Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kim
Bruidslingerie
Een ietwat domme vraag: hoe moet bruidslingerie eruitzien? Ik vermoed jaretellen... Blauwe kousenband? Ik heb intussen een korset, string en bruine (?) kousen. Ik vraag me af: de bruine kousen passen absoluut niet bij de witte set, ik kan er ook geen...
Andere Reacties: 8 9-6-2008 13:27:55

Mieke
Verlovingsfeest?
Hallo,Ik heb mij laten vertellen dat het de gewoonte is dat er bij de bruid thuis een verlovingsfeestje wordt gegeven. Wordt dit altijd zo gedaan? Ik was hiervan niet op de hoogte eigenlijk... Wie wordt er dan juist uitgenodigd: ouders, grootouders, ...
Andere Reacties: 12 9-6-2008 13:01:38

annelies
feestarchitect
Graag had ik geweten wie er met een feestaannemer werkt.Wat de prijs daar voor is, en of het een meerwaarde aan uw feest geeft?Groetjes annelies
Andere Reacties: 2 9-6-2008 12:50:47

griet
help champagneglazen
Hey medebruidjes,Weet er iemand waar ik glazen kan laten graveren?Ik heb al heel veel websites bezocht maar niet gevonden wat ik zocht.Groetjes
Andere Reacties: 7 9-6-2008 11:22:10

Sylvia
mijn vriend heeft enorme twijfels voor huwelijk.
beste bruidjeshet spijt me dat ik hier zo'n slecht nieuws moeten komen verkondigen maar ik moet het gewoon effe kwijt.Normaal zou ik trouwen op 30/08/08.Alles is geregeld behalve de bloemen...En nu weet mijn verloofde ineens niet meer of hij met me v...
Andere Reacties: 13 9-6-2008 10:06:45

Sarah
2 dagen getrouwd!!!
Hey allemaal,7 juni was onze dag, amai wat gaat het zo snel voorbij dat is wel spijtig!! Dus luister naar de mensen als ze zeggen probeer er zoveel mogelijk van te genieten!!Onze huwelijksviering was heel mooi ook door Double Voice die live zijn kome...
Andere Reacties: 5 9-6-2008 9:58:15

Heidi
Hooikoorts
Hallo iedereen,Is er iemand onder jullie die ook last heeft van hooikoorts? Ik heb schrik om op mijn trouwdag te liggen snotteren dat het ni mooi is. Nog iemand met dit probleem?Heidi 12/07/2008
Andere Reacties: 8 9-6-2008 9:56:21

WANDA
GEZOCHT: Hoepelrok
Hey Dames,Graag had ik een 2dehands hoepelrok zonder ringen of balijnen gekocht van iemand.Heeft iemand die nog in zijn bezit?Mail mij dan aub...Op 27/06/2008 waag ik de stap.. Dus veel tijd heb ik niet meer he.Liefs WannekeWandaleys@telenet.be
Andere Reacties: 4 9-6-2008 8:06:56

Gerlinde
Misboekje
Hey,We zijn zaterdag naar de pastoor gegaan met ons misboekje. Het is zonder problemen volledig goedgekeurd! Geen spellingsfouten, niks! Zelfs geen commentaar op de muziek! Nochthans is onze pastoor een Jezuïet, maar hij vond het allemaal ze...
Andere Reacties: 9 9-6-2008 8:01:36

Eva
Zaterdag 14 juni .....slecht weer!!!!
Dag medebruidjes,Ik vreesde er al voor ... maar he weerbericht verklapt het nu al. Slechter weer kunnen we dus niet krijgen he. 16 graden en regen :((( Vanaf mijn verloving, 1 jaar geleden zit ik al te hopen op goed weer. Voor mij hoeft het niet ec...
Andere Reacties: 15 8-6-2008 22:41:46

Mandy
Foto's nemen
Hey medebruidjes,Ik had eens een vraagje want ik weet nog niet goed hoe ik iets moet doen. (amai das raar geformuleerd ;-))Het duurt nog wel effe hoor voor ik trouw, vandaag precies 11 maanden. Maar mijn vriend is nederlander dus zijn familie moet he...
Andere Reacties: 8 8-6-2008 22:30:20

Koen
binnenlocatie Leuven
Kent er iemand een binnenlocatie in Leuven?
Andere Reacties: 2 8-6-2008 22:05:53

saskia
help!!!binnenlocatie want de vrijdag wordt nat!
hey iedereen,alles is geregeld.alle losse eindjes vast geknoopt maar t weer valt dik tegen.typisch belgisch,tot woensdag goe en dan regen en kou.volgende vrijdag is het onze beurt en wij wilden onze foto's int peerdsbos te brasschaat nemen maar ja tu...
Andere Reacties: 2 8-6-2008 21:32:54

Eva
gezocht: jurk Cymbeline Beaute
Heb een geweldige jurk gepast, maar helaas boven het budget! Wie heeft deze jurk en wil hem verkopen? Cymbeline, model Beaute! Het is een lange kanten jurk, met diepe v-hals, een klein mouwtje, strikje onder buste, klein sleepje en verder een vrij sl...
Andere Reacties: 2 8-6-2008 21:21:45

annelies
@joke: tekst nobelprijs
Hallo,Ik vind uw idee om een tekst op nobelprijs te schrijven voor de ouders een goed idee.Indien je er geen probleem me hebt, wil je mij jullie tekst dan eens doorsturenavereecke@hotmail.comHet is niet mijn bedoeling om het te kopieren, dan is het n...
Andere Reacties: 4 8-6-2008 20:50:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...