Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

betsy
help!!!
hoi bruidjes,kan er aub iemand me helpen???ik geraak er niet uit welk lied te spelen als ik met mn vader binnenkom...welk lied hebben jullie ???nog 71 keerkes slapen!!!alvast bedankt!!!!
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 26-3-2008 20:30:11

SOFIE
voorhuwelijkssparen
hallo,ik had eens een vraagje over het voorhuwelijkssparen,ik had horen vertellen dat je dat bedrag pas kan opvragen nadat je getrouwd bent!nu zei iemand me gisteren dat je dat al kan aanvragen vanaf wanneer je naar het gemeentehuis bent geweest voor...
Andere Reacties: 20 26-3-2008 20:15:32

Marjolein
ervaring met Party Lighting
Hey, hebben jullie ervaring met Party Lighting?bedankt!Groetjes Marjolein
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 26-3-2008 19:54:00

sandra
muziek of live muziek?
hey bruidjes,alles in orde? met mij alles goed, ik ben volop bezig met samenstellen van de misboekjes maar zit met een vraagje.zou graag eens andere mensen hun mening weten. mijn vriend wil de liedjes via cd laten afspelen in de kerk maar ik zag het ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 26-3-2008 19:30:01

Valérie
'You are' van Dolly Parton
Hallokes,Wij zijn nog op zoek naar de partituur (voor piano liefst) met tekst van 'You are'- Dolly Parton. Kan iemand ons helpen?mercikesValérie7 juni 2008
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 26-3-2008 19:15:19

Sophie
HELP make-up help
hey medebruidjes,Over 36 dagen ( 2 mei dus) is het zover. ik ben ondertussen al meermaals voor een proefmake-up geweest. en telkens kom ik teleurgesteld terug. ter grote ergernis van mijn toekomstige ben ik er dus al veel centen aan kwijt aan al die ...
Andere Reacties: 2 26-3-2008 18:16:26

Marie
Ongerust over de planning
Hey,Ik ben een beetje ongerust over de planning en wil graag jullie raad. De planning ziet er zo uit: om 12u op het stadhuis en om 14u30 voor de kerk. Daartussen willen we picknicken in het parkje bij de kerk. Een echte fotoshoot wouden we niet, maar...
Andere Reacties: 3 26-3-2008 17:25:19

sarah
zanger/zangeres
Hallo bruidjes,Ik ben nog dringend op zoek naar iemand die in onze mis wil komen zingen. Ik heb hier echter geen 300 euro voor over omdat al de rest al allemaal zo duur is :s
Muziek - Ceremonie Reacties: 12 26-3-2008 15:57:36

Tamara
nog 10 dagen op teller
Hallo Bruidjes,Bij wie staat er ook nog 10 dagen op de teller?Ik ben nu nog met de laatste dingen bezig zoals: misboekjes tekenen, bedankingen afwerken, openingsdans oefenen,...Nu beginnen de zenuwen toch stilletjes aan de bovenhand te krijgen hoor!I...
Andere Reacties: 7 26-3-2008 15:53:01

Jozefien
26 april 2008
Op 26 april 2008 stappen wij ook in het huwelijksbootje. Nu is het echt aftellen geblazen, nog 31 dagen en het is zover.Op de site heb ik al verschillende koppels gezien die ook op deze datum trouwen. Misschien is het leuk om een lijstje te maken m...
Andere Reacties: 11 26-3-2008 15:20:25

Marjan
DJ Up to You
Hallo,Wij trouwen in september in Domein Martinus en zij werken met een vast dj-team. Heeft er iemand een idee hoeveel up to you vraagt voor een huwelijksfeest?Bedankt!Marjan
Andere Reacties: 6 26-3-2008 14:25:22

Chris
DJ gezocht oost-vlaanderen
Ik en mijn vriend trouwen op 21-06-08 en zoeken nog altijd een DJ voor onze trouwfeest in kasteel oudeberg in Geraardsbergen. Liefst iemand die onze mening vraagt en niet al te duur is.C
Homohuwelijk Reacties: 9 26-3-2008 13:51:25

Lore
Tips Voor Bloemist In Regio Geraardsbergen ?
Hello iedereen,Ik vroeg me af of jullie een goede en niet te dure florist in de regio Geraardsbergen kennen.Ik kan enkel Donck op de Astridlaan bedenken, maar ik vrees dat dit wat aan de dure kant zal zijn. Mochten jullie nog een bloemist in de buurt...
Bruidsboeket Reacties: 1 26-3-2008 13:18:40

Mandy
Budget huwelijk
Hallo,Ik vroeg mij af wat er zo gemiddeld wordt uitgegeven aan een huwelijk. Receptie, feest, etc...Wat is jullie maximuum budget?Dankjewel!
Andere Reacties: 33 26-3-2008 12:36:49

Sanne
In de knoop met de plannin
Hallo,Wij trouwen op 08/08/08 om 14u voor de Gemeente en om 15u voor de kerk. Nu vraag ik me af hoe ik dat allemaal een beetje inplan. Hoe laat zou ik naar de kapper gaan en me laten sminken ? Wanneer laat ik de familie thuis komen ? Rond 13u ? We ...
Ceremonie Reacties: 3 26-3-2008 11:18:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...