Nu Online
Momenteel zijn er 13 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

betsy
@ kirsten
hey sorry dat ik je nu pas antwoord maar was er even niet...je ken hem mss even contacteren...0495/ 18 67 86voor verdere vraagjes mail me even op perrybetsy@telenet.be...dan kan ik je enkel kiekjes tonendikke kus!!!
Andere Reacties: 1 19-6-2008 23:51:25

vanessa
morgen ons huwelijk
dag iedereenja morgen trouwen we, ik heb juist mijn ventje gaan afzetten bij zijn moeder, en toen ik thuis kwam zag ik dat er onder mijn hoofdkussen een cadeautje lag, een paar oorringen en een heel mooi kaartje met een mooie tekst, jammer genoeg had...
Andere Reacties: 8 19-6-2008 23:18:27

saskia
vrijdag den 13de en toch goe gekomen
wij hebben ondanks de tegenslagen die maar bleven komen voor de trouw(lees maar bij vorige berichten) een geweldige trouwdag gehad.de dag begon druk met de visagiste en de kapster en ik die op tijd in mijn kleed moest geraken.de eerste grote verrassi...
Andere Reacties: 4 19-6-2008 22:24:26

Sofie
traiteur
Hallo,wij zijn momenteel op zoek naar (onder andere) een traiteur voor ons huwelijksfeest. Graag willen we iemand die bijvoorbeeld een buffet wil bereiden met onder andere een deel vegetarische wereldkeuken (bv indisch) (gezien ikzelf vegetarië...
Andere Reacties: 2 19-6-2008 22:17:27

Sofie
schuur als feestlocatie
Hallo,mijn vriend en ik zullen volgend jaar trouwen en momenteel zijn we op zoek naar een mooie locatie. Onze voorkeur gaat uit naar een schuur voor ongeveer 100 personen in (Noord-)West-Vlaanderen.Heeft er iemand adressen of ervaringen hiermee? al...
Andere Reacties: 5 19-6-2008 22:13:05

wendy
teksten voor vrijgezellen feest
hallo allemaalik ga zelf over 16 dagen trouwen maar een goede vriendin van me trouwt op 8-8-8 en ik regel haar vrijgezellen feest ik zoek nog leuke teksten die ik op een t-shirt kan zetten.bv iets over t trouwen of vrijgezellenfeestof andere leuke te...
Andere Reacties: 1 19-6-2008 21:42:08

Ellen
Huur zaal provincie Antwerpen
Hoi,Kent iemand een leuke zaal in de provincie Antwerpen. Zelf wonen we in Duffel, maar regio Duffel, Lier, Mortsel, Kontich, Ranst, ... enzovoort is perfect. Niet de dure zalen die je overal vindt, maar een goedkopere zaal waar je bvb met eigen trai...
Andere Reacties: 0 19-6-2008 21:30:00

Vanessa
Citroën Traction Avant ( ivoorkleurig )
Ik trouw op 5/9/09 en ik zie graag als ceremoniewagen een citroën traction avant maar ik kan dit niet gemakkelijk vinden. Kan iemand me helpen?Grtjes,5/9/09
Andere Reacties: 5 19-6-2008 21:22:08

Vanessa
Hoeveel tijd tss stadhuis en kerk?
Is er iemand die voor het stadhuis en de kerk in Geraardsbergen is getrouwd?Wij weten niet hoeveel tijd we moeten tussen laten tussen de trouw in het stadhuis en de trouw voor de kerk. Het bevind zich beide op hetzelfde plein. Wij hadden gedacht om v...
Andere Reacties: 4 19-6-2008 20:55:46

WANDA
geen vrijgezellenavond
Hey lady's Voor ons begint het ook te korten.Mijn ventje heeft zaterdag zijn vrijgezellenavond, zijn getuige had hem te laat iets laten weten. Dus gingen wij er vanuit dat er niets gedaan werd voor zijn vrijgezellenavond.Mijn getuige heb ik dan maar ...
Andere Reacties: 5 19-6-2008 19:17:00

vanessa
even hart luchten
halloik wil even men hart luchten, dit weekend was het men vrijgezellen geweest. Men getuige heeft alles mooi in elkaar gestopt en de helft fie kwam deed niet mee of zuchte en toonde geen interesse.Ergste is nog tijdens een kroegentocht moest ik snoe...
Andere Reacties: 5 19-6-2008 16:23:30

Inge
Linea Rafaelli
Hallo bruidjes,Is de feestcollectie van Linea Rafaelli ook beschikbaar in de grotere maten, maat 44-46.Kan je die maten passen in de Linx winkels?Groetjes,Inge
Andere Reacties: 4 19-6-2008 15:22:51

Els
Bruidsjurken Azzurro
Kan iemand me zeggen hoe de prijzen liggen in Azzurro in Oostende voor de bruidskledij?Ik wou eerst een kleed huren in Veurne, maar dat kost me zeker 350 euro..En de keuze is heel erg beperkt, ook in maten, al heb ik maar maat 40-42..Ik kan wel niet ...
Andere Reacties: 6 19-6-2008 13:36:27

Lien
@ An - reis naar Andalusie
hallo Anwij denken er ook sterk aan om naar daar te trekken: het is daar zo mooi!kan je me zeggen waar je verblijft?merci!Lien
Andere Reacties: 4 19-6-2008 12:30:15

Els
UITNODINGEN TEKST
HeyKan er mij iemande helpen aub?Ik heb vandaag mijn proefdruk gekregen van de uitnodigingen... ik had gezegd van als kadotip de rekeningnr op te zetten, daar we al 3 jaar samen wonen en uiteraard alles al helpen... nu, hebben ze dit er letterlijk op...
Andere Reacties: 14 19-6-2008 11:30:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...