Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

vanessa
eerste foto'tjes zijn binnen van ons huwelijk
dag iedereen, de eerste foto's zijn binnen van ons huwelijk, jullie kunnen eens kijken op http://vanessahoornaert.spaces.live.com/ze zijn niet heel speciaal, het zijn de eerste die binnen gekomen zijn deze morgen van mijn zusje, en jammer van mijn ve...
Andere Reacties: 4 21-6-2008 12:36:41

Sofie
Offerte feestzaal gekregen
Hey iedereen, Ik heb net de offerte van onze feestzaal gekregen. Wij komen op 104 euro per persoon voor het feest. Is dit veel ? Of is dit normaal ? Alles zit wel inbegrepen, voorgerechten-, hoofdgerechten en taart, dessertbuffet en koffie en alle dr...
Andere Reacties: 20 21-6-2008 11:23:26

Laura
Proefkapsel gaat niet door
Verdomme!Vandaag mocht ik dan eindelijk gaan voor mijn proefkapsel en make-up, na lang zoeken was deze datum eruit gekomen. Ik stond op het punt te vertrekken en bekeek nog snel even mn mail en daar vond ik een mailtje dat het vandaag niet door kon g...
Andere Reacties: 7 21-6-2008 10:40:20

vanessa
trouwfeest verpest
dag iedereenik ben nu 1 dag gehuwd, alles aan de dag was tip top in orde, toen s'avonds het volk toekwam. er was daar een vriendin die al eens af en toe berichten naar mijn man stuurde en er een beetje weg van is,(nu geen vriendin meer). ze kwam toe ...
Andere Reacties: 17 21-6-2008 9:14:27

Ilka
te koop rode loper: 16 meter
Hoi,ik verkoop mijn rode loper die ik 7 juni gebruikt heb. Hij is 16 meter lang en er is niks aan..Prijs 50 euro..Af te halen in Sterrebeek (zaventem, vlak aan de afrit van E40)leroy_ilka@hotmail.comGroetjesIlka
Andere Reacties: 2 20-6-2008 21:53:09

Karen
feestzaal La Grange
hallo iedereen,Wij gaan binnenkort eens een kijkje nemen in de feestzaal La Grange in Massenhoven.Zijn er hier mensen die daar al eens zijn geweest? positieve/negatieve punten?Gr
Andere Reacties: 0 20-6-2008 21:10:23

kimberly
14 juni getrouwd!
Wij zijn vorige zaterdag getrouwd!Het was een prachtige dag!Smorgens om half 11 trouwden we voor het gemeentehuis! Moesten juist uitstappen midden in een stortbui!! en hagel!Hadden daarna onze fotoreportage (Ipon Maldegem) Super weer ! raar maar WAAR...
Andere Reacties: 4 20-6-2008 19:34:53

kimberly
14 juni getrouwd!
Wij zijn vorige zaterdag getrouwd!Het was een prachtige dag!Smorgens om half 11 trouwden we voor het gemeentehuis! Moesten juist uitstappen midden in een stortbui!! en hagel!Hadden daarna onze fotoreportage (Ipon Maldegem) Super weer ! raar maar WAAR...
Andere Reacties: 0 20-6-2008 19:16:23

Charlotte
DRINGEND PT-cruisers
Dag medebruiden,Wij zijn nog op zoek naar 2 chrysler pt-cruisers voor onze suite op 19 juli! Wie kan ons helpen? Ken je iemand of rijd je zelf met zo'n wagen? Laat het ons weten...Charlotte en Dietercharlottedieter@hotmail.com
Andere Reacties: 3 20-6-2008 18:49:31

Inge
Huifkar of paardentram West-vlaanderen
Hallo bruidjes in spe en reeds getrouwde dames, Wij zijn voor ons huwelijk in september 2008 nog op zoek naar een huifkar of paardentram om ons naar de ker en daarna naar de zaal te brengen. Wij wonen in Wevelgem, dus alles wat West-Vlaanderen is... ...
Andere Reacties: 2 20-6-2008 16:37:28

Vicky
Gewicht
Hoi,Een ramp...ik zou normaal nog 8kg moeten afvallen tegen begin augustus.Ik heb in februari mijn kleed gekocht en was toen reeds 10kg afgevallen. De verkoopster heeft mijn maten genomen,maar ik heb haar gezegd dat ik graag nog 10kg zou afvallen. Zi...
Andere Reacties: 7 20-6-2008 13:45:36

Patsy
wellness - extra verwendag
Ladies,Ik ben op zoek naar een super gezellige wellness, liefst regio Antwerpen.Ook weer niet te duur en liefst eentje om met badkledij te betreden!Ik had graag mijn getuige en mijn buddie eens lekker laten verwennen.. Sauna, zwembad, massage en lief...
Andere Reacties: 2 20-6-2008 13:27:18

Sandra
Die mannen toch he
Hi,We trouwen 13 september en ik ben volop bezig met de adressen te verzamelen van familie, vrienden en collega's. Mijn vriend echter vindt dat er geen haast bij is, want volgens hem moet je dat toch maar 6 weken op voorhand moet versturen/uitdelen.H...
Andere Reacties: 8 20-6-2008 13:18:10

Jenny
DJ Geert
Hey bruidjes,Heeft er iemand ook DJ Geert op zijn trouwfeest (gehad)? Blijkbaar is hij de DJ van "DE trouw die ik wou" van VijfTV. Omdat het niet zo klikt met de DJ die wij oorspronkelijk kozen voor ons trouwfeest heb ik DJ Geert toch maar ...
Andere Reacties: 2 20-6-2008 12:57:26

Wanda
Keltische trouwjurk
Ik zou graag een keltisch thema hebben op mijn trouw en daar hoort natuurlijk een bijpassende trouwjurk bij. Nu voroeg ik mij af of iemand weet waar ik die ergens kan vinden. Ikzelf ben afkomstig van Oostende west-vlaanderen. En liefst ook niet t...
Andere Reacties: 4 20-6-2008 10:51:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...