Nu Online
Momenteel zijn er 13 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

vanessa
Cadeautjes kerk
Hoi, het is de gewoonte om aan de kerk cadeautjes te geven aan de kindjes die iets komen afgeven.Ik zoek iets leuk en origineel (wou ijskar doen, maar dat komt te duur uit). Hebben jullie tips? Het thema door heel het huwelijk: vlinder (we laten vl...
Andere Reacties: 3 19-6-2008 11:23:24

An
Vrijgezellenavond
HeyIk ben op zoek naar originele ideeën voor een vrijgezellenavond. De bruid opdrachten laten uitvoeren is al uit den boze, dat is me op het hart gedrukt :-) Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Andere Reacties: 3 19-6-2008 11:01:44

Amber
over het budget....wat nu?
Hey bruidjes,Meestal zet ik hier positieve berichtjes. Maar nu ben ik aant crashen...Het zit zo: Wij hadden ons budget opgesteld, en zelfs een kleine som geleend bij de bank om ons droomhuwelijk te laten doorgaan. Geen probleem, alles lukte prima.Bij...
Andere Reacties: 21 19-6-2008 10:21:41

Heidi
Kleuren Tafelindeling
Hallo iedereen,Is er onder jullie nog iemand die op het avondfeest met kleuren werkt? Welke liedjes gebruiken jullie hier dan voor? En hoe maken jullie jullie gasten duidelijk welke kleur zij hebben?Dank u wel,Heidi12/07/2008
Andere Reacties: 3 19-6-2008 8:45:12

Annelies
Menu Hof van Nazareth - Lier
Hallo allemaal,Onze trouwfeest zal in het Hof van Nazareth plaatsvinden. Wij zijn ons menu aan het bekijken. Probleem is dat je in het Hof Van Nazareth het eten niet op voorhand kan gaan proeven aangezien ze geen restaurant hebben. Is iemand daar onl...
Andere Reacties: 2 18-6-2008 22:53:04

Karin
trouwschoenen gezocht uit de collectie 2007
Hoi,Ik ben op zoek (voor 11 juli) naar bruidsschoenen van het merk Gabriella & Lucido, type Clarissa. (ivoor kleurige schoen, hakhoogte 7) dit type is in 2007 gemaakt. Weet iemand waar ik deze nog uit kan halen?? maat 39,5 of 40(tweedehands is oo...
Andere Reacties: 1 18-6-2008 22:00:57

wendy
hummer gezocht
goede avond ...wij zijn op zoek na een hummer. voor onze trouw maar vind er geen in regio limburg ..en betaalbaar niet et doen wat voor prijzen we al zijn tegen ge komen .. zelf zijn we van genk .data 23/08/08 hoop dat jullie ons kunne helpen xxx
Andere Reacties: 3 18-6-2008 19:29:16

Joke
Marylise Hortensia
Zijn er hier bruidjes die de jurk Hortensia van Marylise hebben?Groetjes,J.
Andere Reacties: 4 18-6-2008 19:24:52

debbie
ceremoniemeester
hey, hey,kan iemand me een goede ceremoniemeester aanbieden. het is voor 10-10-2008en in de kempen.alvast bedanktdebbie
Andere Reacties: 6 18-6-2008 13:26:38

vanessa
5tv 'bruid onder het mes maandag 16 juni
dag medebruidjeszijn er soms onder jullie die maandagavond toevallig hebben gekeken naar (bruid onder het mes', een prog. op 5tv?ik vond het kleed dat ze droeg echt heeeeeeeel mooi, maar ik dnek niet dat ik het al ergens ben tegengekomen op gelijk we...
Andere Reacties: 5 18-6-2008 13:12:38

Hanne
Aanrader: buikdansworkshop op vrijgezellenfeest
Voor wie een leuke activiteit zoekt voor een vrijgezellenfeest: een buikdansworkshop. Ik heb dat gedaan voor een vriendin van mij en het was super! Iedereen amuseerde zich. De buikdanseres waar wij mee gewerkt hebben is echt een aanrader: Queenie! We...
Andere Reacties: 2 18-6-2008 11:58:05

Mieke
fotgrafe
hallo,zijn er mensen die ervaring hebben met patricia derycke als fotografe. We hebben een heel aangenaam gesprek gehad en overwegen om haar te kiezen.groetjes,mieke
Andere Reacties: 0 18-6-2008 11:09:24

Kim
Dromende prinses
Heel raar maar ik voel me ZALIG! Nog maar 17 dagen op de teller, bijna alles is in orde... Het kriebelt!De laatste jurk-pas voelde fantastisch aan: net een prinsesje, met mijn haren opgestoken. Intussen luister ik af en toe (heel vaak...) naar onze m...
Andere Reacties: 20 18-6-2008 9:20:52

sarah
bali: tips voor bruidjes
Hela,wij zijn net terug van bali en ik weet dat er veel bruidjes ook naar daar reizen na hun huwelijk.vandaar wat tips:- probeer een paar dagen in ubud door te brengen... dit is super mooi!Je kan er raften (echt een aanrader), monkey forest bezoeken ...
Andere Reacties: 6 18-6-2008 7:27:35

Vanessa
Vrijgezellenavond
Ik heb een vriendin die in september trouwt en zij en haar verloofde zouden geen vrijgezellenfeest houden. Ikzelf trouw ook volgend jaar en ik vind toch dat ze dit moeten hebben meegemaakt want achteraf zouden ze spijt kunnen hebben dat ze het toch n...
Andere Reacties: 14 17-6-2008 22:43:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...