Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Hanne
kapper aan huis?
Hallo allemaalVraagje.. wat is het best? 's Ochtends even de straat op en naar 'de (dorps)kapper om de hoek' of een kapster 'aan huis' laten komen (onhandig?).. Kent er iemand een goede kapper aan huis in regio Vlaams-Brabant? Ik zoek dat al een tij...
Andere Reacties: 3 14-6-2008 8:34:33

Sophie
na de mis
Is het de gewoonte van iets te geven als we de kerk buitenkomen? Zowel aan kindjes als aan volwassenen? Kunnen jullie mij wat ideetjes aanbrengen? mercikes
Andere Reacties: 8 13-6-2008 23:21:35

ils
opa in ziekenhuis
Hallo,Wij trouwen volgend weekend en we zitten met een groot probleem.Mijn opa ligt al 5 weken in het ziekenhuis en kan er dus niet bij zijn.Hij mag misschien naar huis maar naar het feest komen is voor hem onmogelijk.Nu willen we toch graag dat hij ...
Andere Reacties: 5 13-6-2008 21:18:41

annelies
vergauwe fotografie
Wie heeft ervaring met fotograaf vergauwe, vinden jullie dit een goede keuze?
Andere Reacties: 7 13-6-2008 18:25:33

Marijke
draaiboek
Ik heb hier al verschillende keren iets gelezen over een draaiboek. Aangezien wij zonder ceremoniemeester werken, lijkt het wel interessant om ook zo iets te hebben zodanig dat op de dag zelf iedereen weet wat de bedoeling is en waar hij/zij moet zij...
Andere Reacties: 8 13-6-2008 16:35:15

Amber
Opgelet!!
Beste Bruidjes,Blijkbaar zijn er bepaalde personen die graag nepberichtjes op onze bruiloftsites plaatsen...Aan de dader(s): enorm laag,hoor. Dit spreekt echt van niveau...Groetjes
Andere Reacties: 9 13-6-2008 16:17:42

Annelies
Last night a dj saved our life
Hey allemaal, zoals jullie weten waren we nog angstig op zoek naar een dj omdat de onze had afgebeld.Nu hadden we gisteren naar DJ Geert gebeld nadat we zijn telefoonnr hier op de site hadden gevonden. Iedereen kent hem wss beter als de dj van de tro...
Andere Reacties: 0 13-6-2008 15:57:58

Karlien
Foutje uitnodiging
Verdorie toch, het is echt vrijdag de 13de. Net te horen gekregen van mijn toekomstige schoonvader dat er een foutje in onze uitnodiging staat. Er staat bruilofsite.nl ipv bruiloftsite.nlHopelijk merken de mensen het niet op en typen ze gewoon het ju...
Andere Reacties: 8 13-6-2008 15:05:56

Kaat
fotografen onder jullie: mening
Hallo iedereen!Ik zit in een beetje vervelende situatie. Mijn oom en neef zijn beiden professioneel fotograaf en dus was ik 'moreel verplicht' om hen de foto's van mijn trouw te laten nemen. Zij hebben nogal een statige stijl, geposeerde, 'volwassen'...
Andere Reacties: 3 13-6-2008 13:19:39

Nicky
Stress
Ik voel me ongelukkig, mijn broer is mij zenuwachtig en ongerust aan het maken. Zijn vriendin heeft dit weekend haar kledij gekocht en het moet vré chic zijn. De mensen vroegen aan hen of zij soms gingen trouwen. Ik weet niet hoe ik me hierbij...
Andere Reacties: 5 13-6-2008 12:00:18

Vera
Kapsel
Hey hey,Zit met een kapselprobleem.Ik heb schouderlange haren maar weinig volume nu ga ik extensions laten zetten omdat ik ze nog langer wil en veel meer volume en dan gaan er losse krullen in.Maar nu komt het, ik wil ze wel opsteken maar niet veel ....
Andere Reacties: 4 13-6-2008 11:26:12

patricia
bedanking aan kindjes
ik vroeg me af of jullie bedankingen geven aan de kindjes ,wij hebben zelf 4 kindjes en er gaan nog paar zijn tijdens het feest...ons kindjes gaan elk al een beertje bij zich hebben ...we trouwen niet voor de kerk dus hoeven we geen bedankingskes aan...
Andere Reacties: 1 13-6-2008 10:03:56

Patricia
Pluimen voor haar
Goeiemorgen allemaal! Ik heb in de winkel iets gepast om in mijn haar te steken: het was iets met veertjes...heel retro. Ik vond het heel mooi, maar het kostte wel 90 euro. Weten jullie ergens een winkel waar ik zoiets goedkoper kan vinden?
Andere Reacties: 2 13-6-2008 9:55:22

Hanne
verkoPER voor mannenkostuum gezocht!!
HalloBen met mijn vriend naar twee winkels geweest (De Cock in Meise en de Witte Duif in Leuven) en twee keer hadden we een vrouwelijke verkoopster die gewoon... kostuums uit het rek nam en daar maar wat stond te staan en totaal geen oren had naar wa...
Andere Reacties: 14 13-6-2008 7:56:10

Vicky
klankbord
Wat ik meer en meer voel is dat ik steeds naar deze site trek.Collega's begrijpen me niet, sommige vriendinnen ook niet en soms men verloofde ook niet.Maar hier blijft het bij praktische vragen he..Zijn er hier bruidjes to be van eind augustus of sep...
Andere Reacties: 5 13-6-2008 1:06:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...