Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

KELLY
zaal aan katrien
hey katrien ken je de zaal molenhuis? en wat denk je ervan?
Andere Reacties: 0 31-3-2008 20:21:03

nicole
speech voor aanvang huwelijksfeest
halloHeeft er iemand een mooi tekstje,voor een speech te geven juist voor aanvang van huwelijksfeest.Om de mensen te bedanken enz....
Andere Reacties: 2 31-3-2008 19:52:54

Lindsay
Stresssss
Piep, ik trouw pas op 5 juli en ik zit nu al met hopen stress en zenuwen, dat is toch niet meer ormaal hé...Ik heb zoveel schrik om dingen te vergeten...Zoek constant het internet af om nog dingen te zoeken die we moeten regelen...Wat gaat dat g...
Andere Reacties: 10 31-3-2008 19:50:32

Sven
Dj Hof Van Reyen
Hey, heeft er al iemand ervarig met één van de huisdj's van het hof van Reyen? En zo ja met wie en was het pos of neg? groetjes, Annelies
Andere Reacties: 0 31-3-2008 18:58:28

Jozefien
Schuur te huur?
Hallo trouwertjes!Ik ben al een tijdje getrouwd maar dit jaar word ik 30 jaar, dus er valt weer iets te vieren :-) Ik ben op zoek naar een leuke locatie om een bbq en nadien een echte dansfuif te geven. Ik wil er echter geen al te grote bedragen voor...
Locatie Reacties: 0 31-3-2008 18:45:51

Joke
wanneer fotograaf boeken ?
Hallo allemaal,Wij trouwen eind april 2009. Denken jullie dat we kunnen wachten met het boeken van fotograaf tot in juni dit jaar of doen we dat best zo snel mogelijk ? Mijn vriend is in het buitenland tot half juni, en ik zou liever samen een fotogr...
Fotografie Reacties: 13 31-3-2008 18:43:19

sylvie
draaiboek
kan iemand mij eens een voorbeeld geven van hoe je dag eruit ziet?welk uur gebeurt wat en hoe lang duurt het???
Voorbereiding Reacties: 7 31-3-2008 17:11:06

Alexandra
schoenen Nina fiarucci
ik heb mijn droom schoen gezien op het internet van nina fiarucci afgewerkt met swarowski stenen, nu vroeg ik me af waar je die kan kopen, ik vind enkel een winkel in nederland, zijn er ook winkels in belgie die deze verkopen.groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 3 31-3-2008 17:07:15

Ann
Foto locaties in limburg (kinrooi - Maaseik - Bree - ...)
Dag allemaal,Met nog 40 dagen op mijn teller ben ik nu op zoek naar foto locaties zowel binnen als buiten. Heeft er iemand ideeën voor zo een locatie. Liefst in de buurt van Kinrooi - Maaseik - Bree - ...Alvast bedankt.Ann10 mei 2008
Fotografie Reacties: 3 31-3-2008 16:54:39

mira
drukwerk
HeyIk ben op zoek naar iemand die op puzzels kan drukken.Ik heb al verschillende (+30) drukkers gecontacteerdmaar helaas drukken zij niet op puzzels.Kan iemand mij helpen?Natuurlijk betaal ik ervoor.Groetjes
Andere Reacties: 5 31-3-2008 16:36:50

silvy
NOG 4 DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo allemaal,Ik moet het gewoon even uitschreeuwen! YYYYEEEEEESSSSSSSS! Eindelijk!!!!!!!!!!! Nog maar vier dagen te gaan.... En te bedenkten dat de teller van deze site eerst op meer dan 200 dagen stond! Maar tevens ook veel stress. Nog allerlei la...
Andere Reacties: 5 31-3-2008 16:17:58

Tamara
collega/vriendin toch niet naar avondfeest
een paar dagen geleden stond al een topic over het vragen van collega's. Maar nu heb ik een gelijkaardig probleem. Aan 1 collega heb ik al gezegd dat ze naar het avondfeest mocht komen, aangezien ik haar tot vorig jaar ook privé zag en zij een s...
Andere Reacties: 3 31-3-2008 16:14:27

P
Godshuis en Domein Carlton
Wij twijfelen tussen het Godshuis in Maldegem of Domein Carlton in Kortrijk (Marke). Heeft er iemand pos. of neg. ervaringen met deze locaties? Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 31-3-2008 16:02:39

Tina
Langzame wals
Voor onze openingsdans zijn wij op zoek naar een mooi langzame wals. Op You Tube vind ik alleen voorbeelden van de dans, niet van liedjes...Wie kan ons helpen? Tina - 16/08/08
Openingsdans Reacties: 6 31-3-2008 15:17:26

debbie
fotos
kent er iemand een leuke locatie om onze fotos te laten nemen liefst binnen
Locatie Reacties: 3 31-3-2008 14:38:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...