Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jitse
Dolly Parton
Ik ben hopeloos op zoek naar You are my inspiration van Dolly Parton... heeft iemand dit op pc of cd staan? Hulp!Alvast bedankt!Jitse
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 3-4-2008 10:32:08

Kelly
tandjuweeltje en bruidsnagels
Vanaf 1 Mei start ik met het plaatsen van tandjuweeltjes die minimum 1 jaar tot enkele jaren blijven zitten, dit alles gebeurt op dezelfde manier als bij de tandarts en brengt geen beschadiging aan de tanden. Ook plaats ik bruidsnagels, doe manicure ...
Andere Reacties: 6 3-4-2008 9:12:39

Nele
verjaardag zus
piep...mijn oudste zus verjaart op onze trouw. Aangezien ik niet wil dat men haar vergeet zouden we haar willen verrassen... iemand een ideetje?greetz
Andere Reacties: 4 3-4-2008 9:01:08

Karen
huwelijkslijst en rekening
Iemand leuke tekstjes voor als je een huwelijkslijst leg én een rekening?
Uitnodigingen Reacties: 0 3-4-2008 8:41:26

Lies
Neefjes in de mis
Hello,Iedereen alvast bedankt om teksten en misvieringen door te sturen. Ze blijven welkome zijn.Ik heb nog eens een andere vraag. Ik heb 6 neefjes van broers en zussen. Hun leeftijd schommelt tussen 5 jaar en 1 jaar.Ik zou ze op een leuke manier wil...
Andere Reacties: 1 3-4-2008 7:50:04

Inge
Naaister Isabelle: kleed van 1375 euro maakt zij voor 750 euro
Hallo,ik heb vorige week een heel mooi kleedje gepast van Rembo, maar het prijskaartje was nogal duur (1375 euro). Nu ben ik vandaag eens naar Isabelle (Dampoortstraat in Gent) geweest en heb ik daar gepolst hoeveel het zou kosten om dat kleedje te m...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 2-4-2008 22:13:39

Heidi
trouwen op de boot
Hallo,Zijn er nog bruidjes die trouwen op 2 augustus in Antwerpen?Wij trouwen op een boot er gaan varen wie heeft er ervaring mee?heidigermeys@hotmail.com
Andere Reacties: 3 2-4-2008 21:40:34

Geert
Trouwers 26 juli 2008, hoe staat het ?
Hallo, wie van jullie trouwt er op zaterdag 26 juli ? En hoe ver staan jullie ? Leuk om dat toch eens van elkaar te weten. Bij ons zijn zaal, kerk, gemeente, dj, fotograaf, ringen, kostuum, bruidsjurk, schoenen, hotel buitenlandse gasten en dergeli...
Andere Reacties: 19 2-4-2008 21:35:35

Sophie
cadeau s'avonds ja of nee???
hey,Ik vroeg mij af, of het nodig is de avond zelf een cadeau te geven aan je auders en de getuigen?groetjes sophie
Ideeën Reacties: 6 2-4-2008 21:11:55

Geert
Betaalbare ceremoniewagen
Hallo, kan er ons iemand vertellen waar we een betaalbare ceremoniewagen met chauffeur kunnen vinden ? Evt met bruidsduiven. Graag in Vl Brabant rond Brussel. We hebben ze nodig voor een hele dag 10 tot 17h, maar daar zitten we vaak meteen aan 600 ...
Andere Reacties: 5 2-4-2008 21:07:21

Sophie
onze site :-)
voor de nieuwsgierigen onder jullie.neem gerust een kijkjealtijd leuk om te delen met medebruidjes;-)http://sophieanddave.trouwen.com
Andere Reacties: 6 2-4-2008 21:02:32

Vanessa
5 september 2009
Zijn er soms mensen die op 5 september 2009 trouwen? Ik weet dat dit nog een hele tijd is. ;-)Grtjes
Andere Reacties: 7 2-4-2008 20:42:03

ANNELIES
tekst uitnodigingen
Hallo, wij zoeken nog een leuk tekstje voor op onze uitnodigingen. We willen graag geld vragen gezien we al samenwonen maar willen dit op een leuke manier aanbrengen. Iemand suggesties??Bedankt alvast
Uitnodigingen Reacties: 8 2-4-2008 20:08:43

Kelly
Videograaf regio Vlaams Brabant of Limburg
Hallo,Kan er iemand een goede, betaalbare videograaf aanraden? Wij trouwen voor de wet en de kerk in Ternat en ons feest vindt plaats te Geetbets. Kunnen jullie een idee geven van de kostprijs en wat je hiervoor in de plaats krijgt?Groetjes,Kelly &am...
Video Reacties: 3 2-4-2008 20:06:07

SOFIE
ringen
hallo, ik had eens een vraagje, ik ben verleden jaar naar nen trouw geweest, en die hadden in de kerk iets heel origineel voor hun ringen, maar heb geen idee waar ik dat kan vinden; het was een klein ballonnetje met helium (denk ik), en da ballonneke...
Andere Reacties: 3 2-4-2008 19:59:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...