Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karen
website
Ik zag bij vele bruidjes een website staan. Bestaat dit ook voor België?Ik vind het wel een leuk idee om op voorhand mensen nieuwsgierig te maken en om zelf mooie herinneringen te hebben.
Ideeën Reacties: 13 27-3-2008 18:31:50

Karen
ceremoniemeester Luc Pauwels?
Heeft iemand met deze mijnheer ervaring?Karen
Andere Reacties: 0 27-3-2008 18:28:51

Karen
ceremoniemeester
Wij zijn op zoek naar een jonge ceremoniemeester. Steven Chys is niet meer beschikbaar.Wie heeft goede referenties voor een trouw in Gent?Karen
Ceremonie Reacties: 4 27-3-2008 18:28:12

Inge
wie verkoopt Rembo trouwkleedje na trouw?
Dag bruidjes,ik ben vandaag voor de eerste keer gaan passen in een winkel waar ze veel jurken hebben van Rembo. Ik was er compleet verkocht voor twee modellen met een halter hals.De jurken kostten allebei 1375 euro en aangezien mijn budget nogal bepe...
Andere Reacties: 7 27-3-2008 18:11:19

sarah
Wegwerpcamera's op tafel
We zijn er aan aan denken om op tafel bij het avondfeest wegwerpcamera's te leggen voor gasten,zodat ze "momentopname" kunnen maken.Is er nog iemand die dit doet,of er ervaring mee heeft?Is het mogelijk om die foto's op cd/dvd te laten zett...
Andere Reacties: 14 27-3-2008 17:58:07

nathalie
SPEECH TOFFE IDEETJES GEZOCHT
Het is bijna zover en één van de dingen waar we nog de laatste loodjes moeten aan leggen is "de speech".Heb jij een goed voorbeeld of toffe ideetjes mail ze dan gerust door naar ikkenat@hotmail.com.Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 1 27-3-2008 17:47:07

sylvie
binnenlocatie fotoshoot regie west-vlaanderen
hallo,ik ben op zoek naar een locatie waar we onze foto's voor onze uitnodigingen kunnen nemen. met dit weer had ik liever niet met onze regenjassen op de foto gestaan voor ons huwelijk in de zomer!!weet iemand leuke plekjes?PS: buitenlocaties zijn e...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 27-3-2008 16:53:07

Nadine
De Kaasboerin Deurne
Heeft er iemand ervaring met feestorganistatie-traiteur De Kaasboerin in Deurne of met hun limoservice?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 27-3-2008 15:50:02

Kim
100 dagen!!!!
Ik heb er hier al zooooveeeeel de revue zien passeren en vandaag zijn het "onze" 100-dagen :-) Over 100 dagen trouwen we, lijkt toch magisch! Het zal er plots ONGELOFELIJK snel gaan zijn! Ik kan bijna niet meer wachten :DIk heb wel nog enke...
Andere Reacties: 9 27-3-2008 15:29:15

Ruth
jurk pierre yves - oplichting
Hallo,Een trouw moet een feest zijn, jammer dat sommigen daar misbruik van maken. Zo werd ik opgelicht bij pierre yves.Zijn er nog gedupeerden? Ik kreeg bedenktijd, nam een optie en betaaltde 200 euro. Helaas krijg ik dit niet terug van pierre yves u...
Andere Reacties: 27 27-3-2008 14:48:57

vanessa
cortina wevelgem mei 2009
wij trouwen in mei 2009, hoogstwaarschijnlijk in de cortina, dit was niet de zaal van onze eerste keuze maar door omstandigheden zullen we waarschijnlijk daar trouwen ..zijn er nog mensen die in de nabije toekomst daar trouwen ? Of mensen die daar no...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 27-3-2008 14:34:55

vanessa
cortina wevelgem mei 2009
wij trouwen in mei 2009, hoogstwaarschijnlijk in de cortina, dit was niet de zaal van onze eerste keuze maar door omstandigheden zullen we waarschijnlijk daar trouwen ..zijn er nog mensen die in de nabije toekomst daar trouwen ? Of mensen die daar n...
Andere Reacties: 1 27-3-2008 14:31:04

Ilse
feestzaal
Heeft er iemand ervaring over de cortina?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 27-3-2008 14:29:49

Joke
Ceremoniemeester regio Leuven
Dag allemaal,Kent er iemand een goede ceremoniemeester in de regio Leuven ? Ik heb er wel opgezocht, maar dan weet je nog niet of ze goed zijn; daarom hoor ik het graag van jullie.Groetjes,Joke.
Ceremonie Reacties: 1 27-3-2008 14:26:23

Marjolein
DJ regio Leuven
Hallo iedereen,kent iemand een goede DJ uit de regio Leuven? Wij trouwen op 27/06/08 in Jodoigne (Tienen). We willen alle stijlen (disco, 80, 90, nu, r&b, ...)op ons huwelijk, maar we houden niet zo van dj's die veel tussendoor praten.Iemand goed...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 27-3-2008 13:53:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...