Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kirsten
bruilofsite.nl
hey, Ik ben een site aan het maken, maar ik kan geen foto's uploaden, toch zijn dit foto's die in .jpg staan, kan iemand mij hier mee helpen? groetjes
Andere Reacties: 3 1-4-2008 20:54:45

ellen
enveloppendoos + ringenkussentje
Hallo,ik vroeg me af of niemand na haar huwelijk misschien een ringenkussentje en een enveloppendoos zou willen verder verkopen.Ik ben er namelijk nog naar op zoek en zou het wel zien zitten om dit van iemand over te kunnen kopen.groetjes,Ellen
Andere Reacties: 4 1-4-2008 20:53:40

Sophie
iets oud help
beste bruidjes,je kent het gezegde wel he.iets oud, iets blauw, iets geleend en iets nieuw. ik heb alles behalve iets oud. wat kan je nu nog daarvoor nemen. ik heb alles juwelen haar ,.... wat nemen jullie daarvoor
Andere Reacties: 4 1-4-2008 20:02:09

kelly
vuurwerkstokjes
Hey bruidjes,Weet er iemand van jullie waar ik van die vuurwerkstokjes kan kopen. heb gezien op de site van dressed by jill dat zij er ook verkopen, maar zou ze toch liever in een winkel gaan halen, kwestie dat er dan niets mis kan lopen met de verz...
Andere Reacties: 7 1-4-2008 20:01:03

Evi
Reeds zwanger op de trouwdag?
Hallo Allemaal,We zouden graag snel kindjes willen maar trouwen pas in juli, vinden jullie het kunnen moest je al paar weken zwanger zijn tijdens de trouw? Wat vinden jullie hiervan?Groetjes,
Andere Reacties: 13 1-4-2008 19:42:55

Veerle
@Amber en Nancy die in Sint-Martens-Latem vieren
HalloIk zag dat jullie in Latem jullie feest houden. Ik vermoed dat jullie dan ook in de streek jullie foto's zullen maken. Waar gaan jullie naartoe (binnen en buiten)? Wij trouwen in Sint-Denijs-Westrem en zijn nog steeds op zoek naar een toffe binn...
Fotografie Reacties: 1 1-4-2008 19:31:08

sofie
suitekledij
Hallo,Heeft er soms iemand een idee waar ze allemaal de suite van het merk Mathyro verkopen?Groetjes Sofie
Kledij - Suite Reacties: 3 1-4-2008 17:48:25

Katlijn
Dj belde af, zaterdag trouwen we!!!
Zaterdag is het dus zover, dan stappen we int huwelijksbootje. Loop nu al helemaal stressy rond. Dj belde natuurlijk af...Mijn aanstaande is zelf dj en hij heeft zijn collega-dj gevraagd om te spelen. Dit was helemaal geen probleem, nu laat hij sinds...
Andere Reacties: 15 1-4-2008 17:44:03

Vanessa
Ceremoniemeester
Nu vraag ik me al een hele tijd af wat een ceremoniemeester juist doet op de dag van het huwelijk. Wij hebben geen suite op onze huwelijksdag. Kan een ceremoniemeester dan van pas komen? Ik weet dat het misschien een rare vraag is maar ik vroeg me di...
Andere Reacties: 1 1-4-2008 17:25:16

Lorianne
feestzaal 't scheldehof
Hallo,heeft er iemand al ervaring met feestzaal 't scheldehof? of goede alternatieven in de omgeving van dendermonde-lokeren-temse?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 1-4-2008 17:21:45

Sara
Zaal regio vilvoorde
Weet er iemand een betaalbare zaal die volgens de all in formules werken? Zaken als Romeree zijn ons net wat te duur, maar houden van klasse en stijl.Groetjes,Sara
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 1-4-2008 16:17:51

Sara
Zaal aan redelijke prijs
Weet er dan niemand een zaal tussen vilvoorde en aalst of in de regrio van Vilvoorde?
Andere Reacties: 2 1-4-2008 16:16:15

Marie
Marie
Hallo,Wij trouwen op 11 oktober en hebben nog steeds geen DJ. We hebben al wel met enkele contact gehad, maar nog bij geen enkele had ik het gevoel dat het dat is wat we zoeken. En dat vind ik toch heel belangrijk. Heeft er iemand goede referenties? ...
Andere Reacties: 8 1-4-2008 16:16:12

Amber
@Kathleen die op 02/08/08 in Beveren huwt
Hoi Kathleen,Ik las dat jullie op kasteel Cortewalle trouwen. Wij zijn zelf van Zwijndrecht, en willen graag onze foto's daar nemen. Weet jij of we ook binnen foto's kunnen nemen? Moeten we dat aanvragen? In geval van regen zou dit super zijn.xxxxwww...
Andere Reacties: 3 1-4-2008 15:49:38

vanessa
enkele vraagjes
dag damesnu men huwelijk dichter bijkomt ben ik op zoek naar een bloemenmandje om bloementjes of rozeblaadjes in te stoppen.Heeft iemand soms nog zoites staan voor me?En wie nog bruidslingerie zoekt heb nog nieuwe dingen te koop(ben beetje verdikt)1)...
Andere Reacties: 3 1-4-2008 15:14:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...