Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Joke
DJ Sudio happy Music
Beste mensjes, gisteren was het eindelijk onze dag! Het werd een dag die 1000 keer leuker was dan'k ooit gedacht had, we hebben er keihard van genoten, 't was SUPER! Het avondfeest was echt ongeloofelijk plezant, de dansvloer is nooit verlaten gewees...
Andere Reacties: 1 22-6-2008 19:53:04

Anneleen
Vrijgezellen was de MAX
Hoi, Gisteren was het mijn vrijgezellen en moet zeggen dat de meiden er voor mij een superleuke dag van gemaakt hebben. ik ben nog altijd aan het nagenieten. Ik moest gisteren middag bij hen thuis zijn waar ze me verkleed hebben in Sara. Daarna zijn ...
Andere Reacties: 2 22-6-2008 17:39:09

joke
liedjes binnekomst zaal + taart aansnijden
Hallo trouwertjes,Wij weten echt niet welk liedje wij zouden nemen om de zaal binnen te komen. Dachten eerst aan 'villa volta' van de efteling, maar achteraf leek ons dit leuker om te doen als we de taart zouden aansnijden.Welke liedjes nemen jullie?...
Andere Reacties: 3 22-6-2008 15:37:11

Caroline
Slechte service
Hallo Ik wou even vragen of iemand al ervaring heeft gehad met slechte service in een bruidswinkel. Ik heb mij trouwkleed een paar maanden eerder gekocht in een bruidswinkel bij Gent, waar ik een voorschot heb betaald van 800 euro, de verkoopster war...
Andere Reacties: 6 22-6-2008 14:49:46

vanessa
binnen en buitenlocatie gezocht boechout/vremde of Beveren
Hallo, wij trouwen in Vremde, maar onze feestzaal is in Beveren. Wij zoeken dus een locatie op één van beide plaatsen.iemand tips?
Andere Reacties: 2 22-6-2008 11:56:51

vanessa
Muziek tijdens misviering
Hallo,Ik wou eens even weten hoeveel muziek gebruikelijk is in een huwelijksmis? Op welke momenten lassen jullie een muziekmoment in?En, wie leest wat voor?
Andere Reacties: 5 22-6-2008 11:55:16

sara
bellenblazers of weddingbubbels gezocht
Hallo bruidje,ik ben nog op zoek naar bellenblazers die geen vlekken maken.Ik heb al eens een beetje gezocht op internet, maar ik kom alleen maar bij nederlandse site's uit. Weet iemand of deze in belgië ook te verkrijgen zijn.Alvast bedankt gro...
Andere Reacties: 5 22-6-2008 10:44:46

sarah
@ellen
zeg, ellen... nu ben ik wel eens curieus hoeveel jij hebt gerekend voor 'hoeveel mensen kunnen drinken'Want bij ons viel dat wel tegen... hoeveel mensen kunnen drinken!Ongeveer 3/4 fles cava + 1/2 fles wijn + 4 frisdranken + 1 verse jus d'orange + 4 ...
Andere Reacties: 1 22-6-2008 10:23:31

XXXXXX
Speech + tekst op fototoestellen
Hallo,wij trouwren op 5 juli en geraken uit twee zaken niet uit.Heeft iemand een voorbeeld van een speech want wij weten echt niet hoe hieraan te beginnen. Wij plaatsen ook wegwerpfototoestellen op elke tafel en zouden daar graag een tekstje aanhange...
Andere Reacties: 3 22-6-2008 9:04:29

patricia
gelddoos????????
ik ben op zoek naar een gelddoos en vind er nergens geen , bij ava hebben ze dat niet ..ik ben van westvlaanderen ,kent iemand iets waar ze het wel hebben?
Andere Reacties: 11 21-6-2008 22:57:33

patricia
hoelang op voorhand naar zonnebank
wij trouwen op 3 oktober en zou toch graag een bruin kleurtje hebben want kleedje is nogal open ,ik bruin niet gemakkelijk maar verbrand wel vlug .hoelang op voorhand zou ik best naar zonnebank gaan?ik trouw in het donker groen (glanzend)welke kleur ...
Andere Reacties: 8 21-6-2008 21:47:08

patricia
kleed pronovias gezocht.
Hey,Heeft er iemand het kleedje pronovias Nesga te koop??Maat 42, grootte: 1m66.Is van de collectie 2008. Laat je email achter en ik neem contact op!Bedank alvast.Patriske
Andere Reacties: 1 21-6-2008 20:43:16

Ester
ceremoniewagen
hallo, wij zijn op zoek naar een leuke limo of oldtimer voor op onze trouwdag!! iemand ervaring met dergelijke vervoersbureau's in de regio limburg??
Andere Reacties: 4 21-6-2008 15:20:52

SOFIE
pas getrouwd
halo allemaal, Op 07juni zijn we getrouwd, het is nu de eerste keer dat ik terug op het forum kom na onze trouw.Ik wil eerst iedereen hier nog bedanken voor de ideetjes en de steun die je hier aan elkaar geeft en krijgt.Het was een dag om nooit te ve...
Andere Reacties: 0 21-6-2008 14:17:24

Tineke
feestzaal
HalloHeeft iemand van jullie reeds ervaring met één (of meerdere) van deze feestzalen: "Hof ter Buecken" in Buggenhout en/of "Hof ter Velden" in Baasrode?Wij raken er maar niet uit of we een feest houden in een feestzaal...
Andere Reacties: 2 21-6-2008 13:15:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...