties: 7 28-2-2008 22:18:23

Sabine
Kleur bruidsboeket
Stel: je hebt een kleed met 2 kleuren. D.w.z. dat er 2 kleuren in elkaar geweven zijn. Afhankelijk van hoe het licht erop valt zie je de ene of de andere kleur.Mijn kleed heeft dit effect: heel donker bordeau - zwart.Nu is mijn vraag: wat soort (kle...
Bruidsboeket Reacties: 1 28-2-2008 22:17:51

Sabine
Kleur bruidsboeket
Bruidsboeket Reacties: 0 28-2-2008 22:15:58

Ann
Hellegathoeve
Wij zijn vorige week gaan kijken naar de "Hellegathoeve" in Zerkegem. Is er iemand die daar al eens een feest heeft meegemaakt? We vonden het een mooie zaal, maar we twijfelen nog... Groetjes!Ann
Locaties - Feestzaal Reacties: 25 28-2-2008 22:04:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...