Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Annelies
verhaal of sprookje over trouwen, houden van...
Kent er iemand een mooi, leuk of grappig verhaal of sprookje over liefde, trouwen of houden van? Ik zou graag zo een verhaal in onze ceremonie verwerken. Op het internet vind ik niet onmiddellijk iets terug.Alvast bedankt!Annelies
Andere Reacties: 8 15-6-2008 18:22:43

katrien
HEILIG EN AVE MARIA
Het lied 'Heilig' van Schubert. Waar plaats je dit best in de huwelijksmis? Idem voor Ave Maria. Heb daar niet veel verstand van... :-) Kan iemand me helpen aub?
Andere Reacties: 3 15-6-2008 17:32:13

Nele
jarige zus
Mijn zus is jarig op de dag dat wij trouwen... om haar niet te vergeten wou ik toch wel iets doen of geven of ...Heeft er mss iemand een tip?BedanktNele26/07/08
Andere Reacties: 2 15-6-2008 16:04:21

sylvia
voor zij die nog dringend op zoek zijn naar een kort gedicht
Hallo, ik ben zonet op een aantal gedichten gestoten waarom houden voormezelf misschien is er nog iemand op zoek naar een,hier volgen ze: GedichtenDe leukste gedichten voor een huwelijk, voor op de trouwkaart, gelukstelegram of voor gebruik op de bru...
Andere Reacties: 2 15-6-2008 15:15:30

sylvia
Wie is er van Geel, Heist o-d berg, mechelen of omgeving ? en wie trouwt er volgend jaar in mei?
Hallo,Ik vroeg me af wie er van Geel, Heist o-d berg, mechelen of omgeveving komt, en of er van jullie nog veel zijn die volgend jaar in mei trouwen, zelf trouw ik op 9mei, hebben jullie al veel geregeld.Groetjes Sylvia
Andere Reacties: 6 15-6-2008 12:06:16

lindsy
help mijn trouwkleed
hallo iedereenik trouw op 22/8/2008 dat is dus niet meer lang meer .ik heb mijn trouwkleedje gekocht van een vorige collectie en heb die dus al thuis hangen van januarie 2008 en ik vorige maand nog eens gekeken en wat zie ik op het bovenste gedeelte ...
Andere Reacties: 1 15-6-2008 11:00:49

Eline
Eindelijk trouwkleed...
Hej meiden! hehe.. ben zo blij en ga straks met een gelukkig en rustig hartje slapen! ik heb vandaag eindelijk het trouwkleed gevonden. Ik was er al een lange tijd naar op zoek, maar vond nooit iets geschikt en als het dat al was dan was het enorm du...
Andere Reacties: 2 15-6-2008 0:22:43

sarah
budget trouwringen?
Dag iedereen,daar mijn vriend en ik beiden geen echte juwelendragers zijn (geen juwelenhaters) en alles zo snel verliezen willen we graag trouwringen maar geen al te dure, heeft iemand een adresje? Alvast bedankt.Sarah sarahvermeir@pandora.be15/08/20...
Andere Reacties: 8 14-6-2008 20:19:03

Hase
Bon voor een jurk of jurk te koop
Door omstandigheden is ons huwelijk helaas uitgesteld, wellicht zelfs voor twee jaar ...Ik heb het voorschot voor mijn jurk teruggekregen in de vorm van een bon en vroeg me af of iemand nog iets zou zijn ermee, het is een bon van 200 euro bij Cachet ...
Andere Reacties: 0 14-6-2008 20:12:28

Tamara
aantal gasten avondfeest
Na de euforie van gisteren (kleedje nog eens gepast) is er vandaag weer een domper ...We hadden 119 mensen uitgenodigd en ik heb zojuist alle afzeggingen eens opgeteld. Nu komen we maar uit op 90 personen op ons avondfeest en het is goed mogelijk dat...
Andere Reacties: 9 14-6-2008 16:05:53

Lieve
trouwringen
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen op 4 oktober en we zouden graag binnenkort op zoek gaan naar trouwringen. We wonen in Mol, dus ergens in een straal van om en bij de 60km willen we wel op zoek gaan naar trouwringen. Kennen jullie een leuk adres, waar ...
Andere Reacties: 4 14-6-2008 15:57:52

sylvia
@ sarah badeendjes
Hallo sarah,ik las dat je trouwkoppel badeendjes met snoepjes gaat geven maar waar heb je de badeendjes gehaald, ik spaar zelf badeendjes heb er al meer dan 60verschillende dus badeendjes uitdelen zou echt wel iets zijn wat bij ons past.je mag ook ma...
Andere Reacties: 5 14-6-2008 13:40:08

Joke
DJ
heeft er iemand ervaring met Ludwigs' discobar uit Schellebelle??? aangezien we tijd te kort komen, moeten we snel beslissen...
Andere Reacties: 4 14-6-2008 11:44:58

katrien
zenuwpees
hey allemaal, wou even mijn stress kwijt al helpt het niet veel. straks om 13u moeten we klaar staan voor onze vrijgezellenavond of -middag in dit geval. mijn maag weet enorm van de zenuwen en heb schrik dat ik hierdoor niet van de dag ga kunnen geni...
Andere Reacties: 3 14-6-2008 11:34:26

Kim
naar feest in het wit?
Hoi allemaalGisteren gaan shoppen, want we mogen vanavond naar een dansfeest met dessertenbuffet. Nu lees ik hier dat wit dragen op een huwelijksfeest "not done" is. Is dit overal zo?Ik heb namelijk een sportief uitziende witte knielange ro...
Andere Reacties: 5 14-6-2008 10:08:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...