Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Noria
hey,Geeft iemand van jullie de groep Noria al gehoord? Ik zou ook graag weten wat ze voor een huwelijksviering op te luisteren ongeveer vragen. Kan er iemand mij helpen?Kelly
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 2-4-2008 15:28:22

sandra
2e handse schoenen
hallo, voor diegene die interesse heeft in tweedehandse trouwschoenen, parelmoer, maatje 38, mat een hakje van ongeveer een duim hoog ... ik verkoop de mijne (slechts 1maal gedragen uiteraard)nieuwprijs was 135€ en ik verkoop ze voor 40€v...
Andere Reacties: 1 2-4-2008 15:17:25

Amber
Trouwringen kopen Antwerpen, kijk uit!
Beste Bruidjes,Vaak lees ik hier dat jullie van plan zijn de trouwringen in Antwerpen "Bij de Joden" te kopen. Ik wil jullie toch waarschuwen. Ik ben werkzaam in de diamantsector in Antwerpen. Door ervaring weet ik dat je best geen ringen k...
Andere Reacties: 1 2-4-2008 14:58:28

els
moeilijke pastoor
Hey,zijn gisteren bij de pastoor langs geweest.En ben teleurgesteld,mijn teksten van het misboekje waren niet uit het evangelie(had ze wel uit andere misboekjes gehaald!!!daar was dat geen probleem geweest)Mogen de kerk niet versieren hoogstens een l...
Ceremonie Reacties: 17 2-4-2008 14:30:07

Lindsay
Ringenkussen???
Piep menskes, even een vraagje...Wij willen geen traditioneel ringenkussen voor onze ringen.Weet er iemand wat speciale ideeën en liefst ook vermelden waar ik daarvoor terecht kan.regio Noord-Limburg België.Alvast bedankt.Liefs Lindsay.
Andere Reacties: 10 2-4-2008 13:56:09

Lies
Teksten mis
Hallo,Ik ben gestart met de opmaak van ons misboekje.Ik ben nog op zoek naar mooie teksten, heb jij nog iets voor mij, mag je mij altijd doormailen : Liesje_arni@hotmail.comHeb je nog weet van website waar ik teksten of misvieringen kan terugvinden, ...
Andere Reacties: 1 2-4-2008 13:22:58

Tamara
tekst uitnodiging
Vorige week hebben we een proefdruk van onze uitnodigingen ontvangen. Ik heb er al een aantal verbetering in aangebracht maar twijfel nog over 1 ding: er staat '... & ... trouwen op ...'Hebben jullie nog andere woorden voor trouwen? Elkaar het ja...
Uitnodigingen Reacties: 6 2-4-2008 12:44:33

SOFIE
openingsdans
hallo, klein vraagje,; wat vinden jullie van de openingsdans "zij" van marco borsato??zijn er nog niet helemaal uit!groetjes, sofie
Andere Reacties: 4 2-4-2008 12:43:17

Elke
kapper/visagist
Ik ben op zoek naar een kapper/visagist uit de buurt van Lokeren. Liefst iemand die aan huis kan komen, en niet te duur is...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 2-4-2008 12:28:57

Dorina
fotograaf
Hey,Wij trouwen op zaterdag 14 juni 2008 en zoeken nog een betaalbare huwelijksfotograaf...Kennen jullie iemand?Groetjes Dorina
Fotografie Reacties: 15 2-4-2008 12:20:33

dorien
@tania: drukker Liedekerke
Hallo Tania,ik lees in een vorig berichtje dat jullie je eigen uitnodigingen laten drukken hebben bij iemand in de buurt van Liedekerke. Wij zouden ook graag onze uitnodidigingen zelf willen maken omdat we niet direct iets vinden in de boeken van bur...
Uitnodigingen Reacties: 1 2-4-2008 12:20:12

Sanne
make up Roeselare / Rumbeke
HalloWeet iemand waar ik mijn proefmake-up kan laten doen in Roeselare of Rumbeke? Ik heb al een kapper gevonden, maar ben nog op zoek naar iemand die mijn make up kan verzorgen op mijn huwelijksdag. (aan huis of niet, maakt niet uit, zolang het maar...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 2-4-2008 12:08:57

Lore
Muziek Bij Het Aan Tafel Gaan
Hallo,Hoe regelen jullie dat er muziek is als de suite, de ouders en het koppel aan tafel gaan? Is de DJ dan al aanwezig op jullie feest? Onze DJ komt pas vanaf 22:00Er komt een live-band zingen vanaf 20:30 tot 00:30 (openingsdans zullen ze ook live ...
Muziek - Live Reacties: 5 2-4-2008 11:58:34

Katrien
kousenband
Hoi,Kan er iemand mij wat meer uitleg geven over het gebruik van de kousenband? Wordt dit eigenlijk nog gedaan? En waarvoor dient dit dan eigenlijk?Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 4 2-4-2008 11:52:05

veerle
intredelied van de man
Als ik binnenkom in de kapel, wordt het liedje 'voor haar' van gene thomas gespeeld. Nu ben ik nog op zoek naar een liedje voor mijn vriend, omdat 'voor haar', toch wel heel vrouwelijk getint is ;)Iemand ideekes? (liefst met tekst, vermits we live zi...
Andere Reacties: 2 2-4-2008 11:41:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...