Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vera
15 maart 2008 was fantastisch! en budgetvriendelijk
Hallo iedereen,Morgen 2 weken geleden zijn wij getrouwd, alles is super verlopen. Wij hadden een budgetvriendelijk trouwfeest en misschien kunnen andere trouwkoppels hier wat inspiratie vinden. Mijn trouwkleed was prachtig. Ik heb het gekocht bij Jag...
Andere Reacties: 6 28-3-2008 18:24:59

Solange
gezocht: specifieke tekst voor viering
Ik was jaren geleden op een huwelijksviering en daarin las de pastoor een prachtige tekst voor over een koppel dat 50 jaar getrouwd was. Ik zou deze tekst graag in onze viering gebruiken, maar de tekst stond niet in het misboekje en ik kan hem nerge...
Religie Reacties: 5 28-3-2008 17:34:20

Lieselot
Drukker: kostprijs?
Hallo!Ik heb er geen idee van hoeveel een drukker kost voor je trouwbrieven.Kan iemand me een idee geven van het aantal vs de prijs hiervan?Dankje!
Uitnodigingen Reacties: 15 28-3-2008 16:57:34

brenda
schoenen
ik trouw binnen 62 dagen het begint te korten en heb al zenuwen,alles is wel al in orde behalve ik ben 8 maart om mijn jurk gegaan en ze hadden mijn schoenen niet kheb ze nu nog steeds niet ik hoop dat ik ze vlug ga hebben dat ik ze toch nog wat kan ...
Andere Reacties: 1 28-3-2008 16:53:43

stefabue
Auberge du Pêcheur
Heeft iemand ervaring met Auberge du Pecheur in Sint-Martens-Latem? Is er misschien iemand hier op het forum die zijn/ haar feest heeft gegeven of zal geven?Is alles er verzorgd?Vinden julle de locatie mooi?Bedankt voor een antwoordje!
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 28-3-2008 16:46:59

Laura
Drukkerij omgeving
hoi bruidjes en bruidegommen (uit Leuven en omgeving.) Ik wil stilaan beginnen rondkijken voor uitnodigingen, maar weet niet waar beginnen... Kennen jullie goede drukkers in de buurt waar we kunnen informeren/gaan kijken naar voorbeelden?bedankt! gro...
Uitnodigingen Reacties: 3 28-3-2008 16:38:12

Liesbeth
locatie fotoreportage gezocht
Wij trouwen in augustus en zijn op zoek naar een leuke locatie in de buurt van Sint-Truiden. Wat zijn alternatieven bij slechts weer?Wie bezorgt ons ideeën?
Fotografie Reacties: 2 28-3-2008 16:37:18

Deborah
verrassingsact
Dag bruidjes!we zijn op zoek naar een leuke verrassingsact voor op het avondfeest. Hebben jullie leuke ideëen en aanraders?alvast bedankt!groetjes
Ideeën Reacties: 3 28-3-2008 16:35:14

Vicky
Alternatieve openingsdans
Hallo iedereen,Ik ga trouwen op 26 juli en mijn vriend en ik zouden graag een meer alternatieve openingsdans doen.Het plan is om eerst een traditioneel traag liedje te doen waarna de muziek veranderd en onze getuigen komen meedansen, wanneer de muzie...
Openingsdans Reacties: 2 28-3-2008 15:53:27

Nathalie
wanneer muziek tijdens de mis
Hoi bruidjes,Ik vroeg me af op welke momenten jullie muziek spelen tijdens de mis?Wij houden een gebedsviering dus offerande enzo hebben wij niet.Ik zag dat er hier iemand tijdens de eerste en tweede lezing muziek speelt. Speel je dat dan tijdens de ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 28-3-2008 15:13:31

iris
schoonouders
Bij je ventje krijg je uiteraard schoonouders die je niet te kiezen hebt. Ben ik de enige die het niet goed kan vinden met mijn schoonouders? Mijn vriend vindt zijn ouders alles. Wij hebben met ons 2 de huwelijksdag gepland en hij ging akkoord met al...
Andere Reacties: 9 28-3-2008 13:44:15

Erlinde
grote maat
Om de een of andere duistere reden eindigen alle leuke frisse jonge kostuums bij maat 56. (Hoewel alle winkeliers uitschreewden dat er verschrikkelijk veel vraag is naar grotere maten... dus wel een gat in de markt maar geen aanbod)Naar het schijnt z...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 28-3-2008 13:36:49

Sarah
Zenuwen!!!
Hey bruidjes,Bij ons staan er vandaag nog 70 dagen op de teller!! de zenuwen komen der aan hoor.. Op 26 april is het mijn eerste pasbeurt van mijn jurk ik kan niet meer wachtten, zijn er nog vele mensen met zoveel zenuwen???Groetjes xxxxsarah@datapr...
Andere Reacties: 7 28-3-2008 13:11:22

Amber
Kriebels!! whiiiiiiiii
Hey iedereen,Ik moet het gewoon even kwijt, ik gier van de zenuwen! Het is nog lang, nog 134 dagen,maar ik kan mijn enthousiasme niet meer wegsteken. Zo content, zo aaaaaah.....Hebben er nog bruidjes al last van vroege kriebels? Hoe ver staan jullie?...
Andere Reacties: 10 28-3-2008 12:13:46

sarah
videograaf
Hey,omdat wij meer ruimte in het budget hebben dan gedacht zijn wij nog op zoek naar een videograaf.Eentje uit limburg,liefst wel budget vriendelijk.Alvast bedankt Sarah 18/07/08
Fotografie Reacties: 6 28-3-2008 11:51:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...