Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

patricia
hellllllllllllllllllllllllpppppppp
we zijn vanavond ons zaal gaan vast leggen ,in augustus was den 22 ste nog vrij .wij content....ik bel na men schoon thuis die zijn net op reis dan .maar de zaal is pas terug vrij in oktober .wat moeten we nu doen ?????????wat zouden jullie doen????...
Andere Reacties: 11 5-6-2008 21:24:46

Desirée
gemeenthuis huwlijksbelofte?
ik heb een vraagje moet ge in het gemeentehuis een huwlijksbelofte zeggen of niet? ik trouw over acht dagen en heb zelf eigenlijk nog nooit een trouw gezien alleen in het gemeentehuis dus weet niet hoe dat zit. alvast bedankt
Andere Reacties: 3 5-6-2008 20:37:45

Sofie
make-up aan huis
Hallo iedereen,Ik trouw volgend jaar maar vroeg me af of er iemand iemand kent in de buurt van Edegem die voor de make-up aan huis kan zorgen voor de grote dag?
Andere Reacties: 4 5-6-2008 20:09:42

Sofie
maku
Andere Reacties: 0 5-6-2008 20:07:56

stefanie
openingsdans
hallo allemaal,mijn vriend en ik twijfelen nog altijd over onze openingsdans.we hebben er momenteel 2 die we wel leuk vinden, Everything & more van Natalia, of Iris van Goo goo Dollnaar welke zou jullie voorkeur uitgaan? Mercikes
Andere Reacties: 3 5-6-2008 19:36:53

sylvia
AAAHHHH nu zegt dien boer nee!
Hallo, Ik draai hier eventjes door niet normaal.We wouden dus ons feest doen in een tent naast ons huis omdat we tussen de weiden wonen en nu laat dien boer weten dat hij dat toch niet zo eeb goed idee vindt want waar een tent heeft gestaan groeit ge...
Andere Reacties: 13 5-6-2008 19:10:57

WANDA
Vrijgezellenavond???
Ben bang voor de vrijgezellenavond van mijn ventje... Zijn getuige is nen deugeniet en een beetje zot van vrouwen(beetje véél)Heb het al duidelijk laten horen dat ik niet graag zou hebben dat er vrouwen of strip-acts aan te pas komen, maar ...
Andere Reacties: 15 5-6-2008 18:20:48

YASMINE
Regio Antwerpen budgetvriendelijk bloemist gezocht
Hallo iedereen, wij trouwen 3 oktober in de kerk van Berchem. Kent er iemand een budgetvriendelijk bloemist die de kerk kan versieren. Het kost stukken van mensen, als je de prijzen hoort.De pastoor wenst geen bloemstuk op zijn altaar,dit past niet o...
Andere Reacties: 4 5-6-2008 17:41:40

Heidi
Disco Pinocchio
Hallo,Wij trouwen volgend jaar begin augustus en zijn nog op zoek naar een deejee. Kent er iemand studio Pinocchio uit Lo? Is die goed?Groetjes,Heidi en Stefaan
Andere Reacties: 0 5-6-2008 16:33:25

Koen
Instrumentale muziek
Hoi,Voor de huwelijksmis had ik het zelf bij een cd'tje gehouden, maar mijn vriendin ziet meer in live muziek. Ze heeft een paar collega's gevraagd die de mis instrumentaal willen opluisteren (met synthesizer en gitaar). Ik vraag mij echter af of dat...
Andere Reacties: 5 5-6-2008 15:50:08

Sandra
zonnebank: resultaat?
halloik ben pas gestart met de zonnebank en vroeg mij af vanaf hoeveel keer ongeveer je echt resultaat begint te zien? Mag ik ook een egaal resultaat verwachten. Ik ben gestart met 12min, na hoeveel keer zou ik dit opdrijven of niet opdrijven?
Andere Reacties: 7 5-6-2008 14:03:08

Vi
BUDGET BRUID met tips en betaalbare ingehuurde mensen !!!
Bruidjes, Ik word werkelijk overspoeld met jullie mailtjes. Bedankt hiervoor, ik ga echt proberen jullie mails zo snel mogelijk te beantwoorden. Maar mijn trouw staat voor de deur (nog 2 dagen !!). Dus wie nog vragen heeft mail gerust naar tony.dujar...
Andere Reacties: 7 5-6-2008 13:26:46

pascale
inpakken kleed
Hallo allemaal,ik vroeg me af hoeveel je mag vermageren om je kleed nog mooi te kunnen versmallen? Pascale11/10/2008
Andere Reacties: 5 5-6-2008 12:38:12

Kim
Huwelijksjuwelen???
Nog een maand te gaan en er ontbreekt nog één iets: juwelen... Ik zou graag een ketting hebben en misschien een armbandje. Ik heb er al een vijftal gepast; met swarovski of parels maar niets lijkt "goed"... Weet er iemand een wink...
Andere Reacties: 7 5-6-2008 12:17:25

Christel
Been gebroken
Ik trouw binnen exact één maand, en heb aan veel dingen gedacht, maar niet aan het feit dat ik juist één maand voor onze trouw mijn been zou breken. Was bezig met start to run om wat fitter voor de dag te komen, en wat blijkt: ove...
Andere Reacties: 8 5-6-2008 11:53:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...