Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

carine
Hof ten Damme vrij op 29/08/2008
even laten weten dat deze datum terug vrij is ... indien interesse ... mail mij ...
Andere Reacties: 1 16-6-2008 12:20:28

Sofie
Vrijgezellenavond
Hey iedereen, Ik wil eventjes iets vragen. Er wordt voor mij en mijn vriend een vrijgezellenavond georganiseerd. Het is de bedoeling dat we elk een activiteit doen (apart mannen en vrouwen) en dan allemaal samenkomen om iets te gaan eten. Natuurlijk ...
Andere Reacties: 6 16-6-2008 11:30:37

Andra
Discobar 2 friends
Heyla,heeft iemand van jullie ervaring met discobar 2-friends?Ook feedback over evolution djteam is welkom,groetjes
Andere Reacties: 0 16-6-2008 11:21:25

Kim
fotolocatie Mol
hallo,hopelijk hebben we goed weer (26 juli)maar voor het geval het toch gaat regenen zij we op zoek naar een mooie fotolocatievoor binnen in de omgeving van mol.iemand een ideetjes?groetjesKim
Andere Reacties: 1 16-6-2008 11:01:12

vanessa
trouwjurk te koop
hallo iedereen, vorig jaar ben ik in augustus getrouwd, twas een schitterende dag nog steeds denk ik eraan, hopelijk mag jullie dag ook zo verlopen als de onze. Na lang twijfelen heb ik toch besloten om mijn jurk te verkopen, indien intresse mag je m...
Andere Reacties: 0 16-6-2008 10:26:45

katleen
hotel beveren
Hallo,Wij geven ons huwelijksfeest in Hotel Beveren.Iemand hier ervaring mee?Groetjes
Andere Reacties: 2 16-6-2008 9:41:13

katleen
paphos amathus beach
Hallo,Een tijdje geleden stond hier al eens een berichtje over Paphos amathus beach in Cyprus.Zijn er koppeltjes die er ondertussen al op huwelijksreis geweest zijn?Hoe was het daar?groetjesKatleen
Andere Reacties: 2 16-6-2008 9:31:30

Daphne
Prijs BBQ
Hallo allemaal,Ik had een toffe locatie gevonden om een barbeque te geven, maar dit weekend heb ik na vele weken wachten een prijs gekregen en ik was erlijk gezegd nogal geschrokken. De bbq zou op 34 euro pp komen, zonder drank en zonder dessert. Wat...
Andere Reacties: 6 16-6-2008 9:20:09

Stefanie
bedankjes ouders/getuigen
dag bruidjes,binnen 4weken is het zover. Momenteel zijn we nog op zoek naar een geschenk om aan onze ouders en getuigen te geven op ons avondfeest als bedanking. Voor de getuigen dachten we aan een bongobon, voor onze ouders hebben we nog geen idee, ...
Andere Reacties: 4 16-6-2008 9:04:51

Karen
trouwen en al een kindje
Hallo iedereen,Wij trouwen volgend jaar... En wij hebben samen al een kindje. Ons kindje zal tegen dat we trouwen ongeveer 3,5 jaar zijn.Ik ben nu alles voor de trouw al aan het regelen. En uiteraard moet er ook gedacht worden aan onze kleine pruts!Z...
Andere Reacties: 6 16-6-2008 0:06:56

An
karikaturist of sneltekenaar
Hallo allemaal, wij zijn op zoek voor een karikaturist/sneltekenaar voor op ons feest enkele familieleden en gasten te tekenen. we willen graag iets origineels doen...maar hebben tot op heden nog geen reacties terug gehad op de emails die we verzonde...
Andere Reacties: 2 15-6-2008 20:53:08

An
Feestzaal Krekelhof Hasselt
Hallo, wij doen ons huwelijksfeest in feestzaal Krekelhof te Hasselt. we hebben hier al aardig wat goede reacties over gehoord, vandaar dat onze keuze vrij snel gemaakt was. zijn er nog koppels die daar hun feest gedaan hebben? Groetjes, An
Andere Reacties: 1 15-6-2008 20:51:20

sarah
creatieve ideeën en inspiraties nodig!!
Hey Lieve bruidjes,Wij trouwen 14 aug voor de wet en 15 aug trouwen we met voorganger Jef Wauters van rent-a-priest in feestzaal Pergola te Merchtem, onze plechtigheid zal ook daar doorgaan. Ik ben mommenteel op zoek naar ideetjes rond de viering of ...
Andere Reacties: 3 15-6-2008 20:24:55

Annelies
misboekje: niet gemakkelijk
ik ben begonnen met het opmaken van ons misboekje en hoewel ik altijd dacht inspiratie in overvloed te hebben, kom ik toch strop te zitten. Wij trouwen niet in de kerk, maar houden wel een alternatieve ceremonie in de tuin die door een goede vriendin...
Andere Reacties: 0 15-6-2008 19:06:13

karolien
administratie na huwelijk
we zijn enkele weken geleden getrouwd. na enkele weken rustig genieten, moeten we nu natuurlijk ook wel aan de administratieve rompslomp beginnen. Alleen weten we niet goed waar te beginnen, wie moeten we allemaal op de hoogte brengen?het enige wat w...
Andere Reacties: 4 15-6-2008 18:35:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...