Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

FABIENNE
Huwelijksreis naar CYPRUS
Eigenlijk is dit een berichtje VOOR LORE. Ik las net in haar berichtje aan Sandra dat ook zij op huwelijksreis zijn geweest naar Cyprus. Wij zouden ook heel graag op huwelijksreis naar Cyprus gaan, maar van een dergelijke formule zoals jullie hebben ...
Huwelijksreis Reacties: 2 25-3-2008 15:39:43

Wendy
hof ter beke
Hallo, iemand ervaring met de feestzaal hof ter beke qua prijs, service, vriendelijkheid, zaal, inrichting?zowel pos als neg reacies welkom!Alvast bedankt!wendy
Andere Reacties: 4 25-3-2008 13:43:29

Tania
fotolocatie omgeving aalst: kasteel?
Hallo iedereen,Wij zijn ook nog steeds op zoek naar een geschikte fotolocatie in de omgeving van Aalst. We zijn dit weekend naar het museum van Aalst gaan kijken, maar dit lag ons zo niet. Het liefst van al zouden we de foto's gaan nemen in het kaste...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 25-3-2008 13:30:31

Anja
Zalen - Jullie ervaringen aub?
Hallo allemaal, Wij zijn nog opzoek naar een zaal voor ons avondfeest en vroegen ons af of iemand van jullie zijn/haar ervaringen met ons wil delen ivm. prijs/kwaliteit, catering, vriendelijkheid, enzovoorts voor de volgende zalen:1. Rubenskasteel - ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 25-3-2008 13:30:08

Sandra
huwelijksreis Cyprus of Egypte?
Afgelopen weekend hebben we in brochures eens gekeken voor huwelijksreizen. Op dit moment zijn we heel hard aan het twijfelen tussen Cyprus en Egypte. Egypte is niet onbekend voor mij en trekt me wel aan (mijn toekomstige iets minder). Naar Cyprus be...
Huwelijksreis Reacties: 8 25-3-2008 13:04:14

Annelies
schoenen Mia Monta
Hoi bruidjesMijn moeke heeft dit weekend een suitekleed van Mia Monta gekocht. Ze zoekt nu nog schoenen voor hierop. Op de website van Mia Monta vind ik de schoenen die perfect bij haar kleed passen. Maar dit is gelegen in Zottegem en wij zijn van Li...
Kledij - Suite Reacties: 3 25-3-2008 13:03:44

Jill
Uitnodiging - wat vinden jullie?
Hey bruidjes,sinds we verloofd zijn loop ik al rond met hoe de uitnodigingen er moeten uitzien.Mijn neef, grafisch ontwerper gaat mijn idee dan ook uitwerken, maar mijn schoonmoeder heeft al meermaals laten verstaan dat ze dat maar nix vind...Mijn id...
Uitnodigingen Reacties: 16 25-3-2008 11:32:24

Kimberley
zie het even niet meer zitten
Dag mede bruidjes,Ik zie het even helemaal niet meer zitten. Wij trouwen op 12/09/2008 en zijn druk bezig met de voorbereidingen. Iedereen leeft erg met ons mee, maar sommigen iet te veel naar mijn idee. Mijn vriend zegt dat ik van een mug een olifan...
Voorbereiding Reacties: 6 25-3-2008 11:21:11

Charlotte
Dagje Antwerpen
HeyheyOm de schoenenjacht te starten staat er volgende week een dagje Antwerpen op het programma, hopelijk is het aanbod daar iets ruimer dan hier aan de kust... Kunnen de bruidjes van die streek mij bepaalde adresjes aanraden?? Hoeft niet enkel voor...
Ideeën Reacties: 5 25-3-2008 11:19:21

Elke
Witte schoenen bruidegom
Hallo toekomstige bruidjes en bruidegommen!Weet er iemand waar we witte geklede trouwschoenen kunnen vinden voor mijn aanstaande? In de winkel waar we zijn kostuum gekocht hebben zeiden ze dat dit totaal uit de mode is, maar mijn ventje zou toch graa...
Kledij - Bruidegom Reacties: 11 25-3-2008 10:48:09

katleen
pronivias
Hallo,Ik vind de collectie van pronovias echt mooi!!Wat is ongeveer de prijs van een jurk uit deze collectie?Groetjes,Katleen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 25-3-2008 10:37:49

Sofie
Schieting-Buren
Hallo,wij zijn van plan om een schieting te geven de week voor ons huwelijk.We zouden kleine briefjes in de brievenbussen van de buren steken. Hebben jullie een leuk tekstje om dit hen te laten weten dat er wat meer lawaai zal zijn en hen dan ook vri...
Andere Reacties: 1 25-3-2008 10:05:47

Katrien
muziekgroepje
Hoi allemaal!Voor ons huwelijksfeest zijn wij op zoek naar een leuk covergroepje (regio Antwerpen) om op te treden. Wij hebben echter nog niets kunnen vinden en hebben ook geen idee welk bedrag we hiervoor moeten voorzien. Hebben jullie misschien een...
Andere Reacties: 4 25-3-2008 0:05:55

Tina
muziek kerk
Hallo,Binnen 96 dagen is het zover en wij zijn momenteel met het misboekje bezig. Wij hadden iemand die de muziek ging verzorgen maar hij is zo moeilijk bereikbaar. we proberen reeds een aantal weken om met hem een afspraak te maken maar het lukt gew...
Andere Reacties: 5 24-3-2008 21:48:57

Sofie
Bedankingen - snoepjes/chocolaatjes/muntjes?
Hallo bruidjes,Keuze genoeg qua bedankingspresentjes.Maar we twijfelen tussen chocolaatjes, snoepjes of muntjes? Wat kiezen jullie?Weten jullie ook waar je zo'n metalen blikjes kunt laten bedrukken?Alvast bedankt!GroetjesSofie
Andere Reacties: 3 24-3-2008 21:13:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...