Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

pascal
online bruidsjurk kopen
Hallo,Heeft er iemand ervaring met een bruidsjurk online te kopen en zijn er zulke winkels in belgië?MvgSarah
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 24-3-2008 20:26:14

Laura
Bloemblaadjes
Hey bruidjes,Ik zou graag willen dat de bruidskindjes rozenblaadjes strooien in de kerk. Ik heb op de site http://www.onestopweddingshop.be bloemblaadjes gevonden, zo een 144 voor 1.44 euro. Lijkt op zich niet zoveel qua prijs maar hoeveel blaadjes h...
Voorbereiding Reacties: 4 24-3-2008 19:46:30

kimberly
Binnenlocatie trouwfoto's
Wij hebben nog steeds geen binnenlocatie gevonden voor onze trouwfoto's. Deze is wel maar nodig als het slecht weer.Liefst regio meetjesland of omgeving.Hebben 2 uur tijd inclusief vervoer om de foto's te nemen. Dus ver mag het eigelijk niet zijn.Kun...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 24-3-2008 19:17:46

Tania
kinderloos
Hey,Ik lees hier van veel bruidjes dat ze na het huwelijk een zwangerschap plannen. Wij overwegen eigenlijk om geen kinderen te krijgen. Nu merk ik dat als we zoiets laten vallen (je weet het natuurlijk niet he, we zijn allebei maar bijna 26, voor he...
Andere Reacties: 11 24-3-2008 19:00:15

wendy
ONZE TROUW KAARS
HALLO WIJ TROUWEN 23/08/08.. EN WIJ WILLEN ONZE TROUW KAARS LATEN MAKEN .MAAR LIEFST REGIO LIMBURG HEEFT ER IEMAND ADRESJES . EN OF ZIJN JULLIE ER OOK GE WEEST ... ZO JA TEVREDEN OF ....
Andere Reacties: 4 24-3-2008 17:59:17

vanessa
feestzaal of zaal huren en zelf kiezen ??
we zijn van plan om ergens in een feestzaal ons trouwfeest te houden, ergens waar ze zelf het eten maken, zelf voor de decoratie ed zorgen .. maar het probleem is dat we zeer kieskeurig zijn,we willen namelijk geen rustieke zaal, en hier in west vlaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 24-3-2008 17:56:49

Gwendy
titels nummers
Hoi iedereen,Wij zijn opzoek naar liedjes waarvan de beginletter (van de titel) overeenkomt met de letters van onze namen. Wij zijn nog op zoek naar 3 liedjes met een N, 1 liedje met een v en 1 liedje met een E. Het mogen ballades zijn maar er mag oo...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 24-3-2008 17:48:29

vanessa
hairextensions
dag bruidjesheeft iemand van jullie hairextensions? of weten jullie goede adressen? en weten jullie ook hoeveel het kost? ik heb al gehoord van 500a 600 euro maar dat zie ik niet zittenalvast bedanktmvg
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 24-3-2008 16:11:52

angelique
Videograaf regio Dendermonde / St.-Niklaas
HalloKan er ons iemand namen en gegevens doorgeven van videografen in de buurt van Dendermonde en St.-Niklaas
Video Reacties: 4 24-3-2008 15:32:19

veerle
Bedankje ouders
Hey allemaal, zoals je wel vaker hoort zouden wij tijdens de mis graag onze ouders bedanken. Ik zou dit graag doen met een parabel. Nu zou ik liefst niet de parabel van de 2 voeten en van de fluit en de boom gebruiken, maar een andere, kan iemand mij...
Ceremonie Reacties: 1 24-3-2008 14:17:11

An
Ongesteld op trouwdag
Hey meisjes,Zit een beetje met een delicaat probleempje ... ik zal wellicht ongesteld zijn op onze trouwdag. Nu heb ik daar normaal gezien niet zoveel last van (hormonaal enzo bedoel ik dan), maar het is toch nogal ongemakkelijk. Ik ben al een paar...
Andere Reacties: 13 24-3-2008 14:16:06

Sylvia
Zwanger ...
Beste bruidjes,gisteren hebben we ontdekt dat er een kindje op komst is.. nu ben ik niet zo blij als ik zou willen, vind dit echt wel jammer dat ik niet contenter ben, want mijn ventje lijdt er ook onder dat ik zit te wenen... Ik wil heel graag kindj...
Andere Reacties: 23 24-3-2008 13:41:06

janne
Wie werkte reeds met Elke Manssens?
Werkte je reeds met Elke van looksofversailles.com? Hoe verloopt het proefkapsel en de proefmake-up dan?Zou ze je haar eventueel kunnen bijknippen indien nodig? ik laat mijn haar nu namelijk groeien, maar het kan zijn voor mijn bruidskapsel dat het w...
Andere Reacties: 3 24-3-2008 12:33:05

Marjolein
Nog trouwers op 11/10/2008?
Zijn er nog koppeltjes die trouwen op 11/10/2008? Hoe ver staan jullie?Bedankt!Groetjes Marjolein
Voorbereiding Reacties: 6 24-3-2008 12:33:00

kim
Voorbeelden uitnodigingen
Hey,Zouden jullie wat voorbeelden kunnen doorsturen van uitnodigingen? Wij zijn nu namelijk begonnen met op zoek te gaan naar een drukkerij maar ik had graag wat voorbeelden ontvangen om een mooie tekst voor binnenin te vinden. Heb geen idee wat er p...
Andere Reacties: 3 24-3-2008 11:50:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...