Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Patricia
Proeven van menu Den Hof
Beste medebruidjesWij zijn zaterdag 23/02 met beide gezinnen (mijn mams, zus met vriend, papa met vriendin; mn vriend zijn mama met man, zn broer) gaan eten in de feestzaal waar ons trouwfeest door zal gaan. Dat is Den Hof in Zelzate.Daar hebben we h...
Andere Reacties: 3 25-2-2008 13:10:12

Marisa
Drukkers regio Waregem-Kortrijk
Hallo iedereenWie weet er in de regio van Waregem-Kortrijk een goeie maar ook goedkope drukker voor onze uitnodigingen.Zou er ook iemand voorbeelden hebben van een uitnodiging van wat er allemaal op moet staan vanbinnnen.Jullie zouden mij daar echt e...
Andere Reacties: 3 25-2-2008 13:04:12

Lien
ZONNEBLOEMEN
hallo bruidjesik vraag me af of onder jullie ook zonnebloemen in boeket hadden? hebben jullie ideetjes? ik trouw eind september, zou dat dan haalbaar zijn?
Andere Reacties: 3 25-2-2008 12:58:06

Lien
ZONNEBLOEMEN
hallo bruidjesik vraag me af of onder jullie ook zonnebloemen in boeket hadden? hebben jullie ideetjes? ik trouw eind september, zou dat dan haalbaar zijn?
Andere Reacties: 1 25-2-2008 12:58:00

vicky
@ Daisy ivm rozenblaadjes rue de brabande
Hey daisyik zie dat jij mooie rozenblaadjes hebt gevonden voor niet veel geld.Ik heb er reeds gekocht bij feestwinkel.be maar k vind ze eigenlijk echt niet mooien het moet dienen als tafeldecoratie dus ja ....het winkeltje waar jij over spreekt, hebb...
Andere Reacties: 3 25-2-2008 12:36:46

Petra
Schalienhuys
Zijn er hier nog koppeltjes die hun trouwfeest geven in ' t Schalienhuys ? Wij op 22 augustus !!! Of iemand met ervaringen ?Groetjes,Mike en Petra
Andere Reacties: 3 25-2-2008 12:05:05

Patricia
Op zoek naar stola
Ik ben dit weekend bji Le Chapeau mijn droomjurk tegengekomen, en nu ben ik op zoek naar een stola om erover te dragen. De verkoopster heeft me een prachtige stola in (nep)bont gegeven en die paste er perfect bij. Jmer genoeg kost dit wel weer een ex...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-2-2008 11:14:02

Kirsten
auto's suite
hallo,wij trouwen op 19 juli, wij zijn nog op zoek naar 1 citroën C5(donkere kleur) en 2 citroën's C4 voor met de suite mee te rijden wie kan mij helpen?groetjes
Andere Reacties: 3 25-2-2008 11:06:50

stefanie
organiseren vrijgezellenavond
Hey iedereen,Ik organiseer in april een vrijgezellenavond voor een goede vriendin. Ik heb hier helaas geen ervaring mee. Kan er mij iemand tips geven voor het organiseren van een vrijgezellenavond, ideeën voor opdrachten die ik haar kan laten ui...
Andere Reacties: 6 25-2-2008 10:11:12

christine
ALTERNATIEF VOOR BUFFET
Lieve medebruidjes, wij trouwen ih het buitenland, alleen met onze beste vrienden en tevens oze getuigen, hier hebben we allerlei redenen voor, maar toch zullen we achteraf iets moeten verzinnen om de rest van de familie content te stellen. We kunnen...
Andere Reacties: 4 25-2-2008 10:04:51

olivier
Kasteel van Moerkerke ?
Wat vinden jullie van Kasteel van MoerkerkeIs het eten er zeer goed ??ook qua bediening?En belangrijke vraag is er een lift ??Wat er is een zaal op een bovenverdiep. En hebben toch tweetal personen die geen trappen opkunnen gaan. Er is ook een zaal o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 25-2-2008 8:45:53

Claudia
naaister
Hallo,Ik zit met een probleem,met mijn jurk. Ik trouw 13 juni en weet dit sinds 5 weken.Ik ben al op 2 plaatsen gaan kijken maar niets gevonden, ga deze week nog naar 2 plaatsen kijken. Maar de vorige winkel zei dat ik te laat was, dat de jurk wel 3 ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 25-2-2008 7:43:10

Kim
dilemma huwelijkreis
hallo mede bruidjes,wij zitten een beetje met een dilemma.we waren eigelijk van plan om naar de dominicaanse te gaan op huwelijksreis en dit vanaf 30/07/2008. Nu zijn er al verschillende mensen die ons dit afraden omdat het daar dan regenseizoen is. ...
Andere Reacties: 10 25-2-2008 7:23:58

Ilka
huwelijkslijst
Hoi,kennen jullie een winkel in de driehoek Mechelen-Leuven-Brussel waar je een huwelijkslijst kan leggen en waar je via het internet kan bestellen? We hebben namelijk gasten uit het buitenland en verspreid over heel België. Persoonlijk zijn we ...
Andere Reacties: 3 25-2-2008 0:51:02

Joke
Maelstede Kuurne OF Cortina Wevelgem
Hallo iedereen,wij hebben ondertussen al enkele zalen bezocht en onze keuze ingeperkt tot 2 zalen. Maar nu is het wel moeilijk kiezen...Weet iemand positieve en/of negatieve punten over:- Maelstede, zaal Symfonie (Kuurne)- Cortina (Wevelgem)Groetjes.
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 24-2-2008 22:52:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...