Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sas
traiteur regio opwijk-londerzeel-lebbeke
hey iedereen,Graag had ik geweten iemand een goede traiteur kent in de omgeving Lebbeke, Merchtem, Opwijk, Londerzeel? alvast héééél erg bedankt
Andere Reacties: 3 26-2-2008 21:07:43

valentine
Keyboardspeler
HoiKlein probleemke. Wij hebben een coverbandje die onze huwelijksmis zal voorzien van muziek. Vrouw en man die zingen, en dan normaal nog een gitarist en keyboardspeler. Omdat wij trouwen op een vrijdag en in juni kan de keyboardspeler niet komen. N...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 26-2-2008 20:18:50

Annelies
Disco-video
Hallo,heeft iemand al gewerkt met Disco-Video? Wij trouwen op 10 mei 2008 en zijn nog op zoek naar een dj. Graag had ik wat feedback gehoord over deze dj.Alvast bedankt.Groetjes, Annelies
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 26-2-2008 20:05:24

olivier
ervaring met fotografaaf Peter Cardoen ?
Iemand al gewerkt met fotograaf Peter Cardoen ?? (hij is van rumbeke-roeselare)
Andere Reacties: 5 26-2-2008 16:09:27

Davy
tekst gastenboek
Ik zoek een mooie tekst voor in het gastenboek te zetten vooraan. Kan iemand mij daarbij helpen.vanessa
Ideeën Reacties: 2 26-2-2008 15:22:12

Delphine
Drukker en bloemist regio Ieper
Hoi toekomstige bruidjes en bruiden ;-),Voor ons huwelijk ben ik nog steeds op zoek naar een betaalbare drukker en bloemist regio Ieper. Daar we nog niet zo lang in de streek wonen, hebben we nog niet veel ervaring in deze zaken. Daarom is elke tip v...
Uitnodigingen Reacties: 3 26-2-2008 14:55:28

sarah
kapster aan huis (limburgà
Hallo iedereen,ik ben op zoek naar een kapster ( en evt make-up) aan huis in zutendaal voor 18 juli.Het stom toeval wil dat mijn kapster dan met verlof is.Kan iemand mij helpen,grtz sarah
Andere Reacties: 4 26-2-2008 14:11:34

karolien
trouwringen antwerpen
hallo,We gingen gisteren op zoek naar trouwringen in Antwerpen, en natuurlijk kwamen we ook langs de diamantwinkels rond het centraal station. Wie heeft er hier al ervaring mee of wat denken jullie ervan?Is hun werkwijze een beetje 'zuiver'? Ze zijn ...
Andere Reacties: 27 26-2-2008 13:49:11

Charlotte
Koor(tje) à la sister act
hey bruidjes,het is al eens gevraagd een hele tijd terug mr toen is er helaas niet veel reactie op gekomen dus... Voor onze misviering zou ik graag een gospel koortje hebben, iets in het genre van sister act. Lijkt mij ontzettend leuk voor de 'ambian...
Muziek - Live Reacties: 5 26-2-2008 12:47:52

Kelly
reclame op dit forum
Hallo iedereen,Er moet me iets van het hart. Ik volg nu al een tijdje dit forum. Regelmatig worden er berichten gepost van bedrijven/organisaties. Op zich vind ik dit niet erg (kan misschien soms zelfs nuttig zijn), zolang het niet teveel wordt, m...
Andere Reacties: 17 26-2-2008 11:52:22

ann
deejay
Op de trouwbeurs in Kortrijk stond dj Gi Van aalst. Iemand ervaring hiermee?Dankjewel x
Andere Reacties: 1 26-2-2008 10:00:36

Christel
Kapsel - Voorbeelden
Zou graag mijn haar los willen laten voor onze trouw, maar toch iets speciaals ermee willen doen (klinkt heel vaag, hé!). Weet eigenlijk nog niet hoe ik het graag zou willen. Kennen jullie eventueel websites waar je enkel bruidskapsels kunt beki...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 26-2-2008 9:25:15

SOFIE
babbelbox
hallo, Eerder hier vroeg ik, mensen die ervaringen hadden met message in a box.Nu ben ik op de firma "dvd babbelbox" terechtgekomen, iemand hier al ervaringen mee? Valt van prijs echt goed mee, en is eigelijk het zelfde principe als message...
Andere Reacties: 5 25-2-2008 23:24:47

Lien
Thema de weg
Heeft er iemand leuke ideeën voor de eucharistieviering met het thema samen op weg, of de weg. Teksten, liedjes, atributen enz... alles is welkom.Alvast bedankt groetjes Lien lienwillems@hotmail.com
Religie Reacties: 3 25-2-2008 22:22:56

wendy
zeer dringed hulp nodig
wij trouwen 23/08/2008 en wij zijn bezig met onze muziek vast te legen maar nu komt het wij hebben alle 2 onze opa af ge geven en wij zoeken een kippe vel liedje mooi en teder om te draaien als wij hun herdenken in onze trouw mis liefst nederland...
Andere Reacties: 15 25-2-2008 22:04:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...