Nu Online
Momenteel zijn er 8 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Desirée
schieting
Hoi Ik ben dringend opzoek naar een tekst om onze buren te waarschuwen dat er een schieting is en dat ze mogen langs komen. Normaal zou mijn verloofde dat regelen maar die vergeet het altijd en de schieting is over 2 dagen . Dus doe het zelf vandaag ...
Andere Reacties: 3 10-6-2008 19:05:52

Sarien
sangria aan kerk?
Hallo medebruidjes,met nog een maandje te gaan beginnen de zenuwen nu toch wel al wat te komen.Wij zouden graag bij het buitenkomen aan de kerk sangria serveren aan de mensen.Zijn er nog die dit al gedaan hebben of van plan zijn?Hoe regel je dit prak...
Andere Reacties: 1 10-6-2008 16:57:52

Sofie
Soms kan ik écht niet meer... die collega's!!
Dag iedereen, ik wil gewoon mn verhaal kwijt want ik word er zo ongelukkig van..Ik ben 'n jong optimistisch iemand die, toen mn vriend me ten huwelijk vroeg, ultra-enthousiast het vertelde aan mn collega's opt werk met 'n glaasje en 'n hapje..Maar mi...
Andere Reacties: 11 10-6-2008 16:57:07

Stefanie
Hostess gezocht
Momenteel zijn we nog op zoek naar een hostess voor ons huwelijk op 12 juli te Brugge.Taken: onthaal van avondgasten, aanduiden op de gastenlijst wie aanwezig is, een kaartje meegeven voor de tafel.Kent iemand een meisje die dit graag zou doen? tegen...
Andere Reacties: 11 10-6-2008 15:07:59

patricia
hoeveel dagen....
hoeveel dagen verlof krijg je bij een huwelijk?gr
Andere Reacties: 24 10-6-2008 13:45:46

saskia
nog 3 dagen te gaan!!!
jaja nog 3 dagen en dan is het aan ons.ben aant doodgaan van de zenuwen,dacht niet dat dat kon maar blijkbaar heb ik toch ook last van gezonde stress.het is hier dan ook de laatste dagen een aaneenschakelingen van vanalles geweest,beginnende op vrijd...
Andere Reacties: 2 10-6-2008 10:44:46

betsy
@ julien
beste Julien,ik heb een enorm probleem met U manier van reageren...blijkbaar...en gelukkig ben ik niet de enige!ons huwelijksfeest was AF alles erop en eraan...van top tot teen klasse...!etiquette op de eerste plaats!!! je misplaatste en zelfs missel...
Andere Reacties: 35 9-6-2008 22:51:31

Stefanie
vragen voor de praatpaal
Bruidjes, op 12 juli is het onze dag. Tijdens het avondfeest zullen we gebruik maken van de praatpaal. Nu zitten we wat zonder inspiratie. Iemand originele vragen die we kunnen stellen aan onze gasten?alvast bedankt!
Andere Reacties: 4 9-6-2008 22:04:08

cathy
veranderen van getuige
kunnen wij nog veranderen van getuige als we de namen al hebben doorgegeven?mijn getuige daar kom ik niet meer mee overeenzou ze graag veranderen door iemand anders die er wel is voor me
Andere Reacties: 2 9-6-2008 20:04:49

Liesbet
ceremoniemeester in Limburg?
Wie kan mij aan een betaalbare doch degelijke ceremoniemeester in Limburg helpen? Alvast bedankt!
Andere Reacties: 10 9-6-2008 18:43:02

Karen
geldzaken
Heey bruidjes,ik ben nog nieuw hier (ik trouw 6 sept) en was op zoek naar wat andere trouwende koppels doen met hun geldzaken na hun huwelijk. Maken jullie een gemeenschappelijke rekening aan waarop dan jij en je man heel jullie loon doorstorten of s...
Andere Reacties: 14 9-6-2008 18:31:51

dennis
gastenboek gezocht lier
Hoi! Ik ben nog op zoek naar een gastenboek in lier of omgeving, maar ik heb geen idee waar ik dat kan vinden. Iemand tips?Vicky (nog 54 dagen!)
Andere Reacties: 7 9-6-2008 17:49:21

Dorina
Trouwringen
Hey Bruidjes,Voor ons is het ook bijna zover maar ik ben even aan het panikeren over iets.Onze trouwringen zijn niet helemaal hetzelfde, er is wel een klein motiefje overgenomen maar mijn ring is plat en die van hem bol.Kan dit???Groetjes
Andere Reacties: 8 9-6-2008 15:39:04

Annemie
vrijgezellenavond en schieting tussen huwelijk voor wet en kerk?
Hallo allemaal,Graag had ik even jullie mening gehoord over het volgende. Wij trouwen voor de kerk in september, voor de wet in augustus, er zitten een 3-tal weken tussen. Nu vroegen we ons af wanneer we de vrijgezellenavond en de schieting best doen...
Andere Reacties: 8 9-6-2008 15:29:47

Liesbet
kostprijs ceremoniemeester?
Kan er iemand mij een idee geven hoeveel we ongeveer moeten betalen voor een ceremoniemeester? We waren eerst niet echt van plan om er een onder de arm te nemen, maar iedereen raadt het ons aan... Alleen moeten we uiteraard rekening houden met ons bu...
Andere Reacties: 13 9-6-2008 14:02:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...