Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Barbara
alternatief voor dansfeest
Hallo, misschien beetje raar, maar wij hebben er voor gekozen geen dansfeest te houden op ons avondfeest. We zijn wel nog op zoek naar leuke ideetjes als alternatief daarvoor...iemand tips?Dank
Andere Reacties: 10 27-3-2008 13:53:02

Marjolein
Kapper
Hallo iedereen,Wij trouwen op 27/06/2008 en ik ben nog op zoek naar een kapper (liefst thuiskapper). Wat ik juist met mijn haar wil doen, weet ik ook nog niet. Ik wil het speciaal, halfopgestoken en vind zo'n Amy Winehouse-kapsel wel ok.Iemand goede ...
Andere Reacties: 0 27-3-2008 13:48:41

Mieke
Jackets (pitaleer) voor mannen - kleur
Hallo!Ik zit met een vraagje. Wij zouden graag iedereen van de suite in jacket zien. Iedereen is hiermee akkoord behalve de opa's. Zij zien het gezien hun leeftijd (85 jaar en ouder) niet zitten om nog in jacket met hoed rond te lopen. Aan de ene kan...
Andere Reacties: 5 27-3-2008 13:14:06

Liesbet
ceremoniemeester Geert Billiet
Hallo, heeft er iemand ervaringen met ceremoniemeester Geert Billiet uit Geluwe?En wat doet hij zoal? Gaat hij ook mee tot aan de zaal?Dank u
Ceremonie Reacties: 0 27-3-2008 12:55:45

An
Misviering thema water
Hoi allemaal,Wij hebben het thema water gekozen voor onze huwelijksviering. Wie heeft hier ervaring mee en heeft dus wat teksten liggen die over water gaan? Ook andere ideetjes zoals versieringen, kadootjes voor de kindjes, sites waar je mooie tekste...
Religie Reacties: 6 27-3-2008 11:17:17

An
Misviering thema water
Hoi allemaal,Wij hebben het thema water gekozen voor onze huwelijksviering. Wie heeft hier ervaring mee en heeft dus wat teksten liggen die over water gaan? Ook andere ideetjes zoals versieringen, kadootjes voor de kindjes, sites waar je mooie tekste...
Andere Reacties: 0 27-3-2008 11:09:51

Sabine
Rijst aan stadhuis Leuven
Mag er aan het stadhuis van Leuven met rijst gegooid worden?Ik hoop stiekem van niet, krijg je toch niet uit je haar?
Andere Reacties: 1 27-3-2008 11:08:52

Kathy
Goede techno DJ ???
Wij zijn voor onze trouw op zaterdag 30/08/2008 te Ronse (Oost-Vlaanderen) op zoek naar een goede techno DJ. Niet van die saaie blabla muziek, geen commercieel house-achtig gedoe, maar echte stevige techno. Wij hebben elkaar ontmoet op Kozzmozz en on...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 37 27-3-2008 10:41:23

Sabine
vetkwabbeltjes onder de armen
Ik heb - zoals ZOVEEL vrouwen - van die vetkwabbeltjes onder mijn armen als ik blousjes zonder mouwen draag. Maar nu draag ik een trouwkleed met dunne bandjes en hierbij heb ik het ook. Het is reeds verder uitgesneden onder de armen, maar het is no...
Andere Reacties: 8 27-3-2008 10:06:31

Sabine
a
Andere Reacties: 0 27-3-2008 10:02:21

Isabelle
tekst uitnodiging aankondiging door hond
Hoi, ik ben bezig aan de opmaak van de teksten voor onze uitnodigingen. Idee is om als basis foto te nemen van onzelf met onze hond. Ik zou dan ook een bijpassende tekst willen, waarin onze hond het huwelijk van zijn baasjes aankondigt. Is er nog iem...
Uitnodigingen Reacties: 2 27-3-2008 8:35:51

Darcy
bloemversiering huwelijk tuin
hallo,Op 8 augustus trouwen we in de tuin van het kasteel van saffelaere. We willen zo een typisch amerikaans huwelijk met een bloemenboog enzo... Nu zoeken we nog iemand die de aankleding van de tuin doet (bloemblaadjes,rozenboog,...) alsook de tafe...
Bruidsboeket Reacties: 1 27-3-2008 8:24:04

Nena
tekst huwelijksuitnodiging
Hallo,Wij zijn voor onze huwelijksuitnodiging op zoek naar een leuke tekst om geld te vragen ipv geschenken. Heeft iemand een idee? Bedankt!!
Andere Reacties: 13 26-3-2008 22:27:00

Laura
Ervaring Eddy Wouters en/of Black and White
Hey,Iemand ervaring met de ceremoniemeester Eddy Wouters en/of ceremoniewagens (limousines) black and White?Wij overwegen deze te nemen maar willen even enkele ervaringen horen!Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Ceremonie Reacties: 7 26-3-2008 22:23:42

wendy
iets origineels
ik heb een vraagje .. wij zouden graag munu s op onze tafels staan . maar willen het niet te gewoon leuk en origineel kunnen jullie ons mis helpen ...
Andere Reacties: 2 26-3-2008 21:06:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...