Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katleen
rembo en oni onik
Hallo,Iemand een idee van de prijzen van de collecties van Oni Onik en Rembo?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 31-3-2008 9:44:04

Marlies
kledij suite
Hallo iedereen, vraagje... wij zouden graag een suite 'in het lang' hebben, maar daarnet vroeg ik me af of we dit ook van de grootouders kunnen vragen? Misschien als we de grootmoeder toelaten van niet 'in het lang' te gaan, er dan andere minder cont...
Kledij - Suite Reacties: 9 30-3-2008 23:42:28

betsy
schoenen
hoi medebruidjes,het zit zo...ik vind de doorsnee trouwschoenen niet echt iets voor mij en ook niet dat ze onder mn jurk passen, nu heb ik prachtige perfekte schoenen gezien maar ze zijn er enkel in zwart en gebroken wit.nu is mijn vraagje, heeft er ...
Andere Reacties: 3 30-3-2008 22:12:50

Inge
de bruidsschat: Garamaj (stijl Rembo)
Heeft iemand enig idee een trouwjurk van Garamaj ongeveer kost? In De Bruidsschat in Brugge hebben ze veel jurken van Garamaj en die lijken qua stijl goed op Rembo...
Andere Reacties: 1 30-3-2008 22:12:50

Deborah
live muziek
hallowij twijfelen tussen live muziek of cd's in de kerk. Ik denk wel dat live muziek mooier kan zijn, maar dan moet het wel goed gezongen zijn natuurlijk! Kunnen jullie iemand aanbevelen? Eventueel zanger met muzikale begeleiding? Wij trouwen in de ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 30-3-2008 22:09:09

Hans
te koop: trouwkleed linea rafaelli
Ik ben getrouwd in oktober 2007 en verkoop nu mijn trouwkleed. Het is er eentje van linea rafaelli en het kleur is licht roze-lilla.Zelf ben ik 1.64 m groot en heb maatje 38. Nieuwprijs :€ 1300Aan de geinteresseerden stuur ik een foto door.groe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 30-3-2008 22:00:14

cindy
audi's als ceremoniewagens
Hallo wij trouwen op 06/09/2008 en zijn op zoek naar audi's liefst 1 cabrio en de rest dan zwarte of donker blauwe.Weet iemand waar ik dit zou kunnen vinden alvast bedankt gr. Cindy
Ceremonie Reacties: 5 30-3-2008 21:39:00

Sofie
binnenlocatie omgeving hamme-beveren
hey, met het weer hier in België willen we graag een binnenlocatie achter de hand hebben voor als het zou regenen op onze trouwdag. We trouwen in Hamme en geven onze feest in Beveren. We zoeken dus iets in die omgeving. Is er iemand die ideetjes...
Andere Reacties: 2 30-3-2008 21:35:34

Liesbet
De Kleine Graaf
Hey hey,Iemand ervaring met feestzaal "De Kleine Graaf" in 's Herenelderen? Bedankt voor jullie reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 30-3-2008 21:28:34

Karen
ceremoniemeester en vervoer
Ik wil graag dat mijn dag "af" zal zijn. In mijn omgeving vinden ze het echt niet nodig dat er een ceremoniemeester en speciaal vervoer zou zijn. Ze willen dat we de hele dag met onze nissan micra rondrijden en zelf alles regelen. De suite ...
Andere Reacties: 5 30-3-2008 21:22:35

nele
en dan is het plots maar vijf dagen meer...
al zo lang kijken we uit naar onze trouwdag op 4 april. zo lang al lijkt die dag nog zo ver weg...en nu plots is maar vijf dagen meer...nu vrijdag is het zover. 'n vreemde spannende gewaarwording vind ik.alle praktische voorbereidingen zijn zo goed a...
Andere Reacties: 5 30-3-2008 21:19:06

cindy
plaatsen om foto's te nemen regio Lierde
Hallo dit is voor mij allemaal nieuw en weet ook niet goed hoe te beginnen.Ben op zoek naar leuke en vooral originele plaatsen voor de foto's te nemen.Dit moet wel dicht bij de regio Lierde,Brakel,Zottegem,...enz.Dit aangezien we de foto's nemen tuss...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 30-3-2008 21:17:40

KELLY
foto
iemand van regio oudenaarde ronse?
Andere Reacties: 6 30-3-2008 20:49:01

Ilse
Wie trouwt er nog op 21 maart 2009???
Hey iedereen!Al enkele weken surf ik dagelijks op deze website! Echt verslavend! Graag had ik geweten wie er nog op 21 maart 2009 trouwt ... hoever staan jullie al met de voorbereidingen? ik hoop in ieder geval dat het volgend jaar beter weer wordt o...
Voorbereiding Reacties: 3 30-3-2008 20:21:05

An
Trouwkaarten.nl
Dag mede-bruidjes,Heeft er iemand uitnodigingen besteld via www.trouwkaarten.nl? Tevreden? Hoe lang is de wachttijd?Gr, An
Uitnodigingen Reacties: 4 30-3-2008 19:42:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...