Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Femke
fotograaf Bordo Bonheiden
Hallo,Heeft er iemand ervaring met fotograaf Bordo in Bonheiden? Zijn ze ook goed qua prijs? Kan iemand me eventueel een richtprijs geven van zo'n fotoreportage. We zouden graag een fotoreportage buiten doen en daarna foto's in de kerk.Heb geen idee ...
Fotografie Reacties: 2 24-3-2008 11:48:06

Sandra
visagiste aan huis
HoiIk ben op zoek naar een visagiste die mijn bruidsmaquillage op mijn grote dag kan verzorgen aan huis. Dit op 25/07/08 regio Veurne. Graag had ik vooraf wel een proef gehad. Kan iemand mij helpen of doorverwijzen? Wat kost zoiets?
Andere Reacties: 4 24-3-2008 11:27:05

sarah
feestzaal in Gent gezocht
Hallo allemaal!Wij zijn op zoek naar een gezellige feestzaal in Gent en omstreken. We zoeken geen superchique zaal voor een megafeest, maar eerder een simpel, maar gezellig zaaltje voor zo'n 100 genodigden om een walking dinner in te geven. Een trait...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 24-3-2008 10:31:34

Kelly
Bruidsnagels
Wil jij op de mooiste dag uit je leven ook schitteren met prachtige nagels ?Wel ik ben een gediplomeerd nagelstyliste en volg steeds bijscholingscursussen om op de hoogte te blijven van alle nieuwe technieken, ben je geintresseerd en wens je mooie br...
Andere Reacties: 3 24-3-2008 10:09:46

Anke
Trouwkleed
Hey iedereen,Ik heb een goed half jaar geleden mijn trouwkleed gekocht in Le Chapeau in Antwerpen. In die tijd was mijn band met mijn moeder niet zo super en heb ik mijn kleed met een vriendin gekocht.Nu is alles echter in orde gekomen en wilt mijn m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 23-3-2008 22:25:09

kimberly
speech avondfeest
Wij weten niet goed hoe je aan zo'n speech moet beginnen. Wat er gezegd moet worden enzoHoe doen jullie dat?Groetjes xXx
Andere Reacties: 2 23-3-2008 19:49:14

kim
geen bloemen als cadeau
Hallo!De dag na ons huwelijk vertrekken wij op huwelijksreis. Ik zou het jammer vinden als we van veel mensen bloemen krijgen en er achteraf geen plezier van hebben. Heeft iemand een leuk zinnetje om zoiets op de uitnodiging te zetten?Bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 8 23-3-2008 19:24:15

Sophie
bruinen zonder de zon :-(
hey bruidjes, Vandaag nog 39 dagen op de teller en onze dag is daar. ik ben alvast met zonnebanken begonnen maar ik krijg zo slecht kleur. tegen dat ik kleurtje ga hebben ga ik veel geld kwijt zijn. Want ik betaal 1O euro per zonnebankbeurt ( kanon)....
Andere Reacties: 4 23-3-2008 18:36:30

Lieselot
Stoffenwinkel - tulle
Hallo!Ik ben op zoek naar een stoffenwinkel waar ze "oude" tulle verkopen. Er zou er een zijn in Gent bij mensen van Turkse afkomst. En de stoffen zijn er vrij goed van prijs. Weet er iemand dat winkeltje zijn??Dank!
Ideeën Reacties: 6 23-3-2008 18:09:15

wendy
rijst
hey weet er iemand of je tegenwoordig nog rijst moogt gooien aan de kerk (sint lenaerts)
Andere Reacties: 7 23-3-2008 17:38:49

Katleen
Fotolocatie Paal
Beste bruidjesWij trouwen op vrijdag 29 augustus 2008 te Paal en zijn op zoek naar een mooie en originele locatie te Paal. Zowel binnen- als buitenlocatie.Alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 5 23-3-2008 16:44:17

Sandy
voorziene budget voor winterbruiloft
Dag iedereen,Wij trouwen op 17 januari 2009!Putje winter and we love it ... we zijn immers niet traditioneel ingesteld en mits het in de lente en zomer echt 'hondenweer' kan zijn, nemen we deze (volgens het stadhuis) zeer populairloze datum. Met huwe...
Andere Reacties: 7 23-3-2008 14:44:52

cin
opsteekkapsel te halle
kent iemand goede kapper/ kapster in buurt van halle die lange haren goed opsteekt voor een aanvaardbare prijs ?
Andere Reacties: 4 23-3-2008 14:37:45

Debbie
Cadeautje ouders
Hallo iedereen !Wij gaan trouwen op 14 juni en weten niet goed wat voor cadeautje aan onze ouders te geven.We hadden reeds gedacht aan een fotokader met enkele foto's van ons in die die dag genomen worden, maar dat komt, vinden wij, nogal vrij duur u...
Ideeën Reacties: 3 23-3-2008 13:27:44

Sven
Dj le Bart - 2-friends
hallo, Heeft er al iemand ervaring met dj lebart of 2-friends? mvg, Annelies
Andere Reacties: 2 23-3-2008 12:45:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...